dts9624 02.06.2012 00:47:09 | |
---|
Mikki Hiiri polttaa hassista Mikki Hiiri polttaa hassista se kantaa sitä Valintatalon kassissa sillä on varmaan talous vatupassissa (J.Vainion haamulle terveisiä) Mikki Hiiri on nyt pöllyissä Mikki Hiiri on nyt pöllyissä se näkee Karhukoplan, samassa sellissä Sen aivot ovat nyt kiinni pellissä Poliisimestari antaa pamppua Poliisimestari antaa pamppua Sisu tykkää läimiä, Mikin kankkua Narisuttaa pöydän lankkua ...sori, Ankkalinna-teema jäi päälle. |
velipesonen 02.06.2012 06:56:54 | |
---|
Voi ei, kehissä on todellinen kovan linjan tekijä. Pakko antautua. Niin huonoja että ihan vavisuttaa. Tässä meillä uusi mittari! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Lennu 02.06.2012 20:10:28 | |
---|
Rissanen ja Pekka söivät rosvopaistin kolmas iloisista oli mehevin Peppi Pitkätossun raiskasivat suolla ja suolestivat Punakuono-Petterin Mitä helvettiä :---D tää on ihan nerokas no is any good musics maked anymore... |
raindog 04.06.2012 20:28:12 | |
---|
sillä on hammasharja, paljon pesuaineita tottakai viikkoraha, mitä voi tuhlata mitä näista tulee, ehkä ministereitä ja svedusti kusettaa ne meitä ei silti vihata suomenruotsalaisia nillä varmaan on paljon suomalaisia sukulaisia probably weaker than the individual |
rintapek 04.06.2012 20:55:14 | |
---|
Humpasta tuli hyvä mieli, vaikka solmuun siitä meni kieli, eikä riittänyt ladonoven pieli kun tauolle kontata koitin. Lasikantista kirjaa mä tavasin ja usein puskassa ravasin oluttölkit mä valmiiksi avasin join, näin, tulin ja voitin Keskikaljahumppa on hienoa, voi sitä tunnetta vienoa, kun joku taisi pimputtaa pianoa se on muuten hieno soitin. Nyt tunne en vointia ripeäksi, sain humpasta pääni mä kipeäksi on kieleni muuttunut lipeäksi ja itseä soimaan ja moitin. One kind of music only - the good kind |
KTR 06.06.2012 22:30:48 | |
---|
genre: death metal I kill you you are die blood splurt to air I are laugh I are an evil you are good I punch you and you are cry In night I pray at satan and wish to have evilness more Satan say: you are my friend becos you are evil too I kill you you are die Satan laugh because kill are an good joke |
velipesonen 07.06.2012 08:02:33 | |
---|
Voisi olla merkistä merkkiin jonkin espanjalaisen tai portugalilaisen bläkkisorkesterin sanavihkosta. Tässä ehkä liikutaan taas sääntöjemme rajamailla eli tämän voi ymmärtää yllytykseksi väkivaltaan. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
dts9624 07.06.2012 08:46:36 | |
---|
Oikein hyvä "huonojen lyriikoiden" death metal-biisi, kielioppivirheetkin kuin oikeilla bändeillä, onnistunut replikaatio kyseisten bändien sielunmaisemasta. |
rintapek 07.06.2012 20:28:13 | |
---|
On rumpuni merkkiä Tama. Mut olutta on jäljellä vain muutama. Pitäis myydä kaikki tuo kama et oluiden määrä olis sama Laatikko koffia punaista olis melkein ilmaista. Sen hakisin Alepasta noutaen tulisin kotiin seilissä soutaen. Kuka rumpuni ostaisi ja tilini saldoa nostaisi? Niin otsaani kohta hiostaisi ja kankkunen aamulla kostaisi. One kind of music only - the good kind |
velipesonen 07.06.2012 21:04:06 | |
---|
Mun mielestä ihan hyvä (huono) mutta täällä on nykyään korkeampi (matalampi) taso. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
dts9624 07.06.2012 22:46:17 | |
---|
Maa on niin kaunis niin olet sinäkin tänään Niin kaunis on maa ja jälkeen saunan taas sinulta saa Totuuden henki miksi haiset niin pahalle? Siunaa koko maailmaa ja osta sitten pontikkaa Haise ennemmin rahalle senkin vahanalle, mene sängyn alle Jo joutui armas aika , mutta sinä odotuat itseäsi Suvi oli suloinen tyttö kunnes se repesi Hitto, nyt tuli järkyttävän huono (kuten pitikin). |
rintapek 07.06.2012 23:48:55 | |
---|
velipesonen: Mun mielestä ihan hyvä (huono) mutta täällä on nykyään korkeampi (matalampi) taso. No mä en tienny et täällä on rimaa laskettu. Tos edellä kieltämättä on pläjäyksia joist riman alta menee korkeintaan kastemato. Mut palsta sit äkkiä hiljenee, jos jokaisen pläjäyksen tarttee mennä matalammalta kuin edellisen. One kind of music only - the good kind |
rintapek 08.06.2012 15:05:23 | |
---|
Antakaa mulle röökiä. Antakaa mulle viinaa. Mä muistutan isääni ja tahdon viinaa sisääni. Antakaa mulle röökiä Antakaa mulle viinaa Nortti huulessa känni päällä oon fiiliksellä seksikkäällä Antakaa mulle röökiä Antakaa mulle viinaa ja tuokaa tänne naisia, niin mä näytän mitä niiden kans tehdään. One kind of music only - the good kind |
Scars80 08.06.2012 15:37:15 | |
---|
Lerssi tirisee hiilloksella Olo kuin neuvoksella Kaislikossa suhisee ämmät pyykillä puhisee Korkkaan koskenkorvan Ja takaisin nakkaan sorvan Se on kesä nyt jummi jammi Seison laiturilla kuin ylväs tammi Veneestä puuttui jälleen tappi Kiehui siinä ukon sappi tunti kului äyskäröidessä ärräpäitä syytäessä Se on kesä nyt jummi jammi Huojun laiturilla kuin vanha tammi Don't be a drunk without Blackout! |
velipesonen 08.06.2012 16:18:59 (muokattu 08.06.2012 16:50:36) | |
---|
PIIIP! TAUKO! Kilpailumme saa yhden säännön lisää! Koska muutama päivä sitten tänne toimitetut kolme runoa ovat jo niin heikkoja, määrään ylituomarin ominaisuudessa UUDEN SÄÄNNÖN. Uusi sääntö ei millään tavalla korvaa vanhoja sääntöjä eikä tee niitä pätemättömäksi. 4. Sääntö: Sanoituksessa ei saa olla loppusointuja eli riimejä. Eli tästä lähtien hylätään kaikki suoritukset jotka sisältävät YHDENKIN riimin. Riimiksi tulkitaan saman vokaalin tai tavun toistuminen joko säkeistömäisessä rakenteessa tai määrämittaisen tavurakenteen puitteessa, symmetrisesti tai lähes. Toisin sanoen myös ns. puoliriimi tulkitaan tämän säännön perusteella riimiksi, joka siis on kielletty. Härnääminen eli Mikko Saarela -tyylinen riimittämisen rajamailla piloillaan liikuskelu johtaa kilpailijan varoittamiseen. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Scars80 08.06.2012 16:28:02 | |
---|
Ja jo otti ja pomppas tuli seriffiltä ukaasi sitten vaan sanoja sanojen perään ei hännällä päätä ollenkaan meni minusta idealta pohja ohjat lipesi ja koni karkas no se sitten siitä ja jetsulleen jees hyvät kesät ja jotain sinne päin. Don't be a drunk without Blackout! |
velipesonen 08.06.2012 16:53:53 | |
---|
Ihan hyvä vaikka tämä sanoitus on tulkittavissa jollain tapaa riimihakuiseksi koska se sisältää kaksi neljän säkeen ryhmää, jotka on mahdollista ymmärtää säkeistöiksi. Säkeistö taasen saattaa johtaa loppusointuun tavalla tai toisella vihjaavien elementtien esiintymiseen, jolloin liikutaankin jo tyystin kielletyllä alueella. Uskokaa huviksenne, neljäs sääntömme on tarpeellinen jotta tähänastiset huonousennätykset olisivat lyötävissä. Älkäämme hukatko näkyvistämme pyrintömme varsinaista tarkoitusta. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
velipesonen: Ihan hyvä vaikka tämä sanoitus on tulkittavissa jollain tapaa riimihakuiseksi koska se sisältää kaksi neljän säkeen ryhmää, jotka on mahdollista ymmärtää säkeistöiksi. Säkeistö taasen saattaa johtaa loppusointuun tavalla tai toisella vihjaavien elementtien esiintymiseen, jolloin liikutaankin jo tyystin kielletyllä alueella. Sisältää...ryhmää...ymmärtää, vihjaavien elementtien esiintymisen. Ja sit muut ei saa riimitellä. Sä olet epäreilu. One kind of music only - the good kind |
KooAa 09.06.2012 03:55:47 | |
---|
Humppaa humppaa humppaa Älä humpan tahtiin jumppaa Humppaa humppaa humppaa Älä roskia luontoon dumppaa Jos on meneillä kuitenkin akti On mennyt attentakti On laseissa huurua liikaa Se näkyvyyttä viiraa Tuli vastaan Mikki Hiiri Jäi jäljelle pelkkä viiri Hei hei tää on stoori Jossa Mikillä on pieni rooli Jos et tarttunut tähän mikkii En voi jatkaa, sain syrämeen pari kolme neljä viis tikkii It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. |
dts9624 09.06.2012 21:29:02 | |
---|
Mä kohtasin sut yössä Tampereen keskustorilla suutelimme monta kertaa Sinä halusit mut kotiisi viedä Mutta en mä tietenkään osannut , ku mumista että kyä mää varmaa huamenna Toisen kerran kun tapasin oli jälleen yö sen kaupungin ja me puhuimme hirveän pitkään Kerroit kuinka exäsi sua herjaa ei se taida sua enää haluta onko puhuminen välttämättömyys kun voisimme jo olla sängyssä? voisimmeko jo olla hiljaa maata peiton alla, siis tehdä asioita rakastin sinua jo viikon päästä siitä kun kerroit nimesi sen jälkeen olen ollut sinun ja sinä olet mi... kaunis niin kaunis eihän koskaan erota etten kyniäni turhaan hinkkaa |