trashjones 01.06.2012 17:12:34 | |
---|
Secreterial: Mario on nero: "I think I am a genius but not a rebel. I have my life, my world, I do what I want, without annoying anyone. I believe I am more intelligent than the average person. The talent God gave me is beautiful and wonderful but it is difficult because you are always facing other people keen to judge you." http://www.youtube.com/watch?v=erI5dG3_R5E More intelligent? Yeah, sure... "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
pekkap82 01.06.2012 17:16:33 | |
---|
Secreterial: Carrick olisi ollut nyt kova sana, mutta mies itse kieltäytyi maajoukkuehommista. Tai, no ehkä tämä menisi jo siihen hätätapauksen piikkin. Carrick totesi, että hätätapauksessa on käytettävissä, ja Henderssonin tulo on kyllä jo vähän sellanen :) Vähän veikkaisin, että Young saattaa kisoissa pelata vapaassa roolissa hyökkääjän takana varsinkin, jos Welbeck aloittaa. Carrollia en kyllä avaukseen pistäisi, kun ei kaveri nyt niin kovia näyttöjä ole antanut. Nälkäinen ja energinen Welbeck avaukseen, ja Young siihen alapuolelle jakamaan palloa. Rooney sitten sisään pelikiellon loputtua, ja Welbeckin kanssa kärkeen (tai no vapaaseen rooliin se Rooneykin kyllä asettuu, koska hakee sen pallon vaikka sieltä puolustuksesta). Silloin Young voidaan siirtää vasemmalle laidalle, eikä Downingia tarvitse nähdä kentällä ollenkaan. Tai toki, jos tuo keskikentän tilanne heikkenee entisestään, niin Rooney voi aina pelata myös keskustassa. Eli mahdollisimman paljon ManU-miehiä avaukseen. |
Secreterial 01.06.2012 17:28:29 (muokattu 01.06.2012 17:46:52) | |
---|
pekkap82: Eli mahdollisimman paljon ManU-miehiä avaukseen. Parhaat pelaa ja niin edelleen. Young on aivan selvä avauksen valinta ainakin laidalle (kun kerta haastajana on Downing) ja Rooneyn ollessa poissa Young on myös vahva ehdokas kärjen alapuolelle (jos siis Welbeck pelaa, ja Carroll ei). Welbeck taas on esiintynyt aika vahvasti, ja ei olisi ihme, jos avauksessa olisi, kun vaihtoehdot ovat Carroll ja Defoe. Vaikka Carroll loppukaudesta vähän piristyikin, niin ei miehen kausi ollut kauhean vahva, eikä luottoa nyt varmasti kauheasti ole. Defoe on toki loistava viimeistelijä, mutta peliaikaa ei ole niin paljoa tullut. Welbeck taas pelasi vahvan kauden, ja teki maalejakin ihan mukavasti. Rooneyn asemaa avauksessa ei nyt tarvitse perustella mitenkään. Ja saattaapa sieltä vielä yksi ManU-mies tulla avaukseen, jos Johnson ei ole iskussa loukkaantumisten takia. Tällöin Jones voi nousta avaukseen oikeaksi pakiksi. Haters gonna hate E. Oho, tulipa kirjoteltu oikeat ja vasemmat sekasin. "I never bluff" - Cordell Walker |
pekkap82 01.06.2012 17:44:04 | |
---|
Secreterial: Ja saattaapa sieltä vielä yksi ManU-mies tulla avaukseen, jos Johnson ei ole iskussa loukkaantumisten takia. Tällöin Jones voi nousta avaukseen vasemmaksi pakiksi. Haters gonna hate Tarkoitat kai oikeaksi pakiksi. Minä olisin yllättynyt Johnsonin avauspaikasta. Hodgson on yleensä suosinut puolustavia laitapuolustajia, ja olihan Jones sillä paikalla Norjassakin. |
Secreterial 01.06.2012 17:46:35 | |
---|
pekkap82: Tarkoitat kai oikeaksi pakiksi. Minä olisin yllättynyt Johnsonin avauspaikasta. Hodgson on yleensä suosinut puolustavia laitapuolustajia, ja olihan Jones sillä paikalla Norjassakin. Joo, tuli kirjoteltua mitä sattuu. Johnsonhan on pelikunnossa, ja voi olla, että pelaakin seuraavassa ottelussa. Mutta Jones on ihan perusvarma valinta. "I never bluff" - Cordell Walker |
DJKaaos 01.06.2012 17:52:14 | |
---|
pekkap82: Eli mahdollisimman paljon ManU-miehiä avaukseen. Materiaalin ollessa, mitä on, niin ei toi nyt äkkiseltään välttämättä ole huono ajatus. Jonkinlaista näyttöä noilla on yhteispelin toimivuudesta. Tosin, en rankkaa Welbeckiä Carrollia kummemmaksi, joten siltä osin aivan sama meikäläiselle, että kuka siellä kärjessä heiluu. Pidän todennäköisimpänä kuitenkin sitä, että Englannin hyökkäyspeli ei tule toimimaan missään muodossa mitenkään erityisen kehuttavasti - jos siis tarkoitus on edes panostaa hyökkäyspeliin. Puolustuksen ja kireän keskikentän kautta homma varmaan kulkee, ja jos maalintekoon silloin tällöin pääsevät, niin maali ei olisi huono. Minä olen minä. |
rockjihad 01.06.2012 17:55:57 | |
---|
Tahiti voitti viime yönä käydyssä kiihkeässä Aasian & Oseanian mm-karsinnan toisen vaiheen lohko-ottelussa Samoan maalein 10-1. |
pekkap82 01.06.2012 17:57:14 | |
---|
Secreterial: Joo, tuli kirjoteltua mitä sattuu. Johnsonhan on pelikunnossa, ja voi olla, että pelaakin seuraavassa ottelussa. Mutta Jones on ihan perusvarma valinta. Siis tarkoitin nimenomaan kisaotteluja. |
pekkap82 01.06.2012 17:59:46 | |
---|
rockjihad: Tahiti voitti viime yönä käydyssä kiihkeässä Aasian & Oseanian mm-karsinnan toisen vaiheen lohko-ottelussa Samoan maalein 10-1. Australia taisi tehdä muutama vuosi sitten juuri tuota Samoaa vastaan yli 30 maalia. |
Secreterial 01.06.2012 18:02:38 (muokattu 01.06.2012 18:06:48) | |
---|
pekkap82: Siis tarkoitin nimenomaan kisaotteluja. Joo, kyllä sen ymmärsin. Lähinnä tarkoitin, että Johnson saa nyt näyttöpaikan, ja jos esiintyy hyvin, niin voi taistella avauksen paikasta. Mutta helppoa ei kyllä tule Englannilla olemaan. Keskikentän laatu on heikentynyt melko runsaasti, eikä hyökkäyksessäkään nyt mitään superviimeistelijöitä ole ekoissa peleissä. Tiukkoja 1-0 voittoja Englannille, ja maalit tulee kulmatilanteista. "I never bluff" - Cordell Walker |
rockjihad 01.06.2012 18:05:32 | |
---|
pekkap82: Australia taisi tehdä muutama vuosi sitten juuri tuota Samoaa vastaan yli 30 maalia. Eli selvää kehitystä Samoan puolustuspelissä on tapahtunut, kun enää soi omissa vaan sen 10 kertaa ottelun aikana. |
Akitus 01.06.2012 22:26:12 | |
---|
Suomi voitti sitten juuri Viron 1-2. En tiedä tuleeko tuosta ranking-pisteitä, mutta pari hyvää päänahkaa tälle keväälle saatiin. Ekat 25 minuuttia Suomelta täydellistä hallintaa ja 2-0 taululle. Sitten Virolta kavennus ja Suomen hyvä ote katosi jonnekin. Ring sai vielä puoliajan lopussa toisen keltaisen, joten toinen puoliaika menikin sitten persroiskiessa palloa puoleen kenttään. Mixukin pisti lekkeriksi ja heitti kentälle Tepsin alisuorittanutta liigajyrää toisensa perään. Toisen puoliajan positiivisin huomio ehkä se, että Mäenpää vaikuttaa todella vakuuttavalta maalillaan. Toivottavasti valtaa Venlossa ykköskassarin paikan heti kauden alkuun. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
reverend 02.06.2012 08:47:33 | |
---|
Akitus: Suomi voitti sitten juuri Viron 1-2. En tiedä tuleeko tuosta ranking-pisteitä, mutta pari hyvää päänahkaa tälle keväälle saatiin. Ekat 25 minuuttia Suomelta täydellistä hallintaa ja 2-0 taululle. Sitten Virolta kavennus ja Suomen hyvä ote katosi jonnekin. Ring sai vielä puoliajan lopussa toisen keltaisen, joten toinen puoliaika menikin sitten persroiskiessa palloa puoleen kenttään. Mixukin pisti lekkeriksi ja heitti kentälle Tepsin alisuorittanutta liigajyrää toisensa perään. Toisen puoliajan positiivisin huomio ehkä se, että Mäenpää vaikuttaa todella vakuuttavalta maalillaan. Toivottavasti valtaa Venlossa ykköskassarin paikan heti kauden alkuun. Kyllä, oli todella mallikasta peliä Viron kavennukseen asti. Mäenpää tosiaan pelasi todella hyvän ottelun ja pelasti Suomen useampaan otteeseen toisella puoliajalla. |
thescientist 02.06.2012 12:21:18 | |
---|
Löytyykö Muusi.netiltä liigaa Euro 2012 Fantasyyn? |
Van Hannes 02.06.2012 12:53:20 | |
---|
thescientist: Löytyykö Muusi.netiltä liigaa Euro 2012 Fantasyyn? Löytyy Euro 2012 keskustelusta. |
rockjihad 02.06.2012 14:55:16 | |
---|
Tuliks se Suomen eilinen peli jostain, vai streamiltäkö te sen tihnitte? |
DJKaaos 02.06.2012 15:08:27 | |
---|
rockjihad: Tuliks se Suomen eilinen peli jostain, vai streamiltäkö te sen tihnitte? En mä sitä löytänyt ainakaan telkkarista ja striimiä en jaksanut alkaa edes etsimään. Minä olen minä. |
rockjihad 02.06.2012 15:22:35 | |
---|
DJKaaos: En mä sitä löytänyt ainakaan telkkarista ja striimiä en jaksanut alkaa edes etsimään. Mäkin vilkasin eilen päivällä ohjelmatiedot nopeesti läpi ja en löytänyt niistä tota peliä. Ihan hyvin sen svedu-ylen kanavalla ne vois noi pelit televisioida, ei sieltä mitään tarpeellista eilenkään olisi jäänyt pois niiden päivän ohjelmista. |
rockjihad: Tuliks se Suomen eilinen peli jostain, vai streamiltäkö te sen tihnitte? Viron yleisradion sivuilla oli hyvälaatuinen striimi. Huomisesta Latvia pelistä ei ole tietoa tuleeko mistään. |
DJKaaos 02.06.2012 15:27:37 | |
---|
rockjihad: Ihan hyvin sen svedu-ylen kanavalla ne vois noi pelit televisioida, ei sieltä mitään tarpeellista eilenkään olisi jäänyt pois niiden päivän ohjelmista. Eihän näitä nyt voi jyrätä: 20.00 Kirjaohjelma: Suomalaisia naiskirjailijoita 20.30 Pixel 21.00 SVT: Claes Eriksson: MAX 22.05 SVT: Fredagsbio: Luftslottet som sprängdes 00.30 SVT: 24 Vision Minä olen minä. |