dts9624 09.06.2012 21:32:38 | |
---|
On kesä niin kaunis aina, on onni aina pelkkä nimi Sinä suutelet minua , en taida enää tavata häntä Rakastaa vaikka en rakasta , en minä syksyllä marjoja syö Enkä koskaan ketään kasvoihin laukea Ei sanani varmasti heti avaudu Halaan häntä kun lähden teen sen itseni vuoksi jotta voisin haistella takistani hänen tuoksuaan vielä viikkojenkin päästä |
velipesonen 10.06.2012 09:07:31 | |
---|
Uusi sääntömme näyttää kirvoittaneen varsinaisen romantiikan hyökyaallon ainakin erään jäsenen kynästä. Hyvä! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
velipesonen 10.06.2012 09:24:45 | |
---|
LOPUN AJAN SEPELIMURSKAAMOT HENKITOREISSAAN! Katselimme korkeudesta taivaannauloja verivisvainen kämmenensä uhosi pyhää löyhkää - jok' sikisi muinaisen avaruusraketin uumenissa epäpyhän ristisiitoksen (joka sivumennen mainiten lienee kaikille muutenkin tuttu (sick)) jalanjäljissä kuumenneena tuskissaan lepattamallakin. Oliko Kuu joka hahtuvaisena aurinkona perässä muljahtelee? Aikataulu pettää, teräksenharmaan - sinisen - sepelimurskaamon vihonviimeisin urakka kusee Minä hyppään! Jollei kattojenne alla tämän jälkeen eräskin jäinen pentu astele vitkaan lenseän punervan kannustimin. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Lennu 10.06.2012 09:43:02 | |
---|
Kuolema leikittelee merkityksillä Kieroilee ja juonittelee Koittaa avata minulle oveaan Mutta en ole siitä käymässä Käymälän käsipyyhkeet ovat loppuneet Pöntön vesilukko kuivunut Haisee kuin kuoleman henkäys Hei pelasta minut omg lol no is any good musics maked anymore... |
rintapek 10.06.2012 10:21:13 (muokattu 10.06.2012 10:21:43) | |
---|
Hei pelasta minut omg lolilta En netistä mitään ymmärrä kumminkaan. En o valmistunu POLilta Tartten ympärilleni patarautaa vanhan Volvon, oikeen mikserin ja niit oikeita kirosanoja kuten jumalautaa. Mä en oo feisbuukissa enkä osaa hittojakaan twiitata. Mä joko soitan tai kirjoitan ihan oikeen kirjeen tai kortin Mä oon just se vanha kalkkis eessä sen kasarmin pienen portin. Pyydän anteeksi sääntörikkomusta. Ei tämmöinen keski- ikäinen kaljamaha osaa kirjoittaa täysin ilman riimejä. Mut tos pläjäyksessä tekstissä ei pitäis olla rytmistä tietoakaan. Jolloin noi riimit on ainoastaan näennäisiä, eli ne ei toimi. One kind of music only - the good kind |
velipesonen 10.06.2012 10:37:02 | |
---|
rintapek: Pyydän anteeksi sääntörikkomusta. Ei tämmöinen keski- ikäinen kaljamaha osaa kirjoittaa täysin ilman riimejä. Mut tos pläjäyksessä tekstissä ei pitäis olla rytmistä tietoakaan. Jolloin noi riimit on ainoastaan näennäisiä, eli ne ei toimi. Rytmisesti taidokas vokalisti, jollainen oli esim. Rauli Badding Somerjoki, osaa jaotella rivit niin että ne svengaavat ja rimmaavat vaikka sanoittaja olisi kuinka tai TAMA-ton. Usein liian siististi niputetut sanoitukset ärsyttävät jopa perinteisessä saksalais-venäläisessä schlagerkontekstissa. Tähän perustuen et valitettavasti välty varoitukselta! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
rintapek 10.06.2012 12:23:40 | |
---|
velipesonen: Tähän perustuen et valitettavasti välty varoitukselta! OMG. Mitäs mä nyt teen? Tuleeko nahkaliivipartio koputtamaan ovelleni? Eiku nyt mä tiedän. Mä meen karkuun tohon nurkkabaariin. Siellä on viikonloppuisin yleensä ovella ladonoven kokoinen prätkäliivijätkä, joka ei yhtään tykkää siitä, et mulle tullaan haastamaan riitaa. Sit mä vaan nautiskelen olutta ja poltan röökiä ja kattelen, miten osaavat tappelee. Siin sivussa mä sit keksin pari hölmöä riimiä, jotka ittekseni hihitellen postaan tälle palstalle. One kind of music only - the good kind |
dts9624 10.06.2012 23:08:09 | |
---|
Tunteeni huutavat kaukaa en aio enää kuulla niiden narisevaa ääntä jota nyt niin inhoan Nyt suudelmista täyttyvät unelmat joita häpeän enkä kellekkään kertoa voi koskaan siitä hetkestä Kerro vastaatko jos tartun tuohon matkapuhelimeen valitsen sun numerosi ja vain tuuttausta odotan Sä itketkö jossain yksin vai lohdunko sulle nyt suo mies joka puhuu vain kieltä jota suostu en puhumaan Olet kuin vettä kaivossa janoni saisit hukuttaa ja ruokkia minut sillä mitä ikinä tehdä osaat Vain tuhat kilometriä vai ovatko ne maileja erottavat nää sydämet ehkä näin on nyt parempi Toinen meistä nyt valvoo vain toinen meitä ikävöi sinä tuskin mietit lainkaan ei sulla ole tarvetta |
soihtu55 10.06.2012 23:48:56 (muokattu 11.06.2012 17:54:26) | |
---|
Poistin tekstin ja otin huomioon Velipesosen neuvot, en ollut lukenut sääntöä (4), että noin. Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
velipesonen 11.06.2012 08:10:36 | |
---|
soihtu55: mut huussin ovessa lukkee: ANNA MIULE HETKI RAUHAA, (...) juoksi! Anteeksi mutta tämä rikkoo neljättä sääntöä (ed. sivu) ja on puolittain melkein hyvä. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Booombox 13.06.2012 18:55:52 | |
---|
Mä kalastan lohta Ja joo, rakastan suo Olen pieni poika vasta Vaikka viiskyt jo täytän Ja kouluun vien omaa lasta Heihei, hankitaan laina Ei se mitään paina Uus auto pihaan lauantaina Onks se ok, hei Taina? Mulla on virveli Sulla se karvanajo härveli Ei olla teinejä enää heihei, Mut mikä meidät tähän vei? Mun broidin siskon häihin Lentävä lause. |
velipesonen 13.06.2012 20:00:00 | |
---|
Riimejä. Taas. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Lennu: Kuolema leikittelee merkityksillä Kieroilee ja juonittelee Koittaa avata minulle oveaan Mutta en ole siitä käymässä Käymälän käsipyyhkeet ovat loppuneet Pöntön vesilukko kuivunut Haisee kuin kuoleman henkäys ... Kun viimeisen säkeen ottaa pois, menis vaikka Timo K.Mukasta. Mää kyllä tykkäsin, jos tuossa lopussa ois jotain vähänkään nasevampaa, niin menis runoraadin kärkeen niin että jukka virtasella vain simät muljuisi. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Lennu 14.06.2012 00:02:00 | |
---|
oo-p: Kun viimeisen säkeen ottaa pois, menis vaikka Timo K.Mukasta. Mää kyllä tykkäsin, jos tuossa lopussa ois jotain vähänkään nasevampaa, niin menis runoraadin kärkeen niin että jukka virtasella vain simät muljuisi. No harmi ettei keksi. no is any good musics maked anymore... |
rintapek 14.06.2012 00:13:16 | |
---|
velipesonen: Riimejä. Taas. Herrapoliisille tiedoksi, et tänne on hirmuisen vaikea nykyisellääm kirjoittaa mitään, mikä ei rikkoisi sääntöjäsi. Sääntöjesi mukaan helpommalla pääsisi tekemällä doomhardcorea Matille&Tepolle. One kind of music only - the good kind |
Lennu 14.06.2012 01:15:19 | |
---|
rintapek: Herrapoliisille tiedoksi, et tänne on hirmuisen vaikea nykyisellääm kirjoittaa mitään, mikä ei rikkoisi sääntöjäsi. Sääntöjesi mukaan helpommalla pääsisi tekemällä doomhardcorea Matille&Tepolle. Mites olis sellainen mukataiteellinen sääntöjenrikkominen? Pesonen yrittää valjastaa, mutta emme luovuta, vaan luomme. Kuin lumenluoja talvikinoksessa, parta huurteessa, mielessään vain toti. Sekä lämmin koti. Telkkarissa huutaa Pol Poti. no is any good musics maked anymore... |
velipesonen 14.06.2012 07:57:07 | |
---|
rintapek: Herrapoliisille tiedoksi, et tänne on hirmuisen vaikea nykyisellääm kirjoittaa mitään, mikä ei rikkoisi sääntöjäsi. Sääntöjesi mukaan helpommalla pääsisi tekemällä doomhardcorea Matille&Tepolle. Loruilun saralla on päästy jo niin pohjalle kuin mahdollista, eikä tästä kilpailusta ole mielekästä tehdä ajanvietettä loruilijoille, jotka kerta toisensa jälkeen vain tähtäävät samaan maaliin eivätkä edes tähtää vaan laukovat vähän sinne päin. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
dts9624 14.06.2012 09:36:57 | |
---|
Helpompi antaa olla ketä Rakastan mikä keltainen banaani Tommi, ota syliin ja halaa Tykkään sinut, kuin Mikko Alatalo Suutele marmeladiasi Tervainen tuppi vuoltuna heiluu Jumala on kuvitelma jos Katso vihreää seinää ja mieti kuka valitsi tapetit En pidä siitä ihmisestä Tulin juuri takaisin, jep Niin pitkään olin muualla, hei Anteeksi kun tahdon varpaitasi Onko meillä piimää? |
dts9624 14.06.2012 09:40:19 | |
---|
Sateenkaaren kuolema Ei enää loista säteet Silkkiperhosen toukan kuori tehnyt reiän lompakkoon Tule sisään ja istu ylös portaita mennään Sun kiharapilvesi kutittaa kun menen syvälle Ratikka saapuu Hei minne se meni? Pidä kädestä etten eksy Oi hyvä sisko |
velipesonen 14.06.2012 09:43:13 | |
---|
dts9624, kirjoitat melko tasalaatuista superhuonoutta. Koeta vielä häivyttää verraten tasarytminen poljento ja verraten tasapituiset rivit, nyt ajatuksen sisältävät lauseet ovat keskenään hyvin samantapaisia. Huonoutta voisi olla esimerkiksi, että kirjoittaja ajautuu tärkeilemään jollain asialla niin pahasti että jupina ylittää kaikki metriikan rajat ja lukijoiden sietokyvyn myös. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |