rintapek 24.05.2012 22:01:43 | |
---|
Kalen baarikaappi: Heräsin mä aamusella, veeceessä kävin kusella. Mietin missä olla mahdoin, eilen täällä olla tahdoin. En tahdo nähdä peiliä, en sänkyä, en heiliä. Vaan tahdon nähdä pullon, älä kysy mikä sul on. Ennenkuin järki suistui, mieleen mulla jotain muistui: On baarikaappi Kalella ja eipä päätä palella, Siis siinne otsin hikisin mä dallasin ja vikisin, meni polvet verille kun vihdoin pääsin perille. Mut ei o Kale kotona, on vain lappu ovella: Mä lähdin Pohjois- Karjalaan, jätä viesti vastaajaan. Mut näin mua neuvoi vanha vaari, ain on auki nurkkabaari. Yhdeksältä aamujonoon, avun saat sä kohmeloon. One kind of music only - the good kind |
Lennu 24.05.2012 22:28:10 | |
---|
Kiitos Pekka, sait korvani punertamaan myötähäpeästä. no is any good musics maked anymore... |
rintapek 24.05.2012 22:33:30 | |
---|
Lennu: Kiitos Pekka, sait korvani punertamaan myötähäpeästä. Herra astuu hyvin ja tekee sisään... eiku...? One kind of music only - the good kind |
tatta 25.05.2012 10:59:28 | |
---|
kaupungin taiteilija oon köyhämielinen, hullu, ja vajaa täysi mulkku, iltalehden kuvista, se läski punatulkku, mä istun perseelläni, enkä mitään muuta tee, istun, kunnes vessahätä tappiin enenee, ja sitten väännän teoksen mä suuren kiasmaan, oon poikkitaiteelllinen, tilateos suorastaan, mä anon apurahaa, vaikk`en sitä koskaan saa, nyt täytyy taas mun mennä, omaa sijaa punnertaa Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
dts9624 25.05.2012 23:30:11 | |
---|
Jatkoin tuota parin sivun takaista ideaani... *Vaarallinen vahinko* Mies syö kindermunaa bussin takapenkissä Mä katson kuutamoa olen varmaan hengissä Bussikortti piippaa kertoo saldolukeman Näen takanani naisen kirjaa lukevan Kuski valot kiroaa ja ajaa kiireessä Pysäkkejä liian monta vieri vieressä Silmät kiinni suljetut, yössä itkevät istuvat ja kuuntelevat matkan ääniä kerto Ja mä tulen jälleen aamulla kotiin myöhässä kuin kevät aurinko Enkä usko että ajattelet minua, sillä se on vaarallinen, vain vaarallinen vahinko Kevät yössä sateessa mä jälleen odotan jotta näen bussin viimeisen taas tulevan bussikortti piippaa kertoo saldolukeman Näen saman naisen jälleen kirjaa lukevan Suljen silmät taas ja näen unelman käsi kädessäsi sua yössä kuljetan Jätän tunteet kahlittuina kotioven taa ja uskottelen etten sua saisi rakastaa kerto Ja mä tulen jälleen aamulla kotiin myöhässä kuin kevät aurinko Enkä usko että ajattelet minua, sillä se on vaarallinen, vain vaarallinen vahinko silta Rakkaus on pelkkä harha, jota vaimolleni myyn, Siitä voin vain olla varma, että kaikki on, minun syy kerto |
dts9624 25.05.2012 23:48:28 | |
---|
Uus lennosta.... Kuulin sinun rakastuneen, ja häätkin pidettiin kanssa sen komean miehen josta kerran juteltiin Se työpaikan hauska tyyppi, josta kerroit kotona, aina kun sä tulit kotiin, puhuit vaan duunista En tiedä miksi minä vihaan itseäin en saisi vuoksi kadotetun rakkauden tuntea mä näin Ei me olla vuosiin oltu yhdessä, mutta tuntuu kuin sut vasta menetin lähdit ystävänä luotain ja jäi vain hymysi en voi sanoa kuin: annan anteeksi vaikka väärin teit, mä annan anteeksi Mietin pitkän hetken, mitä sulle kirjoitan mitkä sanat sulle ja sun miehelle osoitan Se mies on varmaan hieno, hän sopii sinulle, mä olin pelkkä vaihe tai aihe säälille En tiedä miksi minä vihaan itseäin en saisi vuoksi kadotetun rakkauden tuntea mä näin Ei me olla vuosiin oltu yhdessä, mutta tuntuu kuin sut vasta menetin lähdit ystävänä luotain ja jäi vain hymysi en voi sanoa kuin: annan anteeksi vaikka väärin teit, mä annan anteeksi |
velipesonen 26.05.2012 08:48:38 | |
---|
tatta: kaupungin taiteilija oon köyhämielinen, hullu, ja vajaa täysi mulkku, iltalehden kuvista, se läski punatulkku, mä istun perseelläni, enkä mitään muuta tee, istun, kunnes vessahätä tappiin enenee, ja sitten väännän teoksen mä suuren kiasmaan, oon poikkitaiteelllinen, tilateos suorastaan, mä anon apurahaa, vaikk`en sitä koskaan saa, nyt täytyy taas mun mennä, omaa sijaa punnertaa Kohdistushäiriöinen ja samea, mie tykkään! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
KooAa 28.05.2012 03:08:35 | |
---|
Synnyin paha maku suussa: On sumea pää ei se tähän jää vaan sen uudestaan aina huomaa En koskaa nää mikä on elämää enkä usko jumalan luomaa Kun koskee vaan pystyn parempaan ja alan kehumaan jokaista kuomaa Nyt lopetan tän luovutan enemmän ja alan lisää, lisää juomaan ----tuo syntyi noin 30 sekunnissa. Ehe. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. |
jannu 01.06.2012 16:49:08 | |
---|
Ennen oli vehnä kortilla Nyt maistuu vehnätortilla Ja sianpaska joen rehevöitti Ei mene häävisti nyt, ei Tuliaiset tai tukiaiset Sama maku, eri boksi Ei maistu kuin suklaa Ja Kepu kerää voitot Peruna ja ruttoperuna Peruna ja ruttoperuna Peruna ja ruttoperuna Peruna ja ruttoperuna Peruna ja ruttoperuna Peruna ja ruttoperuna Kolmivuorotyöhön lähti muija ilman eväitä tänäänkin Sillä on henkisesti vaikeaa "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
velipesonen 01.06.2012 17:10:38 | |
---|
Nää on taas liian hyviä tai keskinkertaisia, näitä on liian hyvä lukea, ettexte vois keksii jotai huånompaa.... "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
velipesonen: Nää on taas liian hyviä tai keskinkertaisia, näitä on liian hyvä lukea, ettexte vois keksii jotai huånompaa.... "Liian hyviä lukea"? En edes halua ajatella, mitä sä oot mahdollisesti tottunu lukemaan... Kiesus. :D "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Scars80 01.06.2012 17:50:04 | |
---|
Siemenen pienoisen kylvi hän Toivoen rakkaudenpuun siitä itävän Tunteellinen hullu mä olin kai Mikä kumma moiseen uskomaan sai Kun viimein kevät koittaa Mullasta taimi kohoaa Ei tullut puuta rakkauden Vain Ukonputki kaksi metrinen Miljoonilla rahoitetusti sekin niitettiin |
dts9624 01.06.2012 21:04:18 | |
---|
Erkki sanoi Villelle, mennäänkö baariin Ville sanoi Erkille, kato meijän vaarii se taitaa olla kuollut tai pallejansa nuollut vaahto suupielessä se siinä makaa vaan Ville sanoi Erkille, soita ambulanssi Erkki sanoi, hei kato! Kelan Anssi Mikan faijan bemari pihaan kurvasi kaikki vanhat piiat charmillansa hurmasi Ville jatkoi, mutta Erkki entäs tämä vaari? Ihan sama, siinä se pysyy niin kuin riemukaari lähdetään baariin tai lauetaan vaariin jokatapauksessa tänä iltana mä saan |
jannu 01.06.2012 21:28:31 | |
---|
Stendari ja penaali multa puuttui kun lähdin evakkoon sillon joskus Heille sanonut en mitään mutta silti sä arvasit mistä kenkä puristaa Mun tekee mieli kuristaa Saddam Hussein ja ostetaan sit kämppä Thaikuista Toi jätkähän leikkii aikuista dalmatian koiran laikuista näät kukkaseppeleet Pakka kangasta, se sun pitäis tilata Ilman et tuu toimeen On ihan karmeeta kun puet itsesi tollaseen loimeen Mä sotken seinät sinapilla ihan koska vaan Sun tarttee vaan pyytää Jatsikansan seassa he kulkivat ilman kiikareita niitä tsiigailtiin Vaunussa kuusi myytiin pimeetä viinaa Mutta me ei lähdetty siihen leikkiin koska pidemmän päälle se kostautuu kuitenkin "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
velipesonen 01.06.2012 21:29:41 | |
---|
Mitä ihmettä tämä Erkki & Ville täällä tekee, tämän pitäisi olla "Kirjoita paras sanoitus" -ketjussa. Tarinassa on legendan aineksia, täyttä asiaa. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
velipesonen 01.06.2012 22:04:19 | |
---|
jannu: Stendari ja penaali multa puuttui kun lähdin evakkoon sillon joskus (...) kuitenkin Jees, kyllä kelepaa. Jos nyt saa vähän leikkiä ns. vertaisarvioijaa, niin tähän tyyliin kun upotat vielä vähän omahyväisyyttä joka ilmenee sananvalinnoissa niin huono tulee. Jospa minä välillä itsekin yritän: Koppa kaljaa messiin lähden puistoon laulamaan hukkunut kai lumeen tai vain tinana tuhkaan meikäläisen lauluääni parhautta nyt on pilaantuu vain matkalla suusta ulos - näin on! Drinkki maistuu makealle kun parhaaseen seuraan joukko pultsareita iskee pykäliin - meinaan Sanon Patulle heipat ja mä lähden talsimaan on känni päällä enkä pääse sisään vaan Seilissä dallaan katuja tän kivikylän - saanko jyvän tää jätkä saalistaa - se on do or die vällyn alla kanssa Ruhtinattaren vai betonikuutiossa haisevassa pummien ja pultsareiden kuningas - oolalaa - olla mä vain saan? "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Scars80 01.06.2012 22:39:16 | |
---|
Perse ruvella on pakko kulkea Kun arvaltainen raati hylkäsi sen Mun uuden ja tykin esityksen Joku meni vikaan kai oli sitten syynä lauantai Jätkät siitä suuttui ja kävelemään lähti Nyt ei oo seuranani kuin tää romutettu johtotähti Korkaan yhden jos toisenkin "Sama se." mietin ja unohdan menneet Ontuenkin päihitän ne kaikki muut Sanokoot muut mitä haluuvat Mä vielä näytän niille kaikille Hyppään vaikka molemmille palleille Ja tanssin niillä ripaskaa On se jo kumma jos ei se kelpaa! |
velipesonen 01.06.2012 23:23:42 | |
---|
Meno yltyy - vauhti kovenee! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
dts9624 01.06.2012 23:42:49 | |
---|
Pekka lähti metsälle ja lauloi niitä näitä päivitteli itikoita, kirosi säitä lauloi mielessänsä niitä pieniä häitä sitten näki naapurin Rissasen Rissasen kissalta pääsi iso pissa kerran tuhri Pekan keittolautasen Rissanen sano että onpa tuhma kissa ja teki siitä sitten rukkasen Hilipatitippan hilipatitippan hilipatippan, hilipatitei Tui tui lutikoita, onpa täällä itikoita nättejä flikkoja, nussimma? no EI! Rissanen ja Pekka söivät rosvopaistin kolmas iloisista oli mehevin Peppi Pitkätossun raiskasivat suolla ja suolestivat Punakuono-Petterin Punahilkka, Susi ja Rissanen ja Pekka nelistään tekivät voileivän Kuka oli alla ja kuka oli päällä En mä tahdo tietää enää enemmän |
dts9624 01.06.2012 23:52:28 | |
---|
Hummanihei, Hummanihei , Hupu, Tupu ja Lupu ne mun hummani vei Vitun tenavat, tulkaa takaisin Senkin iiskotit, te ootte sekaisin Aku Ankka unohti taas preservatiivin , Hannu Hanhi vältti gonokokin onnella Hansu ja Mummo pisti pullan uuniin Mikki sai vain vierestä katsella Minni pani Hessua, poltti perään kessua Disney soitti perään, sanoi: ette sotke essua Kvaak kvaak kvaak kvaak kvaak kvaak viisi pientä ankkaa lähti leikkimään ankkalinnan parinvaihtoleikkiä |