The Rikza 16.04.2012 15:09:51 | |
---|
derringer: No ,mulla se on ainakin ihan rock-uskottavuudesta kiinni. Adam Lambert voi olla ihan hieno laulaja ja varmasti joidenkin mielestä sopii Queenin solistiksi kuin silmä päähän. Nyt on vaan niin ,että kun olen Queen-yhtyettä kuunnellut jo vuodesta 1974 ja pidän bändiä kaikkien aikojen rock-yhtyeiden top- 6 mahtuvana ,ettei tuollainen nuori american idols-tähti ja julkimo omaa alkuunkaan sitä rock-uskottavuutta mitä kyseisen bändin keulilla heiluminen edellyttäisi. Tiedän ,että Lambertin ja Mercuryn välillä haetaan tiettyjä yhtäläisyyksiä ja jotkut pitävät "loistavaa" Adam Lambertia päivitettynä versiona Freddiestä. Itse olen kun olen vielä enempi mieltynyt Queenin 70-luvun musiikkiin niin tuollaisen kaverin heiluminen siellä keulilla "sheer heart attackin" ,"bohemian rhapsodyn" ja "day at the racesin" biisejä vetämässä tuntuisi pyhäihäväistykseltä. Nyt vielä kun tämän keskustelun vuoksi olen lambertin lauluun tutustunut lähinnä youtubesta käsin ,niin eipä ole sekään pahemmin intoa nostanut. Paul Rodgers oli täydellisesti eri asia. Mieheltä löytyi rock-uskottavuutta ja karismaa vaikka muille ajaa. Onhan mies sentään "the voice" Mutta entäs jos Adam ei olisikaan noussut pinnalle Idolista, vaan täysin puskista Queenin keuloille? "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
The Rikza 01.05.2012 15:44:44 | |
---|
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Heiskanen 14.05.2012 10:04:59 | |
---|
Oikeata Ränttätänttää!
www.mikseri.net/croowed |
The Rikza 04.06.2012 11:55:56 | |
---|
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Jyrken 04.06.2012 12:07:10 | |
---|
No johan on. Luulenpa että täällä keski-ikäisten Queen-fanien luvatussa maassa tuo tulee kyllä menestymään. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Regalis Apertura 04.06.2012 13:25:16 | |
---|
Jaa-a meikäläiselle ennemmin se Queen+Rodgers-combo olisi maistunut paremmin... |
p130 04.06.2012 15:49:35 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
AlaE 04.06.2012 15:53:42 | |
---|
p130: Nähty Dominionissa. Sen verran oli jees, että voisi käydä uudestaan väijymässä. Jengillä on rautainen ammattitaito, musiikki hyvää, mutta onhan juoni kamala. Joku kriitikko oli kirjoittanut, että käsikirjoittaja pitäisi ampua. Siitä huolimatta minäkin pidin. Salvo honore |
C 04.06.2012 17:02:32 | |
---|
AlaE: Jengillä on rautainen ammattitaito, musiikki hyvää, mutta onhan juoni kamala. Joku kriitikko oli kirjoittanut, että käsikirjoittaja pitäisi ampua. Siitä huolimatta minäkin pidin. Monikohan sitä menee katsomaan juonen takia... Tarina on tossa ihan toissijainen juttu, mutta on se siltikin riittävän viihdyttävä ja nivoutuu hyvin yhteen musiikin kanssa. Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010 |
The Rikza 04.06.2012 18:09:16 | |
---|
Voisi kyllä käydä parikin kertaa katsomassa... Nythän liikkuu huhuja, että WWRY lopetetaan ensi vuonna Dominionissa, mutta tiedä sitten häntä... "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
AlaE: Jengillä on rautainen ammattitaito, musiikki hyvää, mutta onhan juoni kamala. Joku kriitikko oli kirjoittanut, että käsikirjoittaja pitäisi ampua. Siitä huolimatta minäkin pidin. Joo, ala-arvoinen oli tarina. Vitsit oli välillä kyllä ihan hyviä ja tietysti musa. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
p130 04.06.2012 19:43:21 (muokattu 04.06.2012 19:44:58) | |
---|
AlaE: Jengillä on rautainen ammattitaito, musiikki hyvää, mutta onhan juoni kamala. Joku kriitikko oli kirjoittanut, että käsikirjoittaja pitäisi ampua. Siitä huolimatta minäkin pidin. On musiikin puolesta sellaista tykitystä koko ajan, että juonen kaltaisiin pikkuseikkoihin on hankala kiinnittää huomiota. Koko käsikirjoitushan on kyhätty vain tekosyyksi soittaa Queenia. Toimiii siinä hyvin, jokainen biisi on jollakin tavalla perusteltu ja liittyy ainakin löyhästi kokonaisuuteen. Jopa Bohemian Rhapsody... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
AlaE 04.06.2012 19:44:02 (muokattu 04.06.2012 19:45:02) | |
---|
Jyrken: Joo, ala-arvoinen oli tarina. Vitsit oli välillä kyllä ihan hyviä ja tietysti musa. Tavallaan on musikaaliperinnettä, että tarina on vain keino joka mahdollistaa musiikki- ja tanssinumerot. Ollaan käyty parina syksynä Lontoossa katsomassa musikaaleja. Kahdeksasta kappaleesta Billy Elliot oli tekstinkin osalta täyspainoista teatteria. Juoni ei tarvinnut mitään yliluonnolisia tai uskomattomia elementtejä. Suosittelen. Back Beat on muuten ok, mutta voi jessus sitä murretta. Meni aika paljon ohi. E: p130 kirjoittikin jo samasta asiasta. Salvo honore |
The Rikza 26.06.2012 17:08:23 | |
---|
Enää viikko niin pääsen näkemään Brianin ja Rogerin (+Adamin) livenä... Kiertuehan tosin käynnistyy jo lauantaina Ukrainasta, jossa bändi esiintyy AIDS-konsertissa Elton Johnin kanssa. "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
kk80 02.07.2012 08:27:09 | |
---|
Mallaslahti: Enää viikko niin pääsen näkemään Brianin ja Rogerin (+Adamin) livenä... Kiertuehan tosin käynnistyy jo lauantaina Ukrainasta, jossa bändi esiintyy AIDS-konsertissa Elton Johnin kanssa. En ole vielä Youtubesta ehtinyt tsekkaamaan, mutta Queenin FB sivuilla julkaistiin settilista tuosta Ukrainan keikasta: Flash intro Seven Seas Of Rhye Keep Yourself Alive WWRY Fast Fat Bottom Girls Dont Stop Me Now Under Pressure (Roger+Adam) I Want It All Who Wants To Live Forever Its a Kind of Magic (Roger) Days Of Our Lives (Roger) Love of my Life (Brian) 39 (Brian) Dragon Attack Drum Battle - Gtr Solo I Want To Break Free Another One Bites The Dust Radio Gaga Somebody to Love Crazy Little Thing Called Love Show Must Go On Bo Rap Tie Your Mother Down (Brian) WWRY We Are The Champions Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. Paljon biisejä joita Rodgersin kanssa ei olisi voinut vetää (Seven seas of rhye, Don't Stop me, Somebody to Love jne.) Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Johannes_t 02.07.2012 09:33:20 | |
---|
Mulle tärkein bändi ikinä. Ei mulla muuta. |
ramionparas 02.07.2012 10:23:55 | |
---|
http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
hevikivinen 02.07.2012 19:25:48 | |
---|
Lambert hoiti ruutunsa yllättävän siedettävästi, mutta se jäi sivuseikaksi, sillä kyllähän vanhat herrat May ja Taylor ovat yhä huikeassa vedossa! Mahtavaa kitarointia ja rummuttelua. Kiva sekin, että Rogerin poika Rufus pääsi paukuttamaan rumpuskabaa isukkinsa kanssa. Totta hitossa Queenin pitää saada kiertää niin kauan kuin lystäävät, kun kerran jätkillä menee noin lujaa. Erityisesti tykkäsin, kun May ja Taylor vetivät yhdessä "39":n. Oikein sydäntä lämmitti. "Tie Your Mother Down" kulki myös komeasti lopussa. |
Jokapaikanapina 02.07.2012 22:31:33 | |
---|
Voi että kun mielestäni Lambert on huono laulaja. Mulla ei ole mitään häntä vastaan henkilönä tai Idols-hahmona, tuo on mielestäni vain todella ponnetonta määkimistä. Ärsyttää. Mutta ui että ku Taylor ja May ovat tikissä! |
derringer 04.07.2012 00:36:03 (muokattu 04.07.2012 00:37:12) | |
---|
Voi helvetti. Katsoin keikasta noin 60-70%, mutta bohemian rhapsodyn loppuosan aikana piti lopettaa myötähäpeästä. Mitähän Maylla ja Taylorilla on oikein ollut mielessä kun tuon määkijän kanssa on pitänyt oikein kiertueelle lähteä? Kyllähän Lambertista laulajaksi on johonkin bändiin, mutta ei totta vie vierailevaksi artistiksi Queenin musiikkia alkuperäisjäsenten kanssa vetämään. Jos joku vielä arvosteli Rodgersin kanssa tehtyjä hommia niin mitähän tästä hommasta.... Pitäisikö May ja Taylor hommata holhoukseen? Rock&Roll ,Blues but not so much Jazz... |