reaper666 31.05.2012 17:09:29 | |
---|
Mun mielestä paras kertsi Dark Tranquillityltä on As I am. Train of though-levyltä. Okei se kertsihän on silleen sen yhen lainin vaan mutta luo sellaista tiettyä pontta siihen biisin. Ja hieno ja sopiva se rytmitys siinä taustalla. Ilman tuota se biisi(ja koko levy) olisi aika turha, koska en edes muista siitä mitään muuta :D Periaatteessa voisi olla jotain parempiakin kertsejä mutta mulle oikea vastaus on toi koska se tekee siitä sen. |
M4ss3 m/ 31.05.2012 17:13:28 | |
---|
reaper666: Mun mielestä paras kertsi Dark Tranquillityltä on As I am. Train of though-levyltä. Okei se kertsihän on silleen sen yhen lainin vaan mutta luo sellaista tiettyä pontta siihen biisin. Ja hieno ja sopiva se rytmitys siinä taustalla. Ilman tuota se biisi(ja koko levy) olisi aika turha, koska en edes muista siitä mitään muuta :D Periaatteessa voisi olla jotain parempiakin kertsejä mutta mulle oikea vastaus on toi koska se tekee siitä sen. As I Am:ssa on mun mielestä just melko surkea kertsi, mutta säkeistöriffi on täyttä rautaa. "Tyyli jolla käsittelet häntä postauksissasi herättää vaikutelman, että kyseessä olisi jokin homoseksuaalinen animehahmo." Zed |
reaper666 31.05.2012 17:18:02 | |
---|
M4ss3 m/: As I Am:ssa on mun mielestä just melko surkea kertsi, mutta säkeistöriffi on täyttä rautaa. No joo eihän se mikään hyvä olekkaan silleen. Mutta juu se riffi on kyllä siisti. Siinä on enemmän rankkuutta eikä sellasta saatana hiplailua ku Petrucci tykkää harrastella. |
M4ss3 m/ 31.05.2012 17:31:26 | |
---|
reaper666: No joo eihän se mikään hyvä olekkaan silleen. Mutta juu se riffi on kyllä siisti. Siinä on enemmän rankkuutta eikä sellasta saatana hiplailua ku Petrucci tykkää harrastella. Luin, että rakkautta. Eisssss :D "Tyyli jolla käsittelet häntä postauksissasi herättää vaikutelman, että kyseessä olisi jokin homoseksuaalinen animehahmo." Zed |
AnonHero 31.05.2012 17:53:10 (muokattu 31.05.2012 17:53:58) | |
---|
You Not Me:n kertsi on ainakin yksi bändin tarttuvimmista, samoin Hollow Years. Muuten biisit ovat aika juustopökäleitä. All you had to do was follow the damn train, CJ. |
Attew 31.05.2012 23:23:53 | |
---|
"Parta kasvaa ja mies voi hyvin" |
pehko 01.06.2012 10:49:42 | |
---|
So I can sleep sleep sleep or maybe I'll just sit in the car |
kkaarre 01.06.2012 11:25:56 | |
---|
Älä aina ryyppää! |
Regalis Apertura 04.06.2012 13:23:43 | |
---|
Ihan taitavasti vedetty. Olisinpa yhtä hyvä;)... |
eleeton 04.06.2012 16:31:49 | |
---|
Sipesuikka: Jotkut jaksaa plokkailla. Ärsyttävä jätkä. About Gibsonrocker1958 I've been playing guitar for about 3 years now. Age 18,Finland Todellakin, ärsyttävä jätkä. Ajatelkaa 3 seuraavan vuoden päästä.. |
EvilDead 04.06.2012 17:09:17 | |
---|
eleeton: Todellakin, ärsyttävä jätkä. Ajatelkaa 3 seuraavan vuoden päästä.. Kolme vuotta ja soittaminen on tuota tasoa?! No huh huh. Mä oon soittanu kans kolme vuotta ja ei saatana, oon niin kaukana tuosta. There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark. |
Guitar_Miller 04.06.2012 21:10:30 | |
---|
EvilDead: Kolme vuotta ja soittaminen on tuota tasoa?! No huh huh. Mä oon soittanu kans kolme vuotta ja ei saatana, oon niin kaukana tuosta. En ihan kyllä usko tuota kolmea vuotta... lähempänä ehkä neljää tai viittä. |
eleeton 04.06.2012 22:28:58 | |
---|
Vuosilla niin väliä jos on tuon ikäinen jannu niin edessä on vielä paljon kypsymistä ja jos pitää samaa linjaa yllä niin kehityksen tahti voi olla huima. Eniten vaikutuksen tekee ehkä tuo Devin coverointi jos se on tosiaan itse blokkaillut tuota korvakuulolta.. |
Landstr 04.06.2012 22:43:51 | |
---|
onhan noita virtuooseja. Itsellä on yksi tuttu joka sai joululahjaksi saksofonin, ei siis ollut opiskellut aiemmin sen soittoa, ja veti pink floyd konsertissa koululla aivan suvereeneja fonisooloja huhtikuussa. www.myspace.com/groovinghorseband |
eleeton 04.06.2012 23:32:05 | |
---|
Landstr: onhan noita virtuooseja.. ja sitten on meitä muita.. *huokaus* |
Decadetroll 05.06.2012 10:24:03 | |
---|
Guitar_Miller: En ihan kyllä usko tuota kolmea vuotta... lähempänä ehkä neljää tai viittä. Neljää tai viittä!? Hitto viekööt, en edes kehtaa kertoa kuinka kauan olen itse soittanut jo ja en ole läheskään tasolla, jolla voisin vetää jotain dream theateria uskottavasti. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
EvilDead 05.06.2012 11:10:54 (muokattu 05.06.2012 11:13:20) | |
---|
Decadetroll: Neljää tai viittä!? Hitto viekööt, en edes kehtaa kertoa kuinka kauan olen itse soittanut jo ja en ole läheskään tasolla, jolla voisin vetää jotain dream theateria uskottavasti. Mä haluaisin uskoa siihen, että tuskin jokainen saavuttaa tuollaisia "taitoja" ehkä koskaan. Johtuen ihan vaan omasta tyylistä ja mieltymyksistä. Ei varmasti monet kuuluisimmatkaan kitaristit pysty tuollaiseen soittoon. Totta puhuen todennäköisesti en itsekkään tahdo koskaan pystyä soittamaan noin "hyvin". Haluaisin yltää samoihin sfääreihin soitossa kuin esim Slash, Adam Jones, David Gilmour, Mikael Åkerfeldt ja Jerry Cantrell. Tulee varmaa selville siis minkälaisesta soitosta saan suurimmat kiksit ja miksi soitan? Nooh... Olisiha se silti mukava hallita soitto noinkin hyvin. :) Silloinha biisi kuin biisi onnistuisi tuosta vain... There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark. |
Decadetroll 05.06.2012 11:40:38 | |
---|
EvilDead: Mä haluaisin uskoa siihen, että tuskin jokainen saavuttaa tuollaisia "taitoja" ehkä koskaan. Johtuen ihan vaan omasta tyylistä ja mieltymyksistä. Ei varmasti monet kuuluisimmatkaan kitaristit pysty tuollaiseen soittoon. Totta puhuen todennäköisesti en itsekkään tahdo koskaan pystyä soittamaan noin "hyvin". Haluaisin yltää samoihin sfääreihin soitossa kuin esim Slash, Adam Jones, David Gilmour, Mikael Åkerfeldt ja Jerry Cantrell. Tulee varmaa selville siis minkälaisesta soitosta saan suurimmat kiksit ja miksi soitan? Nooh... Olisiha se silti mukava hallita soitto noinkin hyvin. :) Silloinha biisi kuin biisi onnistuisi tuosta vain... Juu, toki omatkin intressit ovat yleisesti aivan jossain muualla kuin dream theaterissa, mutta kylläpä olisi silti makea omata niin hyvä tekniikka, että tarvittaessa sujuisi Petruccin jutut kuin vettä vaan. Tekniikasta ei ole kyllä ikinä haittaakaan. :) don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
On kyllä näppärä käsistään. Itellä menny viimeset pari päivää aikaa saaha 'Home:n' kaks tahtia ennen kertsiä menemään mitenkään järjellä. Sitten tajusin että siinä kappaleessa on soolo (varmaan lähemmäs 20 tahtia pitkä) ja tällä hetkellä on melko jäissä koko projekti... Kyllä Under a glass moon soitettiin yhtyeen kanssa jo kahden kolmen vuoden soittokokemuksella, muttei kylläkään noin taitavasti. Varmasti on poika harjotellut ja lähes kaikki pystyy samaan harjottelemalla järkevästi. Se erottelee jyvät akanoista ketkä pystyy pakottamaan ittensä siihen harjotteluun ja pitämään kurin soitossa. Itse kuulun siihen kurittomaan ryhmään, joka muuten vaan tykkää soittmisesta. Se oli tonnin seteli...
...
...tonnin seteli...
.. |
Stiiq 05.06.2012 13:36:07 | |
---|
Kurkkuviipale: On kyllä näppärä käsistään. Itellä menny viimeset pari päivää aikaa saaha 'Home:n' kaks tahtia ennen kertsiä menemään mitenkään järjellä. Sitten tajusin että siinä kappaleessa on soolo (varmaan lähemmäs 20 tahtia pitkä) ja tällä hetkellä on melko jäissä koko projekti... Miksi se soolo tulisi soittaa kuten levyllä? Improvisoi, hyvä ihminen. |