VeeKoo 14.06.2012 15:41:58 | |
---|
Rhesus: Kisojen ehdottomasti tärkein asia on Ronaldon sulaminen ja jäätyminen. Vilpittömästi olen vahingoniloinen, hyvä syy ottaa kalja, pienet Rollelle! Pidin myös Balotellin jäätymisestä Espanjapelissä. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. " |
Rhesus 14.06.2012 15:42:08 | |
---|
KaleviHärvä: Kerrankin olen sun kanssa samaa mieltä. Vahingonilo yhdistää. Jalkapallo yhdistää ihmisiä. Pikkupojat pelaavat futista samalla puolella riippumatta väristä, uskonnosta ja ulkonäöstä. Hieno hieno laji. |
carlos 14.06.2012 18:24:18 | |
---|
VeeKoo: Pidin myös Balotellin jäätymisestä Espanjapelissä. Se oli vaan taktista, mielenosoitus rasistisille huudoille... by the grace of God |
Rhesus 14.06.2012 18:33:59 | |
---|
Onko Gomez se pelaaja jota porukka on tässä ketjussa haukkunut ettei osaa paikantullen tehdä maaleja? |
DJKaaos 14.06.2012 18:48:58 | |
---|
Rhesus: Onko Gomez se pelaaja jota porukka on tässä ketjussa haukkunut ettei osaa paikantullen tehdä maaleja? On. Paska. Minä olen minä. |
Rhesus 14.06.2012 18:52:39 | |
---|
DJKaaos: On. Paska. Varmasti, onhan se nyt sanomattakin selvää että paskamies pitää olla jos kahdessa em-ottelussa on tehnyt maalin ja hollantia vastaan 2 yhdellä puoliajalla. Täyttää kaikki paskan pelaajan kriteerit. Olinpa hölmö kun kyseenalaistin. |
Brian May jr. 14.06.2012 19:42:19 | |
---|
Kävi miten kävi, niin ainakin Pirlo on edelleen todella kova jätkä. Maaliin johtanut syöttö ekassa matsissa ja nyt tuo vapari, huh.. Vettä! |
carlos 14.06.2012 19:49:36 | |
---|
Brian May jr.: Kävi miten kävi, niin ainakin Pirlo on edelleen todella kova jätkä. Maaliin johtanut syöttö ekassa matsissa ja nyt tuo vapari, huh.. Eipä tuo kausi Juventuksessakaan kovin huonosti mennyt. Kyllä tämmöisiä todellisia keskikentän moottoreita arvostaa aivan mielettömästi. Nättiä kateltavaa Pirlon pelaaminen! Di Natalea jossai vaiheessa sisää ja Italialle pari häkkiä lissää? by the grace of God |
DJKaaos 14.06.2012 19:52:20 | |
---|
carlos: Di Natalea jossai vaiheessa sisää ja Italialle pari häkkiä lissää? Barwuah Balotelli otetaan ehkä varmuuden vuoksi kohta poish ja toivottavasti Di Natale tulee sisään. Minä olen minä. |
Röntgen-Jeesus 14.06.2012 20:02:15 | |
---|
DJKaaos: Barwuah Balotelli otetaan ehkä varmuuden vuoksi kohta poish ja toivottavasti Di Natale tulee sisään. Parempi ku Balotelli ottas nyt toisen keltasen ja huilais Irlanti-matsin ja ois sitten mukana loppupeleissä voittamassa Italialle mestaruuden. Perkele että tympii välillä katsoa tuota ämmäilyä jalkapallopeleissä kun jäädään sinne nurmen pintaan makoilemaan ja levittelemään käsiä. Jos itse olisin kentällä niin kävisin repimässä tukasta pystyyn ja kehottaisin käyttäytymään kuin aikuiset ihmiset. "franzen on homo-pelle" - masterhat 2012 |
Rhapa 14.06.2012 20:02:53 | |
---|
Rhesus: Onko Gomez se pelaaja jota porukka on tässä ketjussa haukkunut ettei osaa paikantullen tehdä maaleja? Kyllähän sillä on "isoissa" peleissä ollut tuohon taipumusta. Ei pari maalia alkupeleissä historiaa miksikään muuta. Helkkarin hyvin gomez on näissä kisoissa tonttinsa kuitenkin hoitanut. Katsotaan miten käy jatkossa... Podolski on ollut muuten melko näkymätön. Jokohan Arsenalia kaduttaa? ;) |
Ooi mikä tuo pieni ja suloinen kääpiö on tuolla italian hyökkäyksessä? I reject your reality and substitute my own! |
Secreterial 14.06.2012 20:46:37 | |
---|
Qsysi: Ooi mikä tuo pieni ja suloinen kääpiö on tuolla italian hyökkäyksessä? Sehän on Sebastian Giovinco! 164cm on kaverilla vissiin pituutta. "I never bluff" - Cordell Walker |
TheBlackestEye 14.06.2012 20:51:38 | |
---|
Rhapa: Kyllähän sillä on "isoissa" peleissä ollut tuohon taipumusta. Bayern - Chelsea, Bayern - Dortmund, Suomi - Saksa. Mitä näitä nyt oli. |
DJKaaos 14.06.2012 22:36:38 | |
---|
Tohon jos Irlanti sais puristettua maalin, niin ois kireetä touhua. Minä olen minä. |
HaloOfFlies 14.06.2012 22:57:49 | |
---|
Vittu mikä torjunta. Aivan käsittämätön. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Rhesus 14.06.2012 23:00:42 | |
---|
danny: Vittu mikä torjunta. Aivan käsittämätön. Toisaalta heppu ei torjunut Torresin maaliin johtanutta vetoa. Ihan kuolevainen toi maalivahti on. |
Brian May jr. 14.06.2012 23:01:07 (muokattu 14.06.2012 23:01:25) | |
---|
danny: Vittu mikä torjunta. Aivan käsittämätön. Jooälä. Mä täällä karjuin jo maalia kun oli lähdössä niin vakuuttavan näköisesti tuo veto(minkä tekikin) mutta jostain se haamukäsi tuli tielle. Hyvin nähty. Vettä! |
HaloOfFlies 14.06.2012 23:04:13 | |
---|
Vähän suoraviivaisuutta Espanja kaipaisi peliinsä. Ajoittain haetaan ehkä jo liiankin nättiä vaikka upeaa katseltavaahan tuo syöttöpeli on. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Sergei Fallinen 14.06.2012 23:10:42 | |
---|
Aina jos joku irlantilainen tekee jotain edes kohtalaisesti, selostaja on että "AIVAN MIELETTÖMÄLLÄ ASENTEELLA USKALTAA VIELÄPÄ MAHTAVAA JA PELOTTAVAA ESPANJAA VASTAAN". Voi vittu, kyllä ne nyt ihan ammattilaisfutaajia on irkutkin. |