Aihe: mistä johtuu goottien haukkuminen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
gothic666
19.04.2004 14:28:48
olen itse gootti ja minua on haukuttu haudankaivajaksi ja liikkuvaksi hautakiveksi,mutta en vaihtaisi kulttuuria kun olen kerta valinnut gootti kulttuurin,mutta mistä se johtuu että meitä gootteja jotka olemme tavallisia ihmisiä haukutaan ja väheksytään?
Dj P.
19.04.2004 16:36:32
Se on vain typerää ihmisten ennakkoluuloa. Massasta erottuvia haukutaan. Erilaisuus on pelottavaa ja sitä rataa.
Coffee, lots of coffee, eyes wide open... Coffee...
Mako
19.04.2004 18:19:39

olen itse gootti ja minua on haukuttu haudankaivajaksi ja liikkuvaksi hautakiveksi,mutta en vaihtaisi kulttuuria kun olen kerta valinnut gootti kulttuurin,mutta mistä se johtuu että meitä gootteja jotka olemme tavallisia ihmisiä haukutaan ja väheksytään?

Oletko värjännyt naamasi valkoiseksi tms? Jos olet, ei se ole valtaväestön silmissä normaalia. Jos et, eikä sinussa havaitse muitakaan ulkoisia erikoisia piirteitä on puolestaan luonnotonta että ihmiset kiinnittävät sinuun huomiota. Eihän kenenkään ulkoisiin piirteisiin tulisi kiinnittää huomiota, tai etenkään näistä moittia, mutta siten ihmiset toimivat.
I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake
-memmu-
19.04.2004 18:26:40
jos joku "haukkuu" mua haudankaivajaksi otan sen kohteliaisuutena. hymiö.

ja miksei tätä gootti- keskustelua voitu jatkaa tuossa "tekogootit" keskustelussa?
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
Heissi
19.04.2004 20:59:51

Siitä, että te ette osaa edes kirjoittaa.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Mark-Ken
19.04.2004 21:10:27
Kaikkia massasta poikkeavia haukutaan. Jotkut vaan vetää turpaan päänsä-aukojia.
jannu
20.04.2004 01:08:26
Jotkut vaan vetää turpaan päänsä-aukojia.

Jaa niinkuin sinä vai, siloposki?
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Mark-Ken
20.04.2004 08:21:23
Jaa niinkuin sinä vai, siloposki?

Esimerkiksi minä. Emmä mitään turpaan vedä, mutta kyllä tarpeen vaatiessa voi vähän mottaista.
Nimismies
20.04.2004 09:55:30
Ei sellaista kulttuuria olekaan kuin gootti. Se on ehkä pikemminkin joku alakulttuuri.

Meidän koulun goottityttöjä ainakin sietää haukkua. Vitunmoiset rumat kajaalit silmissä, että näyttää synkältä ja mitä risaisemmat vaatteet, niin sen parempi. Hajusteita ei käytetä ja laukussa lukee Kuolleiden Intiaanien lisäksi People=shit. Sitten ollaan koko ajan synkkiä, kun elämä on niin paskaa.

Vakuuttavaa.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
vantage
20.04.2004 09:57:46
kun elämä on niin paskaa.

Tuo kurjuus on joskus kyllä huvittavaa.
Ei muuta.
"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen IHKK #5
Jani The Rock
20.04.2004 11:07:26

Ns. gootit eivät suinkaan ole inholistani kärkipäätä. Jos kuitenkin joskus äidyn heitä väheksymään, johtuu se lähinnä siitä, että koen heidän maailmankuvansa estetiikan tajusta puhumattakaan poikkeavan niin tyystin omastani, että se aiheuttaa komplikaatioita aivo-osastossani - siitäkin huolimatta, että yhdistän heihin myös itselleni niin rakkaat horror-aiheet.

Pakko on todeta sekin, että nykyisen maailmanmenon sekä tietyn H-kirjaimella alkavan orkesterin itselleni täysin käsittämättömän menestyksen myötä en enää aina muista yhdistää gootteihin myöskään sellaisia käsitteitä kuin "Lovecraft", "Killing Joke", "Bauhaus", "Southern Death Cult", "Musta Paraati" tai "Fields Of The Nephilim", vaan pikemminkin seuraavat: "Suosikki", "teiniX", "heartagram", ja "aiettäsevilleonsittenniinsairaansyötävännäkönenkundi". Tästä pahoitteluni niille gooteille joille teen vääryyttä, muille sedällinen hymy, olkapäiden kohautus ja toteamus: Parempi gootti kuin lökäri, parempi lökäri kuin britney.
Japanilainen Fender Stratocaster myynnissä torilla. Check it out!
hörhö
20.04.2004 12:18:20

Täällä ihmiset puhuvat massasta erottumisesta. En näkisi sitä ihan noinkaan, vaan kyseessä on näkyvällä tavalla pukeutuva ihmisRYHMÄ siinä, missä lökärit ja punkkarit. Jos haluaa erottua massasta, niin voi pukeutua vaikka turkooseihin liian lyhyiin trikoisiin ja keltaiseen napapaitaan ja Siwan pussi päähän. Se olisi massasta erottuvaa pukeutumista, eikä tiettyyn sosiaaliseen ryhmään kuulumisen halua/pyrkimystä.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Unworthy Knight
20.04.2004 12:44:20
Täällä ihmiset puhuvat massasta erottumisesta. En näkisi sitä ihan noinkaan, vaan kyseessä on näkyvällä tavalla pukeutuva ihmisRYHMÄ siinä, missä lökärit ja punkkarit. Jos haluaa erottua massasta, niin voi pukeutua vaikka turkooseihin liian lyhyiin trikoisiin ja keltaiseen napapaitaan ja Siwan pussi päähän. Se olisi massasta erottuvaa pukeutumista, eikä tiettyyn sosiaaliseen ryhmään kuulumisen halua/pyrkimystä.

Tämä on tosi.
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
Billsner
20.04.2004 13:23:19
Ei sellaista kulttuuria olekaan kuin gootti.

Ei niin. Oli kyllä joskus. http://www.fernweb.pwp.blueyonder.co.uk/mf/goths.htm

Vitunmoiset rumat kajaalit silmissä, että näyttää synkältä ja mitä risaisemmat vaatteet, niin sen parempi.

Se on heidän tyylinsä. Ei minua ainakaan haittaa yhtään miltä muuta näyttää.

Hajusteita ei käytetä

Onko tämä huono asia?

ja laukussa lukee Kuolleiden Intiaanien lisäksi People=shit.

People=shit=totta.

Sitten ollaan koko ajan synkkiä, kun elämä on niin paskaa.

Kaikki ei jaksa aina olla "happy happy joy joy!" kokoaikaa. En minäkään.
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
novo
20.04.2004 13:58:12
goottien haukkuminen johtuu siitä, että gootti on trendiä ja sitten nämä "aidot" gootit, eli pohjalta kaikki gootit, poraavat miten muut ovat niin epäaitoja...tyytykää siihen että olette itse tyytyväisiä siihen mitä ootte, paitsi tietenkään tässä tapauksessa aidot gootit eivät voi olla koska koko ajan vituttaa :D turha keskustelu.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
JKantonen
20.04.2004 14:39:01
Tämä on näitä sarjassamme "elämää suurempia keskustelunaiheita" ;)
Zarmo
20.04.2004 15:16:12

Eikös ihmiset saa pukeutua ihan miten haluaa riippumatta siitä mitä musiikkia he kuuntelevat? Näin minusta.
Samperi, tähäänkään mitään olisi pitänyt vastata....
Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö. Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä.
jannu
20.04.2004 17:50:08
Esimerkiksi minä. Emmä mitään turpaan vedä, mutta kyllä tarpeen vaatiessa voi vähän mottaista.

Nyt meinasi kyllä kakka livahtaa pöksyyn nauraessa...
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Sintti
20.04.2004 18:29:03 (muokattu 20.04.2004 18:40:20)
Tämä on näitä sarjassamme "elämää suurempia keskustelunaiheita" ;)

Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinä mulla pulma...

EDIT: Joo vaan en minäkään älyä tätä goottien haukkumista. Tyttöystäväni (kuten minäkin) pukeutuu yleensä mustiin vaatteisiin, niin Suomessa on "tekogootti" tai "jokujokayrittääollatosigootti", mutta nyt kun kävimme Ranskassa niin sielä puhu kaikki tyyliin "kattokaa tuola menee gootti"... lol.... Suomalaiset on kummallista kansaa, kun pitää aina haukkua/ muuten väheksyä erilaisia ihmisiä...tyhmää sellainen... :/

EDIT: Pukeudun itsekin aina pitkään nahkatakkiin, mutta on tunne itseäni se päällä kyllä erityisen gootiksi. Tykkään vain pitää sitä päälläni, koska se näyttää hyvältä. Olen ilmeisesti kuitenkin joidenkin yläaste ikäisten teinityttöjen mielestä gootti(hoho). En omasta mielestä...
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)