JPQ 29.02.2012 19:40:59 | |
---|
päänahka: Mä olin tossa muutaman kuukauden ilman shampoota, ja muutamassa viikossa se rasvoittuminen väheni niin että oli koko ajan sellainen sopivan rasvainen tukka. Ei se skalppi sitten lopulta kuitenkaan tykännyt siitä liasta, ja nyt pesen suunnilleen joka toinen päivä shampoolla. Yritän kuitenkin pestä pelkän päänahan, en hiuksia. Minulla taas väheni kun jätin kotimaiset viljat sanon siksi jos jollain muuallakin ehkä auttaisi. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Hipelius 29.02.2012 23:13:17 | |
---|
päänahka: Yritän kuitenkin pestä pelkän päänahan, en hiuksia. Osuva nimimerkki. |
fuzz 02.03.2012 08:38:45 | |
---|
Tuntuu että tämä fleda on pakko pestä joka päivä, kai sitten nuppi on siihen tottunut. Aamulla herätessä hiukset on aivan päin helvettiä, eikä ne siitä asetu ellei käy suihkussa pyörähtämässä. elämän tarkoitus on 42 |
inrock 08.03.2012 17:38:52 | |
---|
Tuossa sisko leikkeli kuontalon uuteen uskoon. Tällainen päältä n. 5 sentin tupsu ja sivussa vissiin joku reilu senttinen sänki. Emotukka :DD Kaikki muu on paskaa paitsi kusi. |
LamaAjanElvis 15.03.2012 14:33:53 | |
---|
Parturissa käynnit? Itse en ole sen jälkeen käynyt kun joskus seiskalla jolloin parturi leikkasi perseenpyyhintä pituudesta usan armeija siiliksi ja en ollut tai ole nähnyt yhtä niin idiootin näköistä tyyppiä peilissä koskaan. Siitä lähtien leikannut aina itse, mut kyllä se letin pitää yltää puoleen poskeen (naama, ei perseposkeen) ainakin. Public enema 1 |
TheMusiikkmies 15.03.2012 20:38:56 | |
---|
On se kyllä jännä tuo hiusten merkitys. Leikkasin nyt hiihtolomalla ne 10senttiä yli hartioiden yltävät hiukset 7mm siiliksi. Ensimmäiset päivät voin oikeasti fyysisesti pahoin! Kerran jopa oksensin xD. Ei siinä muuten mitään vaan kun oli niin radikaali muutos niin vähän järkytty. Tuntu oudolta kun tunsi ilma virtauksetkin 2 vuoden jälkeen päässä ja ulkona korvat jäätyy nyt helposti. Plussaa on toki että hiuksia ei tarvii nyt oikein ollenkaan hoitaa ja saunan jälkeen kuivuu parissa minuutissa :D. Kuitenkin alkujärkytyksen jälkeen olen alkanut jo tottua tähän ja näytän jo oikeastaan ihan hyvältä. Kaverit ei alussa meinannut tunnistaa :D Vois kait sitä kuitenkin kasvatella pikkuhiljaa takasin jos sille mielelle tulen. Ellei sitten löydy jotain mukavaa välivaihdetta jos koittaisi vaikka jotain geeli "homostelua" jota en ole koskaan koittanut. Toisin sanoen vaihtelu virkistää ja hiukset kasvaa aina takaisin ;) |
TheMusiikkmies 23.03.2012 21:05:51 (muokattu 23.03.2012 21:06:24) | |
---|
|
kuunsuru 21.04.2012 11:31:54 | |
---|
Tämä on ihan hirveää. RUpesin miettimään tuossa taannoin josko leikkaisin hiuksistani muutaman sentin, 5-10, pois. Totta kai tyttöystävä innostui asiasta heti ja tarjoutui sen tekemään. SItten mulla ei olisi enää puoleen selkään olevia suoria hiuksia. Mutta jos noi heittäisi rastoiksi, voisi lyhentyä jonnin verran sopivasti, ja kaikki olisi tyytyväisiä (tuskin). Kitaristista voi myös tulla korvaava palkkamurhaaja ylimääräisen kielisetin kanssa. |
Sick Planet 11.05.2012 13:16:03 | |
---|
Parturissa en ole armeijan jälkeen käynyt, muutakun nyt pääsiäisenä otin permanentin, ei tarvia hiuksia joka päivä pestä ja nää kiharat on vitun taivaalliset. |
dinghie 12.05.2012 01:51:06 | |
---|
neuvone: Parturissa en ole armeijan jälkeen käynyt, muutakun nyt pääsiäisenä otin permanentin, ei tarvia hiuksia joka päivä pestä ja nää kiharat on vitun taivaalliset. Itekki otin permanentin, mutta omistan niin helvetin paksut, luotisuorat ja liukkaat hiukset, että näkyy ainostaan suihkun jälkeen kiharana. Yön yli jos nukun, niin suoristuupi taas. "How would you make love is fist fucking was all you knew?" -Mattias IA Eklundh |
viny 13.05.2012 14:32:43 | |
---|
neuvone:Parturissa en ole armeijan jälkeen käynyt, muutakun nyt pääsiäisenä otin permanentin, ei tarvia hiuksia joka päivä pestä ja nää kiharat on vitun taivaalliset. dinghie: Itekki otin permanentin, mutta omistan niin helvetin paksut, luotisuorat ja liukkaat hiukset, että näkyy ainostaan suihkun jälkeen kiharana. Yön yli jos nukun, niin suoristuupi taas. Nyt kyllä naurahdin. En olisi ikinä uskonut että tommoset pitkätukat käy parturissa ottamassa permanentteja. Itellä on tosiaan hiukan nännin alapuolelle hiukset ja niin kiharat että suihkun jälkeen muodostuu melkein afro. Neuvosen kuvan tasosesti kiharat on, jos ei ole käynyt kolmeen päivään suihkussa, eli vähän suoremmatki kelpais. Nyt lähtee ensviikolla lyhyiksi, että näyttää vaihteeks edes jotenkin järkevältä. |
2randpo 17.05.2012 09:50:16 | |
---|
viny: Nyt kyllä naurahdin. En olisi ikinä uskonut että tommoset pitkätukat käy parturissa ottamassa permanentteja. Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on. Itsekin tein niin joskus parikymppisenä. En tiedä kyllä minkä takia, kun nykyään tuntuu että on ihan tarpeeks kihartuvat hiukset muutenkin. Taitaa olla kohta kaks vuotta viimeisestä parturissa käynnistä. |
TheMurno 07.06.2012 00:12:46 | |
---|
Fake and gay |
Heissask 07.06.2012 00:29:59 | |
---|
Ajelin loman kunniaks 2 millin siilin. Ei näytä ollenkaan paskalta, tosin jos nyt menisin kouluun ammuskeleen niin kaikki ihmettelis että kuinka tota ei nähty ennalta. Muutenki mukava, ei tartte pestä tai miettiä että onx tucca hywin. Tosin muutama on kyllä sanonu ettei bilumkantotelineet tykkää mutta mitäs väliä niitten miälipiteillä on? "Jokaista sairautta tulee muutenkin aina hoitaa kiveksen kiertymisenä kunnes toisin todistetaan." -hullu_ukko |
DirtyFingers 07.06.2012 04:05:05 | |
---|
Vinkkasin. Come with me for fun in my buggy |
TheMurno 07.06.2012 11:21:30 | |
---|
Fake and gay |
fuzz: Tuntuu että tämä fleda on pakko pestä joka päivä, kai sitten nuppi on siihen tottunut. Aamulla herätessä hiukset on aivan päin helvettiä, eikä ne siitä asetu ellei käy suihkussa pyörähtämässä. Pakko nostaa vanhaa viestiä, mutta oletko minä. Joka ikinen asmu hiukset on pestävä, oli mikä oli. Ihan sama olenko menossa johonkin vai en, mutta pestävä on kuitenkin. Aina shampoota, hoitoainetta en käytä. En edes tiedä mitä hyötyä sellasesta on. Sit vähän geeliä/vahaa että saa jonkinlaista muotoa. |
dinghie 07.06.2012 23:49:57 (muokattu 07.06.2012 23:51:59) | |
---|
AKWM: Pakko nostaa vanhaa viestiä, mutta oletko minä. Joka ikinen asmu hiukset on pestävä, oli mikä oli. Ihan sama olenko menossa johonkin vai en, mutta pestävä on kuitenkin. Aina shampoota, hoitoainetta en käytä. En edes tiedä mitä hyötyä sellasesta on. Sit vähän geeliä/vahaa että saa jonkinlaista muotoa. Nykyään ei tarvii hiuksia pestä viikkoon, ja vasta sitten alkaa tulla rasvottumista juureen. Tämä tapahtu ihan vaan kärsimällä se viikko sen rasvan kanssa, mutta asiaa helpotti toki pitkät hiukset mitkä pysty pitää kiinni. "It's almost full moon now 'cause my shorts are halfway down on my ass" -Chris Schewe |
päänahka 08.06.2012 11:33:18 | |
---|
AKWM: hoitoainetta en käytä. En edes tiedä mitä hyötyä sellasesta on. Vähentää säähköisyyttä ja tekee hiuksista ikään kuin liukkaammat, jolloin niitä on helpompi kammata eikä mene takkuun. |
ryanryan 28.06.2012 16:23:40 | |
---|
leikkasinpa tossa yks päivä etuhiukset uuteen uskoon ja tyytyväinen olen. kasvot näkyy paljon paremmin, vaikkaki ei ne edellisetkään olleet ku pikkasen yli kulmien... anyways parempi näin ja näkeekin eteensä (: |