Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä joku metsästämään diiliä
1 2 3 4 5 6
JoeCreb
04.06.2012 06:12:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko täällä foorumilla ketään jonka voisi palkata etsimään musiikille diili jne.
 
jannu
04.06.2012 12:51:48 (muokattu 04.06.2012 12:52:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laita ensin näytettä että sulla on oikeasti jotain myytävää, ni saattaa tarjouksia alkaa ilmaantumaan.
 
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
JoeCreb
04.06.2012 15:10:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, mihin haluut näytteen.
 
JoeCreb
04.06.2012 17:02:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Laita ensin näytettä että sulla on oikeasti jotain myytävää, ni saattaa tarjouksia alkaa ilmaantumaan.
 
Ja eikö mun tarviikkaan tehdä tarjousta hänelle? Luulin, että artisti maksaa.
 
reos
04.06.2012 21:43:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JoeCreb: No, mihin haluut näytteen.
 
Pistä vaikka youtubeen tai sitten pikaviestillä.
 
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
jannu
05.06.2012 00:26:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JoeCreb: Ja eikö mun tarviikkaan tehdä tarjousta hänelle? Luulin, että artisti maksaa.
 
No sä olet ostamassa palvelua, joten sä varmaankin teet silloin tarjouspyynnön ja sulle tehdään tarjous palvelun hinnasta. Ja näytettä tullaan joka tapauksessa vaatimaan, sillä kovin moni ei lähde "metsästämään diiliä" eli MYYMÄÄN sun tuotetta jos:
 
a) ei tiedä mitä on myymässä
b) tuote ei ole myyntikelpoinen
 
Onhan sulla matskua kuultavana jossakin?
 
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Johnny Buzz
05.06.2012 07:23:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Et sä ketään tarvii diiliä metsästämään. Kyl ne tulee kotoota hakemaan. Eiku...
JoeCreb
05.06.2012 08:48:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johnny Buzz: Et sä ketään tarvii diiliä metsästämään. Kyl ne tulee kotoota hakemaan. Eiku...
 
Tää sun panos on turha. Mutta vastaan silti sullekkin. Olen tosissani ja en jaksa tollaista turhaa osallistumista.
 
JoeCreb
05.06.2012 08:52:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reos: Pistä vaikka youtubeen tai sitten pikaviestillä.
 
Miten voin pika viestillä laittaa musaa? En ole perhetynyt näihin koneisiin, kun olen tavallaan vain äänitellyt ja säveltänyt. Mielellään kuunnellutan kyllä jos se niin menee.
Saa sitten itse päättää tykkääkö vai ei.
 
JoKo
05.06.2012 09:38:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko täällä foorumilla ketään jonka voisi palkata etsimään musiikille diili jne.
 
Olisi ehkä hyvä vähän täsmentää kysymystä... tuo on aika epämääräisesti ilmaistu. Millainen diili? Kenen kanssa? Mille musiikille? Miksi?
 
Enigmatic
05.06.2012 10:58:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JoeCreb: Miten voin pika viestillä laittaa musaa? En ole perhetynyt näihin koneisiin, kun olen tavallaan vain äänitellyt ja säveltänyt. Mielellään kuunnellutan kyllä jos se niin menee.
Saa sitten itse päättää tykkääkö vai ei.

 
Perustat siis YouTubeen kanavan musiikillesi ja lataat sinne ne biisit, joita haluat promota. Sitten kopioit tänne linkin joko julkisesti tai yksityisviestillä.
 
simohovari
05.06.2012 13:03:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

epailen vahvasti, etta tolla asenteella ei se diili ole viela ajankohtainen
 
http://www.karhupojat.com
eleeton
05.06.2012 13:51:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin ruveta metsästämään sulle diiliä. Käsiraha 500€ alv 0%, ei palautusta eikä valitusta vaikka mitään diiliä ei löytyisikään. Miten todennäköisesti käy. Miltä kuulostaa?
 
ps. Ikinä en ole mitään diilejä metsästäny mutta sitähän ei kysytty.
 
jannu
05.06.2012 15:23:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JoeCreb: Miten voin pika viestillä laittaa musaa? En ole perhetynyt näihin koneisiin, kun olen tavallaan vain äänitellyt ja säveltänyt. Mielellään kuunnellutan kyllä jos se niin menee.
Saa sitten itse päättää tykkääkö vai ei.

 
Tää mesta toimii mnetin tunnuksilla:
http://maihinnousu.net/
 
Sinne latailet biisin ja niitä pääsee kuuntelemaan vaikka sun profiilin kautta täältä.
 
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
JoeCreb
05.06.2012 16:37:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eleeton: Voin ruveta metsästämään sulle diiliä. Käsiraha 500€ alv 0%, ei palautusta eikä valitusta vaikka mitään diiliä ei löytyisikään. Miten todennäköisesti käy. Miltä kuulostaa?
 
ps. Ikinä en ole mitään diilejä metsästäny mutta sitähän ei kysytty.

 
Sun asenteessa on aavistuksen parantamisen varaa. Älä enään kirjoita tähän ketjuun. kiitos.
 
JoeCreb
05.06.2012 16:38:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Tää mesta toimii mnetin tunnuksilla:
http://maihinnousu.net/
 
Sinne latailet biisin ja niitä pääsee kuuntelemaan vaikka sun profiilin kautta täältä.

 
Täytyy laittaa sinne muutama. Saako niitä pois, kun saa parempin versioita?
 
JoeCreb
05.06.2012 16:40:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisille tuntuu olevan mahdoton ajatus, että joku jolla on sopivia yhteyksiä ottaisi komission tai muun siitä, että avittaisi kanssa kulkijaa. Kyynistä
 
Sergei Fallinen
05.06.2012 16:41:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JoeCreb: Täytyy laittaa sinne muutama. Saako niitä pois, kun saa parempin versioita?
 
Saa ne tietysti poistettua heti kun haluaa.
 
pimp
05.06.2012 16:55:09 (muokattu 05.06.2012 16:56:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JoeCreb: Toisille tuntuu olevan mahdoton ajatus, että joku jolla on sopivia yhteyksiä ottaisi komission tai muun siitä, että avittaisi kanssa kulkijaa. Kyynistä
 
Nyt sä oot vähän niinku jäljillä, että miten "diilit" toimii. Joku myy sua ja ottaa siitä provikan välistä. Sen täytyy pystyä myymään sua tarpeeks moneen paikkaa sellasella hinnalla, että se pääsee tuntipalkoille sillä sulta ottamallaan siivulla.
 
Se on erittäin kyynistä. Kukaan ei tee sitä huvikseen, eikä hyväntekeväisyydestä. Riippuen siitä kuinka potentiaalista materiaalisi (jota kukaan ei ole kuullut) on, tämä yrittäjä voi pistää omaa rahaansa likoon, jotta saa hiottua tuotteestasi valmiin paketin.
 
Mutta kerro nyt mitä haet, manageria, keikkamyyjää, vai levydiiliä?
 
Words can hurt, you know
simohovari
05.06.2012 19:14:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä ketjussa on pian pari sivua matskua, mutta ei biisin biisiä.
 
http://www.karhupojat.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «