Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vuoden miehekkäin musavideo
1 2
Caligari
07.06.2012 18:06:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tampereen kulttuurilähettiläänä ja katusoiton SM-voittajana tunnettu viikinki-tekno-metalliduo Ataturk Band on julkaissut YouTubessa hämmentävän musiikkivideon. Musiikkivideo kertoo savun ja kiihkeän kuvakerronnan avulla "jokaisen miehen tarinan".
 
http://youtu.be/-e162ADa39k?hd=1
 
Prince of Freedom on ensimmäinen julkaisu tulevalta levyltä "Love Death Petrol Viking", joka ilmestyy syyskuussa. Sävellystyön suurimmiksi vaikuttajiksi yhtye mainitsee varhaisen Bathoryn, DJ Bobon, Celtic Frostin sekä suomalaiset kansanlaulut.
 
Emplate
07.06.2012 20:58:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt oli kyllä huikeeta tavaraa!
 
Vainaja
07.06.2012 21:02:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt en osaa sanoa kyllä yhtään mitään. Olen sanaton.
 
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
jazzuka
07.06.2012 21:08:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helmukka! Ei voi muuta sanoa. Ja kuvaajat oli hyvillä paikoilla hetkittäin. :)
 
Fantasmic
07.06.2012 22:28:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Caligari: Tampereen kulttuurilähettiläänä ja katusoiton SM-voittajana tunnettu viikinki-tekno-metalliduo Ataturk Band on julkaissut YouTubessa hämmentävän musiikkivideon.
 
Hämmentävä kyllä. Alussa kävi viikinkivaikutteet jo sen verran selvisi että oli syytä odottaa metallia ja homoilua lisäksi. Homoilu tuli mutta siis "metalliduo"? Kuuntelin noita myspace-biisejä enkä niistäkään kyllä metallia löytänyt, ellei tuota miekan nuoleskelua sellaiseksi lasketa. Mikä tästä tekee raskasta musaa ja mitä multa on nyt mennyt ohi? :D
Eipä sillä. Ihan viihdyttäviä piisejä. Sopisivat vaikka hissi tai veneilymusaksi.
 
Gritsen
07.06.2012 22:45:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fantasmic: Hämmentävä kyllä. Alussa kävi viikinkivaikutteet jo sen verran selvisi että oli syytä odottaa metallia ja homoilua lisäksi. Homoilu tuli mutta siis "metalliduo"? Kuuntelin noita myspace-biisejä enkä niistäkään kyllä metallia löytänyt, ellei tuota miekan nuoleskelua sellaiseksi lasketa. Mikä tästä tekee raskasta musaa ja mitä multa on nyt mennyt ohi? :D
Eipä sillä. Ihan viihdyttäviä piisejä. Sopisivat vaikka hissi tai veneilymusaksi.

 
Metalli ei oo aina drop c:tä ja tuplabassorumpujytinää!
 
Ravenheart
07.06.2012 23:46:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millainen skene jätkien planeetalla on?
 
dinghie
07.06.2012 23:46:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gritsen: Metalli ei oo aina drop c:tä ja tuplabassorumpujytinää!
 
No juu ei, mutta ei tää nyt metallia silti ole.
 
"It's almost full moon now 'cause my shorts are halfway down on my ass" -Chris Schewe
Räkkipeli
07.06.2012 23:46:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gritsen: Metalli ei oo aina drop c:tä ja tuplabassorumpujytinää!
 
No ei se kyllä tätäkään ole. :D
 
Hieno video muuten kyllä.
 
SILKKAA PASKAA
Gritsen
08.06.2012 00:33:23 (muokattu 08.06.2012 00:34:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mëtal enough mulle! Onnittelen tekijöitä otsikon asettaman riman ylittämisestä.
 
Caligari
08.06.2012 00:38:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos myötämielisistä kommenteista!
 
Fantasmic: Mikä tästä tekee raskasta musaa ja mitä multa on nyt mennyt ohi? :D
Eipä sillä. Ihan viihdyttäviä piisejä. Sopisivat vaikka hissi tai veneilymusaksi.

 
MySpacessa ja muuallakin olevat kappaleet ovat vuosien takaa, eivätkä edusta nykyistä tyyliämme. Syksyllä ilmestyvä levy on siis hevimpää. Ja viikingimpää. Ja ennen kaikkea teknompaa.
 
Reed to the Beat!
Kampela77
08.06.2012 01:08:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laukesin ennen kuin sain katsottua loppuun asti.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Räbbänä
08.06.2012 01:25:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähättelisin suuresti, jos väittäisin jääneeni pelkästään sanattomaksi tämän taiteellisen luomistyön tuloksen kertaalleen nähtyäni. Ryömin sohvan alle sikiöasentoon ja odotan villakoirien syövän minut elävältä seuraavan kolmen viikon aikana.
 
↑↑↓↓←→←→BA
M4ss3 m/
08.06.2012 01:32:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ainakin diggasin. Etenkin musavideosta.
 
"Tyyli jolla käsittelet häntä postauksissasi herättää vaikutelman, että kyseessä olisi jokin homoseksuaalinen animehahmo." Zed
Fantasmic
08.06.2012 02:05:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Caligari: MySpacessa ja muuallakin olevat kappaleet ovat vuosien takaa, eivätkä edusta nykyistä tyyliämme. Syksyllä ilmestyvä levy on siis hevimpää. Ja viikingimpää. Ja ennen kaikkea teknompaa.
 
Pakkohan se on sitten tsekata. Ruokajuomaksi pullo Absinttia. Kombinaatio aiheuttanee varmaan aika kivat psykedeelit? :D
 
Gritsen: Metalli ei oo aina drop c:tä ja tuplabassorumpujytinää!
 
Eipä kyllä. Musta Village Peoplekin on aikas heavy thing. Vieläkin.
 
janezki_
08.06.2012 11:39:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei helevetin helvetti mitä just menin katsomaan...
 
Mie oon vaan basisti...
Attew
08.06.2012 12:49:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: Ei helevetin helvetti mitä just menin katsomaan...
 
Mulla on ihan samanlainen tunne nyt kyllä.
 
"Parta kasvaa ja mies voi hyvin"
Mage
08.06.2012 19:21:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä hämmentävä.
 
Pakko nostaa stetsonia sillä en mä muista milloin olisin nähnyt mitään noin erillaista.
 
Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän
eleeton
09.06.2012 13:31:46 (muokattu 09.06.2012 13:32:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on parasta! Lisää heti!
 
+ mikä homoerotiikka tästä tihkuu. Nyt ollaan heteromiehet helisemässä ja mennään kuuntelemaan Judas Priestiä itkien itsemme uneen!
 
Ronttimus
09.06.2012 18:16:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on kyllä jotain uutta. En tiedä onko hyvää vai huonoa, mutta arvostan silti.
 
"Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «