lonelyplayer 09.06.2012 23:55:35 (muokattu 10.06.2012 14:06:09) | |
---|
Mesa/Boogie: Mua ainakin vituttaa keikkahommat toisinaan niin rankasti, että paiskon omia kamoja ihan miten sattuu... Toi keikkakäytössä oleva Englin paska on ulkoisesti huomattavasti huonommassa hapessa, kuin himassa asuvat vahvistimet. Voi kun osais soittaa edes sen verran että joku joskus keikalle kysyisi. Ei kyllä yhtään vituttaisi... :) Nyt joutuu omia kamoja paiskomaan ihan yksin kotonaan, ja kyllä ne kyytiä saavatkin...saatana ! Oikein niille ! :) |
J.RA 10.06.2012 10:15:38 | |
---|
Kyllä itelle ainakin on ihan selvyyttä antava käsite "keikkailtun" ja "ei keikkailtun" soitintarvikkeen kanssa. Kun katsoo omia kamoja mitkä kiertää rokkikeikoilla mukana niin kolhujenmäärä on on aika eksponentaalinen niihin verrattuna mitä hivellään kotisängyllä. Vaikka kamat liikkuu aina keikkapaikoille asianmukaisissa keisseissä niin osumaa tulee silti, todistetusti. Efektipedaalit ovat kanssa tulilinjalla. Itellekäkin muutamia pedaaleja kolvailtu uudestaan kasaan; kytkimet tuntuvat saavan useimmiten osumaa kun joku satakiloine kaveri päättää ottaa pari harka-askelta lavan suuntaan. Ja just muutama veto sitten yks sankari päätti kaataa tuopillisen nestettä sinne keskelle laukkua... Mutta kaikki keikoilla kiertävät kamat toimii luotettavasti kaikesta huolimatta ja jos jotain menee sököksi niin se korjataan ja taas on iskussa. Ite kyllä suosin käytettyjä kamoja ostaessa juuri niitä keikkaratsuja. Jos ostaisin jonkun uuden karhean pelin niin johan siinä tulisi vainoharhaiseksi kun pelkäisi kaikkia lähellä olevia kovia pintoja... :) Tottakai kolhut näkyy hinnassa, ainakin useimmiten mutta sellaisen hankittaessa tietää yleensä saavansa laatutavaraa johon voi itsekin hyvin mielin luottaa. JA käytetty ja raiskattu tavara on eri asiat. Ne yleensä kyllä erottuu toisistaan.. www.circusnecropolis.com |
teranryh 10.06.2012 11:49:48 | |
---|
Mun kitaralla on keikkailtu 29 vuotta, se on nähnyt rock'n roll -elämää ja se kuuluu soinnissa. Itsellä loppuisi aika, jos pitäisi soittaa uusia kitaroita ns. auki, jotta puu alkaapi soimaan kunnolla. |
blues guitar 10.06.2012 12:36:03 | |
---|
Fender50thAnniversary: Mun kitaralla on keikkailtu 29 vuotta, se on nähnyt rock'n roll -elämää ja se kuuluu soinnissa. Itsellä loppuisi aika, jos pitäisi soittaa uusia kitaroita ns. auki, jotta puu alkaapi soimaan kunnolla. Ilmeisesti ihan kelvollinen peli, kun on kelvannut keikkailevalle muusikolle noin pitkään. Yleensähän ne huonommat yksilöt lähtevät heti kiertoon. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
rintapek 10.06.2012 13:49:32 | |
---|
Mesa/Boogie: Mua ainakin vituttaa keikkahommat toisinaan niin rankasti, että paiskon omia kamoja ihan miten sattuu... Omille kamoillesi saat luonnollisesti tehdä mitä tahdot. Mut mun kamoja keikalla jos paiskot miten sattuu, niin sulla saa olla hyvä ja halpa hammaslääkäri. Turpaan nimittäin tulee siten, et sattuu. One kind of music only - the good kind |
Dropped C 10.06.2012 16:13:42 | |
---|
Sehän on vaan hyvä, jos on luukutettu vähän. Tietää ainakin, että laite kestää sen. |
Gabe 10.06.2012 21:07:32 | |
---|
Mesa/Boogie: Mua ainakin vituttaa keikkahommat toisinaan niin rankasti, että paiskon omia kamoja ihan miten sattuu... Alan vaihto? Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
rintapek: Omille kamoillesi saat luonnollisesti tehdä mitä tahdot. Mut mun kamoja keikalla jos paiskot miten sattuu, niin sulla saa olla hyvä ja halpa hammaslääkäri. Turpaan nimittäin tulee siten, et sattuu. Ehkä mielummin kannattaa laittaa sellaiset vakuutukset että korvaavat jos jotain kamoille sattuu. Tuolla toiminnalla joudut korvaamaan kaverille vammojen paikkaamisen ja ostamaan vielä omalla rahalla uudet kamat. |