Remo 18.04.2004 09:49:23 | |
---|
Joo eihän se minua haittaa miten soitat, mutta kyllä se rupeaa pitkän päälle näkymään ehkä lompakossa. Kannattaa ainakin koittaa millainen setti olisi silloin. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
finntrolli 19.04.2004 08:15:03 | |
---|
Riippuu vähän siitä että MINKÄLAISELLA vasaralla sää niitä hakkaat... |
wille_eemeli 19.04.2004 08:44:00 (muokattu 19.04.2004 08:44:13) | |
---|
Enpäs jaksanut lukea kuin yhden sivun, mutta sen verran, että niiden peltien korkeus ja kulma vaikuttavat myös siihen, miten se ottaa "damagea". Eli ei välttämättä kannata lyödä suoraan siihen pellin reunaan vaan laskea hieman sitä ja lyödä sen päälle osittain. Näin isku osuu "koko" pellille eikä yhteen kohtaan ja täten pelti kestää kauemmin. Tai sitten ei. Nimimerkillä: Kaikki Paistetta, mutta mieli tekisi Sabianeja No ohase varma! |
Riippuu vähän siitä että MINKÄLAISELLA vasaralla sää niitä hakkaat... Pro Mark 707 Ed shaugnessy (japan oak) vasaraan on vielä matkaa palikka |
MoonDog 21.04.2004 18:57:19 | |
---|
Kannattaa myös pitää mielessä, ettei pidä lyödä 'pellin läpi', vaan lopettaa isku jo ennen kuin se osuu peltiin ja antaa kapulan mennä omalla painollaan ja sille jo annetulla voimalla. Kun kapula osuu peltiin niin kapulaa vedetään välittömästi takaisin. Eli kapula osuu vain hetken peltiin jäämättä saattamaan sitä sen enempää. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
finntrolli 22.04.2004 15:04:09 | |
---|
Pro Mark 707 Ed shaugnessy (japan oak) vasaraan on vielä matkaa Ok ,hehheh....mä käytän kanssa pro markin kapuloita... |
Yrtti 24.04.2004 01:57:47 | |
---|
Acryl on mun sankari! aina kun on kyse peltien tahi jonkun muun rumpukaman hajoamisesta joku innokas ryntää paikalle selittämään siitä miten se kaikki johtuu tekniikan puutteesta tai sitten ihmetellään, että miksi pitää lyödä niin lujaa että kamat hajoaa. Minä tykkään mäiskiä rumpuja kovaa. Helpottaa sisäisten demonien kanssa painimista ja tuottaa hikeä. mahtavaa. Se on myöskin hillittömän rok :) kaikki pellit hajoaa aina. Väitän että kyseessä ei ole tekniikkani vaan lyöntivoima. Peltivalmistajat eivät ole vielä onnistuneet tekemään tarpeeksi kestäviä peltejä tarpeisiini. |
Mikko A 24.04.2004 15:03:27 (muokattu 24.04.2004 15:05:03) | |
---|
Acryl on mun sankari! aina kun on kyse peltien tahi jonkun muun rumpukaman hajoamisesta joku innokas ryntää paikalle selittämään siitä miten se kaikki johtuu tekniikan puutteesta tai sitten ihmetellään, että miksi pitää lyödä niin lujaa että kamat hajoaa. Minä tykkään mäiskiä rumpuja kovaa. Helpottaa sisäisten demonien kanssa painimista ja tuottaa hikeä. mahtavaa. Se on myöskin hillittömän rok :) kaikki pellit hajoaa aina. Väitän että kyseessä ei ole tekniikkani vaan lyöntivoima. Peltivalmistajat eivät ole vielä onnistuneet tekemään tarpeeksi kestäviä peltejä tarpeisiini. No voihan se hyvinkin olla rok. Jotkut ajaa cherryillä ja datsuneilla kilpaa korttelien ympäri. Painivat niin omien sisäisten demoniensa kanssa ja harmittelevat kun kukaan ei oo onnistunu tekemään tarpeeksi kestäviä lapsia ja mummoja heidän tarpeisiinsa. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Paas 24.04.2004 15:16:18 | |
---|
No voihan se hyvinkin olla rok. Jotkut ajaa cherryillä ja datsuneilla kilpaa korttelien ympäri. Painivat niin omien sisäisten demoniensa kanssa ja harmittelevat kun kukaan ei oo onnistunu tekemään tarpeeksi kestäviä lapsia ja mummoja heidän tarpeisiinsa. Hoho! :) The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Yrtti 24.04.2004 16:30:58 | |
---|
No voihan se hyvinkin olla rok. Jotkut ajaa cherryillä ja datsuneilla kilpaa korttelien ympäri. Painivat niin omien sisäisten demoniensa kanssa ja harmittelevat kun kukaan ei oo onnistunu tekemään tarpeeksi kestäviä lapsia ja mummoja heidän tarpeisiinsa. Ääh. nyt en ihan hokase, että yritätkö olla nokkela vai etkö vaan ymmärrä pointtia? ja mikäli tähänkin meinaat vastata jotain, lue koko threadi ensin läpi. |
Mikko A 24.04.2004 20:16:57 | |
---|
Ääh. nyt en ihan hokase, että yritätkö olla nokkela vai etkö vaan ymmärrä pointtia? ja mikäli tähänkin meinaat vastata jotain, lue koko threadi ensin läpi. Oon lukenu koko threadin läpi ja ymmärsin kyllä sun pointin. No offence. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |