Bluesmies 13.06.2012 22:55:21 | |
---|
Funkonaut: Mee takasi kendos parii. Haista sinä paska. |
Bluesmies 13.06.2012 22:55:48 | |
---|
pekkap82: Sitten se olisikin jo melkein eri laji, kun peli "venyisi" koko kentän mittaiseksi. Tosin maalimäärät varmasti nousisivat. Nimenomaan näin! |
Coatl 13.06.2012 23:01:30 | |
---|
Antti1987: "tavaraa on odotelaan saapuvaksi saksaholaanitoista" Sori vaan mutta matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta feed the horses. The Freys are hauling food and fodder down from the Twins, but Ser Ryman claims Darry. Our uncle thought she'd help Lancel win the Darry smallfolk. that boy? |
Qsysi 13.06.2012 23:37:00 | |
---|
Robben ja Van Bommel saa kyllä olla siellä vaihtopenkin puolella Portugali-matsin ihan alusta alkaen, Huntelaar ja vaikka sitten Kuyt avaukseen. Robben ei saanut aikaan mitään muuta kuin ekaan kaveriin pysähtyneitä nousuja ja susipaskoja vetoja. I reject your reality and substitute my own! |
TaikuriHärvä 14.06.2012 00:23:09 | |
---|
Siitä lihavasta ja karjuvasta saksalaiskatsojasta täytyy saada GIF-kuva! |
dipshit 14.06.2012 00:24:49 | |
---|
KaleviHärvä: Siitä lihavasta ja karjuvasta saksalaiskatsojasta täytyy saada GIF-kuva! Mietin ihan samaa. Hieno voitto Saksalta. Kyllä tänä vuonna tulee kultaa, uskon siihen sataprosenttisesti. En tietenkään väitä, että Saksan pelisi olisi tähän asti ollut jotenkin virheetöntä, mutta nyt vaan tuntuu siltä että tähdet ovat asettuneet oikein ja Saksa juhlii pitkästä aikaa mestaruutta. Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz |
Jormaz 14.06.2012 02:12:15 | |
---|
Bluesmies: Haista sinä paska. Se oli ihan hyvä kommentti. Kuningas jalkapalloa ei pidä pilata jääkendon säännöillä. Pesäpallon pistelaskentakin uudistettiin ja sen jälkeen lajia on seurattu enää jossain Kiteellä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
KaleviHärvä: Siitä lihavasta ja karjuvasta saksalaiskatsojasta täytyy saada GIF-kuva! Mietin ihan samaa. |
this1sux 14.06.2012 07:45:54 | |
---|
KaleviHärvä: Siitä lihavasta ja karjuvasta saksalaiskatsojasta täytyy saada GIF-kuva! Mietin ihan samaa. "All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford |
RänxY 14.06.2012 11:14:46 | |
---|
Taitaapi olla niin että Hollanti kaatuu samaan primadonna-tautiin kuin Ranska aikoinaan. Saksasta minusta näkyi jo Etelä-Afrikassa, että siinä on tulevaisuuden joukkue ja ennustelenpa, että tästä alkaa uusi Saksan kultakausi. Tosin ei mun ennustukset ole ennenkään toteutuneet. "I refuse to join any club that would have me as a member."
Groucho Marx |
Silkki 14.06.2012 11:24:05 | |
---|
Aion erottua Joukosta piponi avulla. |
Jormaz 14.06.2012 11:37:40 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Loijaa 14.06.2012 12:11:19 | |
---|
God damn, it's the PUSHER! |
Loijaa 14.06.2012 12:15:52 | |
---|
Tulosvedon kannalta olen alkanut jo pohtimaan, montakohan maalia Espanja mättää tänään Irlannin verkkoon..4-0 vois olla kova. Italia-Kroatia tämän illan ykkösmatsi ehdottomasti. Kroaattien veri punnitaan nyt. God damn, it's the PUSHER! |
Rhapa 14.06.2012 12:22:11 | |
---|
Loijaa: Tulosvedon kannalta olen alkanut jo pohtimaan, montakohan maalia Espanja mättää tänään Irlannin verkkoon..4-0 vois olla kova. Italia-Kroatia tämän illan ykkösmatsi ehdottomasti. Kroaattien veri punnitaan nyt. Toivottavasti rugbyjoukkue tinttaa espanjan maan rakoon. Tuo italia-kroatia on kyllä etukäteen ajateltuna herkullinen matsi. Molemmat pelasivat loistavan aloitusottelun. |
rockjihad 14.06.2012 13:20:08 | |
---|
Rhapa: Toivottavasti rugbyjoukkue tinttaa espanjan maan rakoon. Tätähän se on toivottava. Helppoa voittoa ei ainakaan Espanja pysty tänään ottamaan. |
haunted 14.06.2012 13:38:47 | |
---|
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Loijaa 14.06.2012 13:39:30 | |
---|
Rhapa: Toivottavasti rugbyjoukkue tinttaa espanjan maan rakoon. Tätä minäkin haluaisin..mutkun en vain näe mahdolliseksi, mitenkään. Ellei tulisi sitten Irlannille 0-1 maalia jostain kunnon rymytilanteesta, hurjaa vihreiden siilipuolustusta sen jälkeen, Espanjan heikkoa viimeistelyä ja älytöntä tuuria loppupelin ajan pitää oma maali puhtaana. God damn, it's the PUSHER! |
Rhesus 14.06.2012 14:57:43 | |
---|
Kisojen ehdottomasti tärkein asia on Ronaldon sulaminen ja jäätyminen. Vilpittömästi olen vahingoniloinen, hyvä syy ottaa kalja, pienet Rollelle! |
TaikuriHärvä 14.06.2012 15:30:12 | |
---|
Rhesus: Kisojen ehdottomasti tärkein asia on Ronaldon sulaminen ja jäätyminen. Vilpittömästi olen vahingoniloinen, hyvä syy ottaa kalja, pienet Rollelle! Kerrankin olen sun kanssa samaa mieltä. Vahingonilo yhdistää. |