blaekie 22.05.2012 14:51:55 | |
---|
EP: Mun mielestä kaikkia keinoja ideoiden toteuttamiseen kannattaa käyttää, silloin on suurempi mahdollisuus niiden toteuttamiseenkin! Tottapa tuokin. Tosin jotkut keinot saattavat toisinaan vaikeuttaa, jos ei peräti kokonaan estää sen toteutumisen :-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
BassoSisko 22.05.2012 16:52:54 | |
---|
Hax pax max deus adimax. AAH |
baron 04.06.2012 17:55:37 (muokattu 04.06.2012 17:59:09) | |
---|
BassoSisko: Koska olen julma ja kamala, niin en voi olla laittamatta tätä. *kiäh kiäh* http://www.feissarimokat.com/2012/05/tytto-sina-olet-tahti/ Tsemppiä aloittajalle, toivottasti sinä onnistut. Tää on joteskin niin primitiivistä että meidän länsimainen musiikkikorva on niin degeneroitunut että se ei voi tunnistaa eksoottisia asteikkoja vaan pitää niitä muka epävireisinä! Ei puhdasvireysyys tai tasavireisyys oo mikään luonnonlaki, se on vain tullut meillä niin muotiin että olemme kyvyttömiä vastaanottamaan muita temperamentteja. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 10.06.2012 12:25:08 | |
---|
Mää lähetän Barska sun luo seuraavan omia biisejä tekevän multakurkkutankopaavon, joka kajauttaa melodian komiasti kahden koskettimen väliin ja sitkeesti inttää jotta se on siinä. Saat sää tehdä sille nuotit ja demon tangosävellyskilpailuun. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
KoskPaavo 10.06.2012 12:39:32 | |
---|
Mä vaan luulen että Barska heitti intialaisasteikkotyylistä hienovireistä sarkasmia. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
isojussi: Mää lähetän Barska sun luo seuraavan omia biisejä tekevän multakurkkutankopaavon, joka kajauttaa melodian komiasti kahden koskettimen väliin ja sitkeesti inttää jotta se on siinä. Saat sää tehdä sille nuotit ja demon tangosävellyskilpailuun. Ei noita temperamentteja voi soittaa meidän kiinteävireisillä koskettimilla. Ihmisääni, jousisoittimet, eksoottisen kielisoittimet pystyvät niihin. Eikä meidän primitiivisellä nuotinnusjärjestelmällä voi niitä nuotintaa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |