Karvamammutti 05.06.2012 17:00:59 | |
---|
Offtopic: Repesin. mm. täysiä aloittajan nimimerkille. /offtopic. "Say Jar Jar Binks is an abomination. Say it!" -Wade Wilson |
yrpäillu 05.06.2012 17:30:09 | |
---|
Hahahahaaa....hienoja mielipiteitä :D Toiset siis tykkäis ja toisten mielestä ihan paska idea. Voin sanoa, että ei todellakaan oisi plektra kalliimpi kuin kitara jos ajatellaan 9karaatin kullasta tehtyä plekua, kun hintaa tulis reipas 100€. Kitara kumminkin tuhansien arvoinen. Mutta ehkä voisin nyt kuitenkin harkita sitä hopeista kaulakorua, vaikka kyllä se kultanen vaan nätiltä näyttäs ton skitan kanssa...aijai:) Tietysti voinhan sitten joskus vuosien päästäkin antaa tommosen ökyplektran vaikka 50v-lahjaksi:) Ja kiva jos nimimerkkini aiheutti hilpeyttä, jostain syystä yrpä ja illu pyöri mun mielessä just ku olin rekisteröitymässä tänne :D http://www.youtube.com/watch?v=_KAYOnjDP1Y |
LL 05.06.2012 17:34:40 | |
---|
|
Kyllikki 05.06.2012 18:03:35 | |
---|
Kultainen plektra ei toimi hyvin. Siksi kaikki kultaiset plektrat kannattaa lähettää minulle, niin minulta saa vaihdossa muoviplektran, jolla soitto soljuu huomattavasti jouheammin. Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä... |
Gabe 05.06.2012 19:13:32 (muokattu 05.06.2012 19:13:59) | |
---|
yrpäillu:Kitara kumminkin tuhansien arvoinen. Mutta ehkä voisin nyt kuitenkin harkita sitä hopeista kaulakorua, vaikka kyllä se kultanen vaan nätiltä näyttäs ton skitan kanssa...aijai:) Tietysti voinhan sitten joskus vuosien päästäkin antaa tommosen ökyplektran vaikka 50v-lahjaksi:) Onko skeba muuten noin yleensäkin esillä esim. seinällä roikkumassa? Jos se on esillä niin tuli mieleen että voisithan se ostaa tuon kultaisen plektran sille kitaralle lahjaksi :D Vois tökätä kielien väliin kimmeltämään aina kun lopettaa soittamisen. Jos kitaraa taas säilytetään kotelossaan niin idea on ehkä vähän huono.. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
yrpäillu 05.06.2012 19:22:41 | |
---|
Gabe: Onko skeba muuten noin yleensäkin esillä esim. seinällä roikkumassa? Jos se on esillä niin tuli mieleen että voisithan se ostaa tuon kultaisen plektran sille kitaralle lahjaksi :D Vois tökätä kielien väliin kimmeltämään aina kun lopettaa soittamisen. Jos kitaraa taas säilytetään kotelossaan niin idea on ehkä vähän huono.. Kyllä se keppi on aina esillä:) |
Gabe 05.06.2012 19:52:02 (muokattu 05.06.2012 19:52:18) | |
---|
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
jarna68 05.06.2012 22:46:15 (muokattu 05.06.2012 22:47:22) | |
---|
Mulla on pleku joka, on tehty Kryptoniitiista, en jostain syystä pysty soittaan sillä. Pitää varmaan panna torille myyntiin. -jarna- |
markus16 06.06.2012 00:49:50 | |
---|
jarna68: Mulla on pleku joka, on tehty Kryptoniitiista, en jostain syystä pysty soittaan sillä. Pitää varmaan panna torille myyntiin. -jarna- Hei Olen kiinnostunut tuotteesta, lähetä pari kuvaa ja hintapyyntö sähköpostiini Lex@LuthorCorp.com Kirka saatana! |
Käykö kultainen plektra soittamiseen? Tottakai käy, jos vaan raaskii sellaista käyttää. Pikku naarmujenkin jälkeen se on hieno muisto kaulassa ja siinä on ajan patinaa.. Monesti oon kaivellut taskuja kun pitäis kitaraa soittaa jossain ja joka kerralla on pleku hukassa. Mulla oli aikanaan hopeinen pleku kaulassa ja sillä sai soiteltua jos tarvitsi. Kaulakoru-plektra joka on koriste, on myös hätävara. On tullut kokeiltua myös kaikenmaailman kolikoitakin ja niillä vaan menee hermot xD Itse pitäisin ehkä kuiteskin tuon kultaisen plekun naarmuttomana. Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |
Murgo 06.06.2012 05:16:52 (muokattu 06.06.2012 05:20:12) | |
---|
jarna68: Mulla on pleku joka, on tehty Kryptoniitiista, en jostain syystä pysty soittaan sillä. Pitää varmaan panna torille myyntiin. -jarna- Uraaniplekulla voisi saada sitä paljonpuhuttua lavasäteilyä. :) Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
yrpäillu 06.06.2012 12:32:52 | |
---|
Nyt kun oon netistä katellu noita hopea- ja kultaplektroja, löysin myös hienon idean kaulakoruksi, eli semmonen plektrakoteloriipus. Semmonen ois kiva, mistä pleku näkyis vähän läpi ja sitä vaihtamalla sais aina uuden lookin koruun. Mutta nyt totesin myös, että mulla on aivan liian vähän aikaa korun suunnitteluun ja toteuttamiseen, että taitaapi saada odottaa jouluun tuo lahjaidea :) Aina vaan silti kiehtoo ajatus kultaisesta plektrasta sen kitaran kielien välissä... |
Laulava Kylätohtori 06.06.2012 12:46:20 | |
---|
yrpäillu: Aina vaan silti kiehtoo ajatus kultaisesta plektrasta sen kitaran kielien välissä... Ei sitten muuta kuin ostoksille... -Talk sense to a fool and he calls you foolish. -Euripides- |
munkero 06.06.2012 13:14:29 | |
---|
"En ymmärrä mistä jäähyistä puhutte, en tiedä mikä on komodo, en tiedä mitä tarkoittaa rölöttäminen." - Nainen Muusikoiden.netin facebook-sivulla. |
Joees 06.06.2012 14:22:55 | |
---|
yrpäillu: Aina vaan silti kiehtoo ajatus kultaisesta plektrasta sen kitaran kielien välissä... Anna mennä vaan jos se on se mitä sä oikeasti haluat lahjaksi antaa. Voihan niitä muita ideoita toteuttaa sit myöhemminkin. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |