Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: KIIRE! Midi filter boxi
1
Bruno Lähteenmäki
13.06.2012 11:34:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KIIRE! Olisko kellään ylimääräistä midi filter boxia lainata tai myydä. Pitäis filteröidä expression ja hold data pois. Tai tietäiskö joku mistä vois tilattuna saada perjantaiksi suomeen?
 
tommiot
13.06.2012 14:41:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ikävä kyllä mulla ei ole tarjota haluamaasi kapistusta tähän hätään, mutta haluaisin tiedustella, että onko vastaavanlaisille bokseille paljon kysyntää? Näppäränä elektroniikan opiskelijana voisin rakennella tollasia yksinkertaisia MIDI-vehkeitä, jos niille on kysyntää.
 
Bruno Lähteenmäki
13.06.2012 16:22:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä usko että suurta kysyntää olisi. Oma tarvekin tod. näk. poistuu seuraavan synan päivityksen myötä. Valmistajat tuppaavat unohtamaan mitä midi puolella tarvitaan...
 
JPQ
13.06.2012 16:36:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä tarpeesta mutta yksi josta joskus haaveilin oli Midi merger.
ps. itse olen aikalailla rautaa välttävä nykyään jos olisi rautasyna aikana niin olisi toisin tarve.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Bruno Lähteenmäki
13.06.2012 20:24:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin Thomanilta MIDI Solutions Event Processor Plussan. Lupasivat perjantaiksi...
 
JPQ
13.06.2012 22:22:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bruno Lähteenmäki: Tilasin Thomanilta MIDI Solutions Event Processor Plussan. Lupasivat perjantaiksi...
 
Minkä synan kanssa muuten pulmasi tuli ?
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «