Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Epiphone Lucille
1
korvaoo
30.05.2012 20:23:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

alkoi tuommoinen otsikon kaltainen keppi kiinnostamaan vähän liian paljon, mutta kuten niin tavallista, semmosta en nyt saa käsiini tähän hätään, joten noin yleiset kokemukset kiinnostaisivat jotka ko. keppiä on päässyt tyypittämään. Varsinkin kaulan paksuus ja noin yleinen laaduntuntu kiinnostaa isosti, ennenkun ajelen satoja kilometrejä katselemaan moista kaupassa/myyjällä.
Kaikesta kokemuksesta ja ennakkoluuloista kiittäen :)
 
kaikki paitsi on turhaa.
mattim
31.05.2012 14:52:32 (muokattu 31.05.2012 14:58:19)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

korvaoo: alkoi tuommoinen otsikon kaltainen keppi kiinnostamaan vähän liian paljon, mutta kuten niin tavallista, semmosta en nyt saa käsiini tähän hätään, joten noin yleiset kokemukset kiinnostaisivat jotka ko. keppiä on päässyt tyypittämään. Varsinkin kaulan paksuus ja noin yleinen laaduntuntu kiinnostaa isosti, ennenkun ajelen satoja kilometrejä katselemaan moista kaupassa/myyjällä.
Kaikesta kokemuksesta ja ennakkoluuloista kiittäen :)

 
Lucillen kaula on suurin mihin olen koskaan törmännyt: http://www.dvdplaza.fi/galleria/sho … photo/23307/title/img-9410/cat/1043 arvaa mikä on Lucille. Siinä on Gibsonin STD 50's ja Tokai LC-70 rinnalla.
 
Kitara on äänekäs akustisesti, syö hyvin myös hiottuja kieliä. Mikit hieman tumput, mutta blueshommiin varsin passelit. Paksusti muovilla lakattu. Tykkään.
 
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." -- Hunter S. Thompson
korvaoo
31.05.2012 15:47:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Lucillen kaula on suurin mihin olen koskaan törmännyt: http://www.dvdplaza.fi/galleria/sho … photo/23307/title/img-9410/cat/1043 arvaa mikä on Lucille. Siinä on Gibsonin STD 50's ja Tokai LC-70 rinnalla.
 
Kitara on äänekäs akustisesti, syö hyvin myös hiottuja kieliä. Mikit hieman tumput, mutta blueshommiin varsin passelit. Paksusti muovilla lakattu. Tykkään.

 
Onpas melkoinen :O vaikka melko paksuunkin kaulaan oon jo tottunu niin tuo näyttää vähän arveluttavalta. Noh pitänee siis ihan oikeasti ajella johonkin testaamaan ennen mahdollisia kauppoja. Kiitosta vaan tästä infosta :)
 
kaikki paitsi on turhaa.
hallu
31.05.2012 21:22:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

korvaoo: Onpas melkoinen :O vaikka melko paksuunkin kaulaan oon jo tottunu niin tuo näyttää vähän arveluttavalta. Noh pitänee siis ihan oikeasti ajella johonkin testaamaan ennen mahdollisia kauppoja. Kiitosta vaan tästä infosta :)
 
No mitä paksumpi kaula, niin sitä laadukkaampi tuntuma. Itse katselin tuommoista musafasulla ja ihan komialta se vaikutti, mutta näkemäni yksilö oli pahasti kieroon kasvanut.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «