Aihe: OFR ja Schallerin erot?
1 2 3
McNulty
09.03.2009 20:23:38
Werde: Mä kuulin että erot pitäisi pystyä kuulemaan levyltä jotta moisia havaintoja saisi julkisesti esittää. Toki ainahan voi myydä Tokaita ja LTD:tä työkseen ja teeskennellä tietävänsä jotain oikeista kitaroista.

Haha, taisi sittenkin pieni sarkasmini osua ja upota 100-0 :)
Ja kyllä meillä myydään muutakin kuin vääriä soittimia (vaikkakin enemmistö ostaa moisia, jolloin niitä on kannattavaa myydä). Viimeksi tänään esim. Musaria, joka ilmeisesti on "oikea" soitin? Sen sijaan duunin puolesta kokemusta erilaisista soittimista on suht reilusti... toisin kuin eräät, en kykene enää pitämään listaa montako "Schalleria" on säädelty ja laitettu... saati soitettu ja omistettu. Niitä on ihan reilusti joka tapauksessa tullut ronattua. Teeskentelyä vissiin...

Koskas tulet sokkona kuuntelemaan Schalleria ja OFR:ää? Katsotaan tunnistatko sustainin pituudesta kumpi on kumpi? Saat myös laput silmillä hypistellä kourassasi kumpaakin tallaa ja sitten todeta kumpi on tuntumaltaan "se parempi". Uskallan väittää että jos moinen testi bygättäis niin sie olisit pihalla kuin lumiukko ja joutuisit pokeripelin tavoin tuplailemaan kuka oli mikä ja mitähäh. Mitä tulikaan siihen teeskentelyyn... täällä voit kyllä lätistä ihan mitäs lystäät.
giddyup!
Twinkle
09.03.2009 23:22:29 (muokattu 09.03.2009 23:40:00)
poisto, ei sittenkään mittään.
trih
10.03.2009 02:37:23
Ei helevetti fender minkä menit tekemään. Tällästä päivittelyä sitten yli 50-vuotta myöhemmin. Mulla ei ole ikinä ollut orkkisfloikkaa. Edge tyydytti teinin tarpeet. Sen jälkeen ei schalleritkaan onnistuneet luomaan himoa vemputukseen. Siis kitaran vibrakammen vemputukseen. Minkälainen biisi se on missä kammetaan jojo tuotoksen läpi? Kuinka tärkeä tuo heilutin on meidän musiikilliselle ulosannille? Viuuu Boiiing MÖRRRRRRRRR vau poks klang. Kumpi ompi parempi? Onko niitä eroja BRROIIIIINGGGGGHHHH!!!!!
Just.
j4kk1
12.03.2009 12:34:42
Evergrey: Kuten juuri mainitsin JT590 tallassa esim tärkein osa eli veitset on irrotettavia ja ne voi vaihtaa

Mitenkäs nuo knifet vaihdetaan helpoimmin? Ei tunnu ihan helposti irtoavan.
Evergrey
12.03.2009 19:00:18

j4kk1: Mitenkäs nuo knifet vaihdetaan helpoimmin? Ei tunnu ihan helposti irtoavan.

mä vedin pihdeillä, laita ensin jotain suihketta jos on ruostunut umpeen.
j4kk1
12.03.2009 23:37:19
Evergrey: mä vedin pihdeillä, laita ensin jotain suihketta jos on ruostunut umpeen.

Hoho, mulla tais olla vaan uskon puutetta. Nyt kunnon riuhtasu ja *naps*

Nyt vaan vituttaa kun tuli jo vaihdettua uus koko baseplate.
Eddie
12.06.2012 11:11:45

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1187 päivää vanhaan aiheeseen!

No shit!

Vallataas ketjua ja kysytään jeesiä.

Mun kitarassa on Floyd Rose Pro. Kammen pesä meni rikki ja osa osista hukassa.

http://www.prorockgear.com/tremoloarmhousingh.aspx

Mulla on kuvan osista tallessa H-osa, muut tarvisi hommata! Eli hommaan puuttuvat osat ja talla pelittää taas?
Ostetaan soittotaito.
Eddie
12.06.2012 21:23:24

Jeszse: Mikäli ymmärsin oikein, niin kyllä, talla pelittää ku hommaat puuttuvat osat, mutta mikäli sulla tosiaan on pelkästään toi kampipesä tallessa, ni sullahan on kiva pikku puuhastelutuokio tulossa ku kasaat tallan ja säädät intonaation...

Mukava tuokio oli, noin 10 min meni. :D

Luetaan se kuva tarkkaan. Eli siis tosta Floyd Rose Tremolo Arm Coupling kit - setistä oli tallessa toi kampipesä, muut osat piti ostaa... Puuttuvat osta löytyi Tammer-Pianosta.
Ostetaan soittotaito.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)