Räbbänä 08.06.2012 12:40:21 | |
---|
↑↑↓↓←→←→BA |
M4ss3 m/ 08.06.2012 14:19:25 (muokattu 08.06.2012 14:19:47) | |
---|
"Tyyli jolla käsittelet häntä postauksissasi herättää vaikutelman, että kyseessä olisi jokin homoseksuaalinen animehahmo." Zed |
Antti1 08.06.2012 14:23:41 | |
---|
M4ss3 m/: Kovasti tuo kyllä harmaalta näyttää.. Oletko tullut ajatelleeksi, että valkoisessakin on erilaisia sävyjä ja valotuksella yms. täysin kirkkaan valkoiseksi vedettyä esinettä on hiukan paljon hankala arvioida näytöltä? Kyllä se mun mielestä valkoiselta näyttää. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
M4ss3 m/ 08.06.2012 14:26:48 | |
---|
Antti1: Oletko tullut ajatelleeksi, että valkoisessakin on erilaisia sävyjä ja valotuksella yms. täysin kirkkaan valkoiseksi vedettyä esinettä on hiukan paljon hankala arvioida näytöltä? Kyllä se mun mielestä valkoiselta näyttää. Nope, harmaa se on. "Tyyli jolla käsittelet häntä postauksissasi herättää vaikutelman, että kyseessä olisi jokin homoseksuaalinen animehahmo." Zed |
Räbbänä 08.06.2012 17:05:59 | |
---|
M4ss3 m/: Nope, harmaa se on. M4ss3 nyt vähän säätelee näyttönsä kirkkautta. Specseissäkin mainitaan: Finish: GW (Galaxy White) Eli sama kuin vaahteotelaudalla varustetussa RG1527M:ssä. http://www.ibanezrules.com/new/rg1527m.htm ↑↑↓↓←→←→BA |
jhlamm 08.06.2012 20:01:29 | |
---|
Itteä on niin paljon himottanut mesan hommaaminen talouteen. Yleensä on semmoinen fiilis että kaikkea tarttis saada ja kohtuu usein budjetista johtuen jääkin aina haluamisen puolelle, mutta nyt on niin kovat kaasut, että pahoin pelkään kesätöiden rahojen valuvan vahvistimeen. Täytyy vielä käydä itseä härnäämässä joku kerta ja mennä koesoittelemaan. Mark IV tai V tai sitten dual rectumfrier olis pakko saada. Kotitalouden kansallisen tasavallan diktaattorille valitin asiasta niin se ei yhtään auttanut vaan sanoi, että no kait sun sitte semmonen pitäis saada... "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Metsämies 08.06.2012 21:22:39 | |
---|
Nyt kyllä himottaisi niin pahasti ostaa Gibsoni taloon, mutta pitäisi saada alta vaan tuo nuppi pois. Ketään ei vaan tunnu kiinnostavan. Kokoajan vielä pahenee GAS ja viime viikolla erehdyin vielä testailemaan Les Pauleja. on muuten hienoja soittimia nuo. Ostakaa nyt pois niin pääsen hoitamaan GASin! |
jyrkalt 08.06.2012 22:29:37 | |
---|
jniska: Svilon testipätkät on syy moneen hankintaan ja kuumeeseen. Pakko oli saada Echoplex Pre. mut en ostanutkaan aitoa vaan teetätin alkuperäisen Echoplex-etuasteen pedaaliksi. Ui jui jui jui!!! onko niin makee ku aattelen? Eroaako muuten EP-Pre:hen jotenki? Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
jyrkalt 08.06.2012 22:30:06 | |
---|
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
jyrkalt: Ui jui jui jui!!! onko niin makee ku aattelen? Eroaako muuten EP-Pre:hen jotenki? ClinchFX:n skemaa ei ole löytynyt mistään, joten en voi verrata siihen. Mutta se mitä Svilon saundipätkiä ja tota Pete Thornin demoa EP Prestä olen kuunnellut ja omaa soitellut, niin samankaltainen se on. Tarkempaa ei voi sanoa. Itseasiassa se leikkaa ihan vähän alimpia ja ylimpiä taajuuksia ja vääristää vaihetta hieman. Lisäksi siinä on aika suuri ulostuloimpedanssi, joten tää ois hyvä olla ketjussa just ennen vahvistimen sisäänmenoa, muuten saundi muuttuu vähän oudoksi. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
I3enjam1n 09.06.2012 16:45:42 | |
---|
jniska: ClinchFX:n skemaa ei ole löytynyt mistään, joten en voi verrata siihen. Kyllä se jostain löytyy, olen nimittäin tehnyt kloonin EP-PREstä vero-levylle, kytkiksen löysin netistä. :) Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet. |
novo 09.06.2012 17:10:54 | |
---|
Metsämies: Nyt kyllä himottaisi niin pahasti ostaa Gibsoni taloon, mutta pitäisi saada alta vaan tuo nuppi pois. Ketään ei vaan tunnu kiinnostavan. Kokoajan vielä pahenee GAS ja viime viikolla erehdyin vielä testailemaan Les Pauleja. on muuten hienoja soittimia nuo. Ostakaa nyt pois niin pääsen hoitamaan GASin! Mulla vois olla valkonen studio tarjolla, mutta Lanikkaa en uudestaan talouteen halua =) Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Muovinen 10.06.2012 22:25:14 | |
---|
Eipä tullut puoliakustista tähän taloon vielä, Hagströmin Viking (Giban P94 -mikeillä) saipi mennä muille maille. Hyvä ja nätti kitara oli, mutta vähän liikaa hintaa ja eihän sitä ensimmäistä kokeilemaansa puoliakustista voi heti ostaa. Isot pojat sanoo, että pitäis montaa kokeilla, kun on niin sointieroja. Siksipä täytyykin tyypata Duesenbergit ja miksei muitakin, kun tuun sinne ethelään vetelehtimään. -General Petrovsky |
RamoQ 10.06.2012 22:37:28 | |
---|
Gretchi kaasuttaa... Samoin ESPin Vintage-strato. Ei mulla molempiin ole varaa.. EÄÄÄH... Ainakun britit vetävät puvut päälle niin biisit ovat hyviä. |
Metsämies 12.06.2012 10:51:48 | |
---|
novo: Mulla vois olla valkonen studio tarjolla, mutta Lanikkaa en uudestaan talouteen halua =) Olen enemmän noita Traditionaleja ja 50's kaulalla olevia standardeija katsellut. Saisi vaan kamat pois alta niin voisi lähteä jostain ostamaan tollasen. Eihän Lanikassa mitään vikaa ole, hyvä peli. Pitää kai vaan jättää tuo Laney itselleni tuonne olohuoneen nurkkaan, kun itse siitä diggailen kuitenkin. =) |
Tawsky 15.06.2012 20:13:07 (muokattu 15.06.2012 20:13:38) | |
---|
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
terolt 16.06.2012 10:27:01 | |
---|
Sain kaverilta Lespan VOS 58:n lainaan viikonlopuksi. En ole pitkään aikaan soittanut Gibsonilla ja edelleen luulin ettei ne mun kouraan sovi, mutta tuo ainakin käänsi samantien mun pääni. Tajuttoman kova peli. Samalla huomasin, että minähän sittenkin pidän paksuista kauloista. Mulla on ollut kolme Gibsonia ennen: 74 deluxe GT, Classic ja BFG ja tämä Custom Shop todella on ihan eri sarjassa. Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
http://myspace.com/terokurkimaki |
madcow2 16.06.2012 11:10:32 | |
---|
Jokin ultimaattisen hyvä clean-vahvari Fenderin tapaan (kenties jousikaiun kera). Sais vaan soveltua kotisoitteluun hyvin ellei täydellisesti noin äänekkyytensä puolesta. Etsintä alkakoon... :) Möö. Koti on mun stage. |
Arttu_Ace 18.06.2012 15:48:00 | |
---|
Marshall 1960B pitäis nyt saada. Eikä tietenkään järkiperustaisesti. Kicking ass like never before! |
jhlamm 21.06.2012 11:50:48 | |
---|
Nyt sitten koesoiton jälkeen katosi kaikki kuume noista rectifiereista. Tosin sitten tuo Mark V oli enemmän kuin toivoi. Semmonen fiilis kun soitti että karvat nousi pystyyn "I can't hear anything over the sound of how awesome this is!!" Tosin kyseinen rahatilanne pakottaa siirtämään tuon kauas hamaan tulevaisuuteen tai siihen että käytettynä tulee myyntiin... Tai sitten syksyllä opintolainaa :D Ja uusimpana GASin kohtuuneena nyt varmaan torstaina mukaan tulee haettua alesta tuollain Schecterin musta floikaton v-1 EMG mikeillä, lähtis niin halvalla. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |