Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Top sound kauppa.
1 2 3 4 5 6 7
påplerå
20.05.2012 13:23:52 (muokattu 20.05.2012 13:26:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemusta kyseisestä kaupasta?
 
Olen jo pitkään halunnu ostaa vintage v100 lp kopion,
katoin että thomannilla on myynnissä Vintage v100 TSB hintaan 355€ + toimituskulut
ja top soundissa puolestaan ois 295€ + toimituskulut, täysin sama kitara.
 
Järkikin sanoo että halvemmalla täytyy ostaa mutta itse olen aina ostanu thomannilta, eikä ole kokemusta top soundista.
 
Linkit:
Thomann: http://www.thomann.de/fi/vintage_v100tsb.htm
 
Top sound: http://www.topsound.fi/vintage-v100-tsb.html
 
EDIT: Ja siis kyselisin kokemuksia siitä että onko kamat tullu ehjänä, kuinka pitkällä toimitusajalla vai onko tullut ollenkaan yms. perusjuttuja.
 
VIPMetal
20.05.2012 13:34:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tossahan tuo on vieressä, ei ole tullut tilattua mitään. Kivijalkaliike ainakin ihan ok, tuttu kaveri siellä töissä. Paljon on kitaroita testattavana tuolla, niihin erikoistunutkin liike. Mut tästä nyt ei paljon apua sulle...
 
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
lavaamo
20.05.2012 13:36:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

påplerå: Onko kellään kokemusta kyseisestä kaupasta?
 
Olen jo pitkään halunnu ostaa vintage v100 lp kopion,
katoin että thomannilla on myynnissä Vintage v100 TSB hintaan 355€ + toimituskulut
ja top soundissa puolestaan ois 295€ + toimituskulut, täysin sama kitara.
 
Järkikin sanoo että halvemmalla täytyy ostaa mutta itse olen aina ostanu thomannilta, eikä ole kokemusta top soundista.
 
Linkit:
Thomann: http://www.thomann.de/fi/vintage_v100tsb.htm
 
Top sound: http://www.topsound.fi/vintage-v100-tsb.html
 
EDIT: Ja siis kyselisin kokemuksia siitä että onko kamat tullu ehjänä, kuinka pitkällä toimitusajalla vai onko tullut ollenkaan yms. perusjuttuja.

 
Suosi nyt suomalaista, kun kerta mahdollisuus siihen on!
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
VIPMetal
20.05.2012 13:40:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Suosi nyt suomalaista, kun kerta mahdollisuus siihen on!
 
Ja harvemmin sitä tossa hintaluokassa saa 50€ halvemmalla Suomesta.
 
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
Gabe
20.05.2012 13:43:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen lämpimästi. Tavarat on tulleet tilaushetkessä todella nopeasti. Pisin aika on tainnut olla 2 vuorokautta. Voittaahan se Thomannin viikko pari mennen tullen. Kamat on olleet aina hyvin pakattuina. Takuu huoltokin toimii todella nopeasti jos sitä tarvii joskus. Topsoundista tilaan aina jos ei kotipaikkakunnalta saa.
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
påplerå
20.05.2012 13:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vastanneille, tilaus tehty ja nyt vain odotus peliä :)
 
Todd
20.05.2012 15:38:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko vielä päteä,että eipä tuo huoltotyö ole aivan parasta mahdollista ollut,kerran kaveri väitti huoltaessaan stratokkaani "ettei straton tallaa voi saada pysymään täysin vireessä." En sen jälkeen ole sinne vienyt kitaroitani,ja eipä tuo muutenkaan kummoinen paikka ole,haalitaan kauppa täyteen keppejä eikä pidetä niistä sitten huolta. Vähissä on pojilla siellä arvostus soittimia kohtaan.
 
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
Gabe
20.05.2012 16:06:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai... miten he sinusta eivät pidä kitaroista huolta? Ja onko suuri valikoima nyt miinus? O_o
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Todd
20.05.2012 16:16:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Ai... miten he sinusta eivät pidä kitaroista huolta? Ja onko suuri valikoima nyt miinus? O_o
 
Siten että kaupppa täynnä keppejä jotka ovat lojuneet pölyisinä monta vuotta,koskaan huoltamattomina,ja muunmuassa siellä "showroomissa" oli ainakin viimeksi kun siellä kävin niin gibsonin lucille,säädöt päin persettä,kytkimet rahisivina ja huoltamattomana koko kitara. Aivan harmitti etteivät edes niistä kalliimmista välitä asiaankuuluvalla tavalla.
 
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
Gabe
20.05.2012 17:29:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todd: Siten että kaupppa täynnä keppejä jotka ovat lojuneet pölyisinä monta vuotta,koskaan huoltamattomina,ja muunmuassa siellä "showroomissa" oli ainakin viimeksi kun siellä kävin niin gibsonin lucille,säädöt päin persettä,kytkimet rahisivina ja huoltamattomana koko kitara. Aivan harmitti etteivät edes niistä kalliimmista välitä asiaankuuluvalla tavalla.
 
No viimeksi kun mä satuin paikkakunnalla ollessani siellä käymään niin ihan pölyttömiä ne kitarat siellä olivat, ja toisekseen mistä tiedät miten kauan ne ovat siellä olleet ja mitä niille on tehty? :) Kyseisestä Gibsonista en osaa mennä sanomaan mutta onhan nuo säädöt päin persettä valtaosassa kun omatoimiset räknääjät käyvät niitä räpeltämässä :)
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Osteri
20.05.2012 17:32:44 (muokattu 20.05.2012 17:33:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan normi kauppa. Olen pari kertaa käynyt sekä Seinäjoen että Kauhajoen myymälöissä. Yhden kitaran sieltä ostanut. Kauppa sovittiin puhelimitse kun olin ensin testannut ja aikani miettinyt. Hyvä hintavääntö oli myös mahdollinen. Reilu meininki kuitenkin. Maksoin tilille ja sen jälkeen lähettivät Matkahuollolla. Hyvin pakattuna ja nopsasti tuli Vantaalle. Voin suositella.
 
Seinäjoen liike on muuten jo ihan kitaroiden määrällä mitattuna aika pysähtymisen arvoinen paikka. Kyllä siellä viihtyy.
 
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
Todd
20.05.2012 18:58:54 (muokattu 20.05.2012 18:59:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Gibsonista en osaa mennä sanomaan mutta onhan nuo säädöt päin persettä valtaosassa kun omatoimiset räknääjät käyvät niitä räpeltämässä :)
 
Käyvätkö ne räknääjät siellä ihan kuuskulma-avainten kanssa säädättämässä kaulatkin soittokelvottomiksi? :)
 
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
Gabe
20.05.2012 20:23:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todd: Käyvätkö ne räknääjät siellä ihan kuuskulma-avainten kanssa säädättämässä kaulatkin soittokelvottomiksi? :)
 
Ei sitä tiedä :D Toivottavasti ei. Aika hurjaa juttua kyllä, ei mulla ole oikeastaan yhdessäkään soitinliikkeessä sattunut silmään sellaisia myynnissä olevia kitaroita joissa kaula olisi soittokelvoton :O
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
VIPMetal
20.05.2012 22:50:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on monta sataa kitaraa, niin kyllä ne jo kuukaudessa melkoisen määrän pölyä kerää. Nehän vois palkata jonkun työttömän sinne pölyjä pyyhkimään päivästä toiseen ja virittelemään kitaroita...
 
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
Victor Helldriver
21.05.2012 00:29:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onni ja harmi on että tuolta firmasta ei saa ostettua klarna-tilin laskuun. joku päivä ku löytyy firma/tuote mitä haluan mistä saa ni velka nouseekin sit tonnilla :D
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Andy Six
21.05.2012 21:27:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari kitaraa olen tuolta tilannut,eikä kumpaakaan oltu säädetty pätkän vertaa,vaikka etusivulla kovin vakuutellaan..Muuten ei valittamista,hinnat pärjäs Thomannin vastaaville ja toimitus oli nopeaa...
 
...All the Way from Memphis...
Schaller
03.06.2012 13:39:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaksi kitaraa olen tuolta Seinäjoen liikkeestä ostanut ja hyvin on toiminut. Hinnat yleensä Thomannin tasoa, joskus jopa halvempaa.
 
Verkkokaupasta en ole mitään tilannut kun täältä Vaasasta ajelee postikulujen hinnalla Seinäjoelle ja saa itse valita yksilönsä jumalattomasta valikoimasta. Mutta jos jostain syystä muuttaisin kauemmas niin en epäröisi ostaa niiden verkkokaupastakaan.
 
Omat kokemukset heidän huollostaan sitten taas eivät ole täysin positiivisia. Vein yhden kitaran huollettavaksi takuuseen ja kun se palautettiin niin siinä oli nauhat hiottu litteiksi ja kielet rämisivät vielä pahemmin kun ennen huoltoa. Oliskohan sitten huoltomiehellä ollut vähän huonompi päivä vai mitä, mutta ei kovin hyvä kuva jäännyt huollosta.
 
Eli osta pois ja huolla muualla! Tämä on minun mielipide.
 
thejmh
03.06.2012 13:59:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava liike on. Paikanpäällä oon kaikki ostokset siellä tehnyt, joskus jopa sunnuntaina liikkeen ollessa suljettuna. Viimeksi sain maksaa kitaran parissa erässä ilman korkoja. Kyllä niiden kanssa voi neuvotella, Aki on kauppamies viimeisen päälle. Säädöt kitaroihin on tehty asiallisesti, ainakin kun oon itse ollut samalla vieressä katsomassa ja esittämässä toiveet.
 
Dunga
03.06.2012 17:57:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikanaan oli torilla ostoilmoitus kitarasta ja Top soundin Aki tarjosi paria mallia sen kautta pikaviestillä. Sieltähän löytyi sitten tuo SG joka on vieläkin talossa ja ihan hyvään hintaankin. Vastaavaa mallia olin himoinnut jo aikaisemmin mutta rajoitettuna eränä oli loppunut lähes kaikkialta. Onneksi löytyi tuolta.
 
War... war never changes.
von spets
03.06.2012 21:47:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vintage v100? Minä maksoin omastani 129€ sis.pk. Kauppa oli dv247.fi
 
:)
 
www.myspace.com/thebadcaseband www.facebook.com/thebadcaseband
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «