DJKaaos 13.06.2012 21:40:17 | |
---|
carlos: Sääliksi kävi Kristiinaa, ei oo eka kerta ku mies on aivan jäissä arvokisoissa. Kovin oli tuttua arvokisatouhuilua Krisulta. Ollut aika jäässä 2008 kisoista lähtien. Minä olen minä. |
DJKaaos 13.06.2012 21:56:05 | |
---|
"Kokeneelle kehäraakille vasta ensimmäinen EM-turnaus" Minä olen minä. |
jukepoksi 13.06.2012 22:12:11 | |
---|
Hähä, Mario alistaa. |
pekkap82 13.06.2012 22:17:26 | |
---|
Rennosti näytti Hollanti puolustavan. Puolustavat keskikenttäpelaajat eivät olleet paikalla, kärkipelaajaa ei vartioitu, eikä paitsioansaa tehty. |
Antti1997 13.06.2012 22:22:00 | |
---|
"tavaraa on odotelaan saapuvaksi saksaholaanitoista" "lievästi ilmaistunut roikkuvat häpärit" -seeprahim
"Onkohan Commandossa piiloviestejä? Jotenkin mun tekee aina sen katsomisen jälkeen mieli syöttää peuraa ja kantaa tukkia olalla." -Jormaz |
Secreterial 13.06.2012 22:24:14 | |
---|
Ehhehe, ei oo totta tuo Hollannin puolustaminen :D Meidän puulaakissakin puolustetaan paremmin. Stekelenburgilta hieno maastoutuminen tosin. "I never bluff" - Cordell Walker |
Linnunlaulupuu 13.06.2012 22:29:36 | |
---|
Antti1987: "tavaraa on odotelaan saapuvaksi saksaholaanitoista" :D Plussaa! "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Bluesmies 13.06.2012 22:31:45 | |
---|
Kyllä jalkapalloon pitäisi ehdottomasti tehdä seuraavat viisi sääntömuutosta: 1. Paitsiot pois. Täysin turha koko paitsio-sääntö. Jumittaa peliä huomattavasti. Jos joku pelaaja jää kärkkymään ylös, niin se pitää ottaa. Tämä on ehdottomasti jalkapallon suurin typeryys. 2. Rankkarit 5 metriä kauempaa. Nyt rankkarialueella saa rikkoa niin paljon kuin haluaa ja rankkareita harvemmin uskalletaan viheltää, sillä se on varma maali. 5 metriä kauempaa rankut, niin niitä uskallettaisiin viheltääkin. Perkele. 3. Maalikamerat käyttöön. Miksi vitussa ei?!? Viime MM-kisoissahan nähtiin lukuisia maaleja, joita ei hyväksytty, sillä ei huomattu pallon olevan maalissa. 4. Tuo vitun pelikello. Miksi helvetissä se ei käy, kuten muissakin palloilulajeissa, eli kun on katko, niin se laitetaan pois päältä ja kun ottelu jatkuu, kello käyntiin. Kuinka vitun vaikeaa se voi olla?!? 5. Filmaamisesta heti punainen kortti. HETI. |
DJKaaos 13.06.2012 22:33:43 | |
---|
Saiskohan Hollanti tehtyä edes yhden maalin? Minä olen minä. |
Parasite 13.06.2012 22:34:17 | |
---|
DJKaaos: Saiskohan Hollanti tehtyä edes yhden maalin? Ei tällä pelillä. "If you play Nickelback song backwards you'll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards, you'll hear Nickelback" -Dave Grohl |
DJKaaos 13.06.2012 22:35:24 | |
---|
Moisander kuulostaa hinaajalta. Minä olen minä. |
Funkånaut 13.06.2012 22:35:59 | |
---|
Bluesmies: Kyllä jalkapalloon pitäisi ehdottomasti tehdä seuraavat viisi sääntömuutosta: Mee takasi kendos parii. Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
DJKaaos: Saiskohan Hollanti tehtyä edes yhden maalin? Riittääkö yks oma maali? Siihen on kovat mahdollisuudet tuolla pelillä. Joukkue on hajainen, ja yhteispelistä ei oo tietoakaan. Robben ei tunnu pelaavan kenenkään kanssa yhteen, siitä esimerkkeinä se kulmatilanne ja RVP:n läpisyöttö laitaan. Ei tuo peli tosiaan näytä kulkevan ollenkaan. Joidenkin huhujenhan mukaan Hollannin joukkue ois "jakautunut" kahtia. Toisessa ois päävalmentaja, RVP ja van Bommell ja toisessa Rafa, Huntelaar ja De Jong. Ei ole kovin hyvä merkki...Toivottavasti jäisi alkulohkoon, niin ehkä siellä herättäis. "I never bluff" - Cordell Walker |
TheBlackestEye 13.06.2012 22:40:54 | |
---|
Hämmentää kun kuulen koko ajan "Mölleri". Mietin että kuka vittu. Harmi, että nämä Basti ja Gomez eivät löytäneet perille CL-finaaliin. |
DJKaaos 13.06.2012 22:41:58 | |
---|
Secreterial: Joidenkin huhujenhan mukaan Hollannin joukkue ois "jakautunut" kahtia. Toisessa ois päävalmentaja, RVP ja van Bommell ja toisessa Rafa, Huntelaar ja De Jong. Ei ole kovin hyvä merkki...Toivottavasti jäisi alkulohkoon, niin ehkä siellä herättäis. Juu tää on ihan tuttua touhua. Joukkueesta löytyy varsin monta potentiaalista akkaa ja napisijaa, jos hommat ei toimi - ja vaikka toimisikin. Naurettavaa, että Hollanti ei tahdo saada mitään aikaiseksi tolla pommitusarsenaalilla. Minä olen minä. |
Hetfield 13.06.2012 22:42:44 | |
---|
Bluesmies: 3. Maalikamerat käyttöön. Miksi vitussa ei?!? Viime MM-kisoissahan nähtiin lukuisia maaleja, joita ei hyväksytty, sillä ei huomattu pallon olevan maalissa. Näissä kisoissa näyttää olevan maalituomari erikseen maalin sivustalla tsekkailemassa meneekö pallo maalin vaiko ei. I quit the band... Now I just play with myself. |
DJKaaos 13.06.2012 22:44:52 | |
---|
Minä olen minä. |
Qsysi 13.06.2012 22:47:23 (muokattu 13.06.2012 22:51:39) | |
---|
Mitä perseilyä Hollannin peli. Littiäkin vituttaa. Eniten vituttaa silti tuo Hollannin manageri, istuu tyytyväisen näköisenä sporttipenkillään kun kentällä tulee tauluun minkä kerkiää. Samaan aikaan toisaalla Joachim Löw huutaa ja mäykkää, hassuttelee pallopoikien kanssa ja mäykkää vähän lisää. Ja Saksa tekee maalit. Nyt tuli sentään Huntelaar kentälle ja Van Bommel vihdoin vittuun sieltä. E: gomeez, ylös nyt :D I reject your reality and substitute my own! |
pekkap82 13.06.2012 22:52:51 | |
---|
Bluesmies: 1. Paitsiot pois. Täysin turha koko paitsio-sääntö. Jumittaa peliä huomattavasti. Jos joku pelaaja jää kärkkymään ylös, niin se pitää ottaa. Tämä on ehdottomasti jalkapallon suurin typeryys. Sitten se olisikin jo melkein eri laji, kun peli "venyisi" koko kentän mittaiseksi. Tosin maalimäärät varmasti nousisivat. |
Sergei Fallinen 13.06.2012 22:55:07 (muokattu 13.06.2012 22:55:30) | |
---|
Eissäääh päivän naurut Hummelsin paikalle:D E. tai tietysti siis Hollannin "puolustukselle" |