Aihe: Sooloboosteri (lisää volumea ja säröä halvalla)
1 2
TheMurno
05.06.2012 21:31:53
Jucciz: Hyvä

Oli vaan liian suuri kiusaus.

En oikein ymmärrä. Mun mielestä toi mun LTD on aika hyvä keppi. Eikä diinikään varmaan huonone, jos joskus saan aikaseks laittaa siihen EMG:t.
Fake and gay
Space_Ace
05.06.2012 21:39:06
Jos styrkkarissa ei oo luuppia niin hommahan hoituu silleen että styrkkarista joku lievä crunchi, sitte jollain säröpurnukalla hoitaa komppisäröt ja säröpurnukan JÄLKEEN se eq tai buusti, jolla saa sitte ainakin mun JCMmällä volaa ja säröö. Toimii.
Kyllä piuha on aina piuha.
MasterRuben
05.06.2012 21:44:46 (muokattu 05.06.2012 21:48:47)
Jucciz: Hyvä

Oli vaan liian suuri kiusaus.

Kaikki sen jo tietää, etenkin sen mitä mieltä sinä niistä olet. Move on.

Aiheeseen liittyen, testailin kaverin bad monkeyta hyvin samanlaisessa kombinaatiossa boosterina ja ei oikein toiminut munkaan mielestä. Itseasiassa parempaan lopputuloksen pääsin käyttämällä vanhaa parinkympin Behringer tube overdrive -pedaalia apinan sijaan, tiedä sitten mistä se johtuu.. ehkä en vain osaa.
www.myspace.com/thecarltoncrewband
s151669
06.06.2012 20:54:45

Siinä kitarassahan lienee myös volumekontrolli ? Gainia / volaa vahvarista niin että soolot lähtee, sitten komppeihin himmataan kitaran volapotikalla. Täyttää otsikon tarpeet, muttei GAS:in täyttötarpeita.
Antikitarasankari
Antti1
06.06.2012 20:57:27
s151669: Siinä kitarassahan lienee myös volumekontrolli ? Gainia / volaa vahvarista niin että soolot lähtee, sitten komppeihin himmataan kitaran volapotikalla. Täyttää otsikon tarpeet, muttei GAS:in täyttötarpeita.

Saattaapi olla vain niin, että ainakin ilman treblebleediä vaimenee yläkerta ja äänten alukkeet sen verran, ettei enää keskisormihevi kuulosta halutunlaiselta.
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
Spike
06.06.2012 21:28:53
spede from hell
07.06.2012 03:39:51

ai niin joo, ja tosiaan kunnon keppi terhakoilla mikeillä. Tuskin millään kolmen markan vesterillä hyödyttää boostata muuta ku saunan pesä.
G.I.D!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)