![]() 12.06.2012 14:43:21 | |
---|---|
komero: Minun mielestä D'Addariot on todella hyviä kieliä. Mun mielestä ne ovat huonoja - mulle. Kuoleentuvat paljon nopeammin kuin muutamien kilpailijoidensa tekelekset. Esimerkiksi käytin jonkin aikaa Ernie Ballin settiä, jossa punomaton g oli korvattu ohuemmalla. Liike myi irtona D'addia, ja se oli aina ensimmäisenä kuollut. Akkarissa taas tykkään D'addariosta kyllä. Go figure. I might be schizophrenic but I am also Jesus | |
![]() 12.06.2012 15:03:13 | |
Numb: Mun mielestä ne ovat huonoja - mulle. Kuoleentuvat paljon nopeammin kuin muutamien kilpailijoidensa tekelekset. Esimerkiksi käytin jonkin aikaa Ernie Ballin settiä, jossa punomaton g oli korvattu ohuemmalla. Liike myi irtona D'addia, ja se oli aina ensimmäisenä kuollut. Akkarissa taas tykkään D'addariosta kyllä. Go figure. Mulla on myös lähinnä negatiivisia kokemuksia D'addarioista. Sähkökitaran soittoa aloitellessa taisi muutamat sellaiset olla, ja silloin kielistä mitään tietämättömänä jo totesin että tuntuivat elottomilta ja tuhnuisilta ja kuolivat ennen aikojaan. Ernie Ballit tuntuivat taasen paljon laadukkaammilta ja eloisammilta. Akustiseen kitaraan kun vaihdoin laadukkaat Martinit D'addarioiden tilalle kaveri kehui heti kielenvaihdosta tietämättömänä kitaran saundin parantuneen. Itsellä oli myös samat fiilikset. Tuskin tää nyt siis ihan mitään tuoteplaseboa on. Tietenkin kullekin sopii parhaiten se oma juttunsa, D'addario ei vaan tunnu olevan se meikäläisen juttu. | |
![]() 15.06.2012 11:47:42 | |
roopeok: Mulla on myös lähinnä negatiivisia kokemuksia D'addarioista. Sähkökitaran soittoa aloitellessa taisi muutamat sellaiset olla, ja silloin kielistä mitään tietämättömänä jo totesin että tuntuivat elottomilta ja tuhnuisilta ja kuolivat ennen aikojaan. -- Tuskin tää nyt siis ihan mitään tuoteplaseboa on. Tietenkin kullekin sopii parhaiten se oma juttunsa, D'addario ei vaan tunnu olevan se meikäläisen juttu. Niin, kukin tykkää mistä tykkää. Mutta sen olen huomannut, että nykyään D'Addariot on parempia kuin ennen. Joskus reilu 10 vuotta sitten en itsekään niistä tykännyt, mutta nyt muutaman vuoden ajan ovat tuntuneet oikeen mukavilta. Mulle kehuttiin Oulun Kitarapajalla, että SIT -merkkiset kielet, joita siellä siis myydään, ovat erittäin hyviä ja halpoja. Vitosen setti. Pitääpä testata. Tulee testailtua aika paljon eri kielimerkkejä, joskus aina joku hyvä setti sattuu käsiin, mutta mulle käy niin, että en sitten muista enää mitkä kielet kitarassa on paikallaan (ja menen kauppaan ostaan D'Addariot kun tiedän, että ne ovat perushyvät).. pitäs varmaan keksiä joku systeemi.. | |
![]() 15.06.2012 12:47:37 | |
komero: Mulle kehuttiin Oulun Kitarapajalla, että SIT -merkkiset kielet, joita siellä siis myydään, ovat erittäin hyviä ja halpoja. Noita samoja kans tsiigailin Turun Pajalla, laittakaas kommentteja jos/kun kokemuksia näistä (?!). Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)