Kukkis 77 28.12.2011 00:40:19 | |
---|
hoja: Haukion Kala Jota luotsasivat veljekset Filemon & Perkamon Haukio. Hoho. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Seba 29.12.2011 05:29:43 | |
---|
Roadkill: Se on muuten Klaatu barada nikto ja alunperin elokuvasta The Daty That Earth Stood Still. NI! Toinen tapa sanoa, army of darknessissa oli toisin Postman Pat |
Roadkill 30.12.2011 12:27:05 | |
---|
Seba: Toinen tapa sanoa, army of darknessissa oli toisin Silti kyllä kyseessä taitaa tribuutti olla vuonna -51 ilmestyneelle elokuvalle. Sitä paitsi Ashän sanoo ''klatuu berada kröhöm''. Nail the sinners down with your boot on their face! http://muusikoiden.net/levylista/lista.php?list_id=6136&letter=m& |
Terry Pantheras 31.12.2011 19:16:04 | |
---|
Leidi Käkä. MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola |
BondakeBunny 01.01.2012 13:06:36 | |
---|
Lentoyhtiö Ahdinkomatkat. Personally, I prefer pain. |
gunthamoss 17.04.2012 10:46:20 | |
---|
H8machine: Ei mikään nimiväännös, mutta tässä yhdessä tarinassa Aku suuttuu Iinekselle ja sanoo sille ettei ole maailman ainoa naaras. Sit painelee johonkin kahvilaan, näkee pöydässä yksinäisen muijan ja ajattelee "Kas, kas, heti tärppäsi". Muija ajattelee samaan aikaan "Vau, ilmiselvä poikamies" Paitsi poikamiehisyyttä Akussa on myös slaavilaista surumieltä. Vanhoissa Akuissa on loppusoinnullisia riimejä kun Akun blues länkkäri :" Kun tiimalsi tyhjenee ei ratsastamaan mieli tee . Käyn preerialle lepäämään on tähtitaivas päällä pään. " Ja toinen yhtä synkkä: "Suo mulle hauta pohjassa meren kun vanhuuden peikko hyytävi veren. Suo nukkua helmassa sen." En tunne alkuperäisiä mutta ehkä nämä menevät suomentajan piikkin. |
jp8000 17.04.2012 11:05:53 | |
---|
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
joku muu sikko 17.04.2012 14:16:42 | |
---|
Konstaapeli Konsta-Aapeli Musiikki ei välttämättä ole hyvää vaikka se kuulostaisikin siltä. |
reaper666 17.04.2012 21:39:52 (muokattu 17.04.2012 21:41:21) | |
---|
gunthamoss: Ja toinen yhtä synkkä: "Suo mulle hauta pohjassa meren kun vanhuuden peikko hyytävi veren. Suo nukkua helmassa sen." En tunne alkuperäisiä mutta ehkä nämä menevät suomentajan piikkin. Tää ainakin on ihan suomalainen joku vanha runo eikä suomentajan keksimä. En muista nyt äkkiseltään runoilijaa mutta joku kuuluisa se oli. Eino Leino tms... Yhes sarjas oli kauhu-ohjaaja Hitsikokki. Vai sanottiinko jo tässä topikissa. Olis kans kivaa, että jengi pistäis, että mistä noi on väännetty koska mä en tajua ihan kaikke yleensä enkä aina. Mut toi väännös on tietty Hitchcokkista! |
antnis 18.04.2012 01:17:56 | |
---|
reaper666: Tää ainakin on ihan suomalainen joku vanha runo eikä suomentajan keksimä. En muista nyt äkkiseltään runoilijaa mutta joku kuuluisa se oli. Eino Leino tms... Yhes sarjas oli kauhu-ohjaaja Hitsikokki. Vai sanottiinko jo tässä topikissa. Olis kans kivaa, että jengi pistäis, että mistä noi on väännetty koska mä en tajua ihan kaikke yleensä enkä aina. Mut toi väännös on tietty Hitchcokkista! Hiisikukko oli myös jossain sarjassa. |
JuhaHo 18.04.2012 07:56:27 (muokattu 18.04.2012 07:58:26) | |
---|
Jeszse: Joskus aikanaanhan oli näitä varsin härskejä sanavalintoja akuankoissa. Aikana ennen kukkahattuja ja suvaitsemattomuutta. Yksi oli Kutu Värkkinen (Kata Kärkkäinen) Kerkko Kurppa (Hannu Karpo) |
Outza66 18.04.2012 08:34:02 | |
---|
reaper666: Tää ainakin on ihan suomalainen joku vanha runo eikä suomentajan keksimä. En muista nyt äkkiseltään runoilijaa mutta joku kuuluisa se oli. Eino Leino tms... VA.Koskenniemi, joka on tehnyt myös runon "hyvä on hiihtäjän hiihdellä... " josta yleisesti Leino saa kunnian. Mutta onpas hauska viestiketju; aivan vedet silmissä naureskelin joitakin. Vaikka jutut on vanhoja vuosien takaa niin silti ne naurattaa aina vaan. Uusi jota en muista ennen nähneeni oli kuitenkin formulakuski Rämä Kiukkunen; siinä on vielä yhteys kyseisen henkilön persoonaan niin se nauratti erityisesti. - I am hard but I*m friendly (Alannis Morisette, A Hand In My Pocket)'
- I am not always strong and sometimes I*m even wrong (Shania Twain, The Woman In Me) |
StJerky 18.04.2012 18:12:44 | |
---|
Huonekaluliike "Ankia" tämän viikon Akussa. |
Ei vitsi ku luin yhtä viime vuonna tullutta akua eilen. Siinä jaksossa ankkalinnan tuli soittamaan bändi nimeltä Morones. Yhessä kohtaa aku heittää roskapussia roskiin ja sanoo: "älkää kysykö mistä johtuu jäteongelma". Roska-autossa mikä hakee sen lukee takana Roskahätä ja ovissa 77 (tämä taisi olla mainittu jo) -Yleisössä joku huutaa soittakaa Polaroid -Roopella on takavarikoituja Erkki Klaukkasen(vai mikä sen nimi siinä olikaan) sähkökitaroita kun ei maksanut velkojaan. -Moronesin keikalla yleisöstä joku huutaa "kappas, kappas hei" Oli kyllä todella hauska jakso. Oli sen jonkun suomalaisen kirjalija-Leena käsikirjoittama. |
Påskägg 31.05.2012 09:05:46 | |
---|
reaper666: Ei vitsi ku luin yhtä viime vuonna tullutta akua eilen. Siinä jaksossa ankkalinnan tuli soittamaan bändi nimeltä Morones. Yhessä kohtaa aku heittää roskapussia roskiin ja sanoo: "älkää kysykö mistä johtuu jäteongelma". Roska-autossa mikä hakee sen lukee takana Roskahätä ja ovissa 77 (tämä taisi olla mainittu jo) -Yleisössä joku huutaa soittakaa Polaroid -Roopella on takavarikoituja Erkki Klaukkasen(vai mikä sen nimi siinä olikaan) sähkökitaroita kun ei maksanut velkojaan. -Moronesin keikalla yleisöstä joku huutaa "kappas, kappas hei". Sssääähhhh....Karjuin Erkki Klaukkaselle. INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Flow 05.06.2012 21:50:48 (muokattu 05.06.2012 21:51:48) | |
---|
reaper666: Ei vitsi ku luin yhtä viime vuonna tullutta akua eilen. Siinä jaksossa ankkalinnan tuli soittamaan bändi nimeltä Morones. Yhessä kohtaa aku heittää roskapussia roskiin ja sanoo: "älkää kysykö mistä johtuu jäteongelma". Roska-autossa mikä hakee sen lukee takana Roskahätä ja ovissa 77 (tämä taisi olla mainittu jo) -Yleisössä joku huutaa soittakaa Polaroid -Roopella on takavarikoituja Erkki Klaukkasen(vai mikä sen nimi siinä olikaan) sähkökitaroita kun ei maksanut velkojaan. -Moronesin keikalla yleisöstä joku huutaa "kappas, kappas hei" Oli kyllä todella hauska jakso. Oli sen jonkun suomalaisen kirjalija-Leena käsikirjoittama. Tämä on muistaakseni se leena lehtolaisen kirjoittama tarina? fiksummat voivat vahvistaa, en jaksa lähteä huussiin etsimään kyseistä teosta :P edit. ja niin kannatti lukea teksti loppuun asti :D Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Kailis 06.06.2012 00:54:56 | |
---|
VA.Koskenniemi Voisitko linkata tämän (Suo mulle hauta...) runon kun en itse onnistu löytämään? pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
jannu 06.06.2012 01:48:32 | |
---|
Tarkkaan yritin lukea ketjua ja linkkejä enkä löytänyt mainintoja seuraavista: Lissu Teilori Riku Purttoni "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
reaper666 06.06.2012 22:22:13 (muokattu 06.06.2012 22:22:36) | |
---|
Kailis: Voisitko linkata tämän (Suo mulle hauta...) runon kun en itse onnistu löytämään? Runo ei ole tämän pidempi: Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, suo nukkua helmassa sen! EDIT: runon nimi on itkevä merimieeessssss |
Kailis 08.06.2012 02:07:36 (muokattu 08.06.2012 02:09:36) | |
---|
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |