Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blackstar HT Club 50 Head
1
Thimann
03.06.2012 00:58:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuommosta meinaisin toomannilta tilailla ja kysymys kuulukin että: Saudaako se Harley Bentonin G412A Vintage kaapin kanssa hyvältä? Testaisin itse voisin mutta eipä siihen ole mahdollisuutta.. Jos jollain vaan on tietoa,kokemusta niin kertokaa, että saan mielerauhan! :D Käsitykseni mukaan tuo harley bentonin kaappi on erittäin hyvä hinta/laatu suhteeltaan? Tavoittelesin semmoista pehmeää särösoundia kasarirock tyyliin ja ois positiivistä jos irtois semmosta metallica/megadeth soundia. Eli irtooko tolla yhdistelmällä tätä soundia? Duunirahat polttelee tilillä PAKKO TUHLATA!!
 
"It was success that screwed us up" Slash
Gabe
03.06.2012 08:44:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuolla varmasti rahalle vasinetta. Mulla on itselläni vain vähän traumoja noiden benttoneiden pintamateeriaaleista ja niiden kestävyydestä. Toisenlaisiakin mielipiteitä olen kyllä myös kuullut. Eiköhän tuolla yhdistelmällä kuitenkin hakemasi pörinä synny. Onhan Thomannilla se kuukauden katumusaika milloin voit kamat lähettää takaisin jos ei ollutkaan hyvä :)
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
JuSu
03.06.2012 08:54:13 (muokattu 03.06.2012 08:56:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thimann: Tuommosta meinaisin toomannilta tilailla
 
Kantsii katsastaa kotimaankin tarjonta, suosi suomalaista?
 
http://www.musamaailma.fi/BLACKSTAR-HT-Club-50-nuppi
 
...ja kysymys kuulukin että: Saudaako se Harley Bentonin G412A Vintage kaapin kanssa hyvältä?
 
Sitä ei voi kukaan sulle sanoa, koska se on makuasia. Onhan tuossa Bentonissa vaneriloota ja Celestion V30 -elementit, joten speksit on periaatteessa kohdallaan, mutta miellyttääkö noitten soundi just sua, sitä ei voi kukaan tietää eikä näillä tiedoilla ees arvata.
 
Paperilla laitteet ovat varsin jees, joten soundin LAATU on varmastikin linjassa hintaan. Kyllä noista siis hyvän soundin saa, mutta onko se SUSTA hyvä, se on eri asia.
 
Ymmärtänet pointin... Ja vaikka ne rahat kuinka polttaa taskussa, niin kantsii vähä jarrutella. Mieti, millaista soundia on hakusessa (bändejä, biisejä) ja sitäkautta lähde suunnittelemaan settiä. Tarjontaa tuossa hintaluokassa on runsaasti. Käytettynä saapi rahalleen paremman vastineen, ja jos ei sitten miellytäkään, niin ei tuu rahallisesti takkiin, koska yleensä kamat saa myytyä abou samaan hintaan eteenpäin.
 
Tää on tää tylsä lätinä, mutta noin se kannattaa tehdä. Mutta jos sulla on hyvä fiilis tosta Blackstarista niin anti mennä vaan. En mä itsekään tuota neuvoa läheskään aina noudata.... Ja kama kiertää. =)
 
JuSu
 
EDIT: Mainitsit hakevasi 'pehmeää' kasarirock -soundia... Mä en ehkä sihen hommaan laittasi V30:siä. Perusmarsu (1960A tai 1960B) voisi toimia paremmin. Noita saa käytettynä 300-350 euron haarukassa melkeinpä any day.
Thimann
03.06.2012 11:39:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JuSu: Kantsii katsastaa kotimaankin tarjonta, suosi suomalaista?
 
http://www.musamaailma.fi/BLACKSTAR-HT-Club-50-nuppi
 

 
Sitä ei voi kukaan sulle sanoa, koska se on makuasia. Onhan tuossa Bentonissa vaneriloota ja Celestion V30 -elementit, joten speksit on periaatteessa kohdallaan, mutta miellyttääkö noitten soundi just sua, sitä ei voi kukaan tietää eikä näillä tiedoilla ees arvata.
 
Paperilla laitteet ovat varsin jees, joten soundin LAATU on varmastikin linjassa hintaan. Kyllä noista siis hyvän soundin saa, mutta onko se SUSTA hyvä, se on eri asia.
 
Ymmärtänet pointin... Ja vaikka ne rahat kuinka polttaa taskussa, niin kantsii vähä jarrutella. Mieti, millaista soundia on hakusessa (bändejä, biisejä) ja sitäkautta lähde suunnittelemaan settiä. Tarjontaa tuossa hintaluokassa on runsaasti. Käytettynä saapi rahalleen paremman vastineen, ja jos ei sitten miellytäkään, niin ei tuu rahallisesti takkiin, koska yleensä kamat saa myytyä abou samaan hintaan eteenpäin.
 
Tää on tää tylsä lätinä, mutta noin se kannattaa tehdä. Mutta jos sulla on hyvä fiilis tosta Blackstarista niin anti mennä vaan. En mä itsekään tuota neuvoa läheskään aina noudata.... Ja kama kiertää. =)
 
JuSu
 
EDIT: Mainitsit hakevasi 'pehmeää' kasarirock -soundia... Mä en ehkä sihen hommaan laittasi V30:siä. Perusmarsu (1960A tai 1960B) voisi toimia paremmin. Noita saa käytettynä 300-350 euron haarukassa melkeinpä any day.

 
Okei kiitos vastauksista ! Joo ja ymmärsin juu pointin onhan sitä vähän vaikee sinänsä arvioida mikä on hyvä soundi... Mutta täytyy vielä miettiä tätä hommaa kaverilla vaan ollu noita blakstarin vehkeitä ja on soundannu uskomattoman hyvälle :) Mutta tuota kaappi asiaa täytyy kyllä vielä miettiä. Nupissa nyt varmaan päädyn siihen blackstarin vehkeeseen. Mutta kiitos tämäkin vittoitti jo vähän tietä!
 
"It was success that screwed us up" Slash
Gabe
03.06.2012 11:43:23 (muokattu 03.06.2012 11:43:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thimann: .. Mutta täytyy vielä miettiä tätä hommaa kaverilla vaan ollu noita blakstarin vehkeitä ja on soundannu uskomattoman hyvälle :) Mutta tuota kaappi asiaa täytyy kyllä vielä miettiä. Nupissa nyt varmaan päädyn siihen blackstarin vehkeeseen.
 
Blackstarit on munkin kuulemieni/kokemuksieni mukaan oikein hyviä. Blackstarilta saa myös kaappeja.
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Thimann
03.06.2012 11:56:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Onhan tuolla varmasti rahalle vasinetta. Mulla on itselläni vain vähän traumoja noiden benttoneiden pintamateeriaaleista ja niiden kestävyydestä. Toisenlaisiakin mielipiteitä olen kyllä myös kuullut. Eiköhän tuolla yhdistelmällä kuitenkin hakemasi pörinä synny. Onhan Thomannilla se kuukauden katumusaika milloin voit kamat lähettää takaisin jos ei ollutkaan hyvä :)
 
Joo ja et ole ainoa... Kaverilla kanssa oli kyseinen kaappi ja siitä repeili kanssa vähän noi pintamateriaalit siitä vehkeestä kun oli niin sanotusti kovassa käytössä.. :D mutta hyvältä se soundasi!
 
"It was success that screwed us up" Slash
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «