Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hihattomia "tank top" mallisia bändipaitoja
1
Theodor
30.05.2012 20:53:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!
 
Täälä oli porukka mietiskellykkin, että mistä hihattomia löytyy, mutta pistän nyt vielä täsmäkyselyn kun en ainakaan löytäny vanhoista ketjuista sopivaa linkkiä. Eli mistähän pirusta mahtaa ko. paitoja löytyä. Tuntuu että oon kolunnu kaikki nettikaupat ja normikaupat läpi mutta ikinä ei tuu oikeanlaisia vastaan. Onko noita ylipäätään myynnissä, vai tekeekö kaverit ne omin käsin? Normaaleja vaimonhakkaaja hihattomia kyllä löytyy, mutta ne on niin rumia ettei pidä poliisikaan.
 
Tarkotan siis vähä tän tyylistä, mutta saa olla enemmän auki kaulasta ja käsistä. Hankala selittää, mutta varmaan tiedätte mitä tarkotan:
 
http://www.google.fi/imgres?q=jack+ … s_T_Shirts&var=&hash=item68cab2a844
 
Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin
Stradlin
30.05.2012 21:01:22 (muokattu 30.05.2012 21:02:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hellsinki? Oon itse ainakin hihattoman Appetite For Destruction-paidan sieltä joskus ostanut. En sitten tiedä onko niillä just sellaisia mitä oot hakemassa.
 
"Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/
Booombox
30.05.2012 23:38:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Forumin H&M:mäs näin just mageen tommosen Jim Morrison paidan. En ostanut koska olin pa.
 
Lentävä lause.
Jussiman
30.05.2012 23:53:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Booombox: Forumin H&M:mäs näin just mageen tommosen Jim Morrison paidan. En ostanut koska olin pa.
 
Häh? Pitääkin käydä kattomassa. Yleensähän kierrän kyseiset putiikit kaukaa.
 
Theodor
31.05.2012 07:07:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitti vinkeistä. Tuola Hellsingis oli muutama siisti näköjään. Vois käydä tuala H&M kans kattomas viikonloppuna.
 
Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin
Wolfgang
31.05.2012 09:55:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hihatonta olen itsekin yrittänyt tälle kesälle löytää. H&M on yleensä ollut hyvä paikka sellaisen etsimiseen, mutta nyt joku muotiapina on selkeästi päättäny että hihattomassa pitää olla valtava kaula-aukko ja käsille aukot myös lantioon saakka. Näyttää joltain painipuvulta eli ihan perkeleen dorkalta.
 
Don't think twice it's all right.
Jussiman
31.05.2012 11:17:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Hihatonta olen itsekin yrittänyt tälle kesälle löytää. H&M on yleensä ollut hyvä paikka sellaisen etsimiseen, mutta nyt joku muotiapina on selkeästi päättäny että hihattomassa pitää olla valtava kaula-aukko ja käsille aukot myös lantioon saakka. Näyttää joltain painipuvulta eli ihan perkeleen dorkalta.
 
Joo, tota oon itsekin ihmetelly. Jotain hipsterien juttuja
 
Kukkis 77
07.06.2012 18:43:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: nyt joku muotiapina on selkeästi päättäny että hihattomassa pitää olla valtava kaula-aukko ja käsille aukot myös lantioon saakka. Näyttää joltain painipuvulta eli ihan perkeleen dorkalta.
 
Tämä tuli tänään kyllä huomattua. Kiersin varmaan 10 liikettä eikä yhdessäkään ollut kuin näitä vitun dorkia painipukuja.
 
Ratkaisin sitten ongelman ostamalla UFFilta hienoja vähän kulahtaneita bändipaitoja ja leikkaamalla niistä hihat helvettiin.
 
"Jumalattoman iso lokki paskantaa" -Klamydia
Tappajabanaani
08.06.2012 12:38:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Hihatonta olen itsekin yrittänyt tälle kesälle löytää. H&M on yleensä ollut hyvä paikka sellaisen etsimiseen, mutta nyt joku muotiapina on selkeästi päättäny että hihattomassa pitää olla valtava kaula-aukko ja käsille aukot myös lantioon saakka. Näyttää joltain painipuvulta eli ihan perkeleen dorkalta.
 
No mutta tämmöisiähän niiden kuuluu ollakin. Jotain läskien juttuja vissiin ne pienet kaula-aukot.
 
Wolfgang
11.06.2012 15:52:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tappajabanaani: No mutta tämmöisiähän niiden kuuluu ollakin. Jotain läskien juttuja vissiin ne pienet kaula-aukot.
 
Hihattomissa, kuten muissakin paidoissa kaula-aukon koko on tärkeä tekijä. Juuri nyt ylläni on täydellisen muotoinen hihaton, jonka aikoinani ostin H&M:ltä. Hihattomassa kaula-aukon tulee olla hitusen suurempi kuin tavanomaisessa t-paidassa. Myös "käsiaukkojen" pitää olla suuremmat, kuin t-paidassa jonka hihat on revitty irti. Liian pienellä kaula-aukolla vaikutelma on liian sporttinen ja samalla jotenkin juntti.
 
Tosin ne aivan liian isot kaula-aukot eivät ole nykyään vain hihattomien ongelma, vaan ilmeisesti ne samaiset muotiapinat ovat päättäneet että myös miesten t-paitoihin kuuluu paljastavan suuri kaula-aukko.
 
Enkä ole läski.
 
Don't think twice it's all right.
JPQ
12.06.2012 12:18:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Hihattomissa, kuten muissakin paidoissa kaula-aukon koko on tärkeä tekijä. Juuri nyt ylläni on täydellisen muotoinen hihaton, jonka aikoinani ostin H&M:ltä. Hihattomassa kaula-aukon tulee olla hitusen suurempi kuin tavanomaisessa t-paidassa. Myös "käsiaukkojen" pitää olla suuremmat, kuin t-paidassa jonka hihat on revitty irti. Liian pienellä kaula-aukolla vaikutelma on liian sporttinen ja samalla jotenkin juntti.
 
Tosin ne aivan liian isot kaula-aukot eivät ole nykyään vain hihattomien ongelma, vaan ilmeisesti ne samaiset muotiapinat ovat päättäneet että myös miesten t-paitoihin kuuluu paljastavan suuri kaula-aukko.
 
Enkä ole läski.

 
Hyvä että kuuluu minulla aina ollut paksu kaula syynkin tiedän jolle minä en mahda mitään syy lääketieteellinen. ps. läski vielä mutta yritän eroon.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Wolfgang
12.06.2012 14:59:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Hyvä että kuuluu minulla aina ollut paksu kaula syynkin tiedän jolle minä en mahda mitään syy lääketieteellinen. ps. läski vielä mutta yritän eroon.
 
Jos et ole Elefanttimies, nuo nykyiset t-paitojen kaula-aukot ovat sinullekin tarpeettoman suuria.
 
Don't think twice it's all right.
JPQ
12.06.2012 16:35:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Jos et ole Elefanttimies, nuo nykyiset t-paitojen kaula-aukot ovat sinullekin tarpeettoman suuria.
 
En tiedä mutta ainakaan vähän aikaa sitten kaikissa paidoissa ei ollut tarpeeksi isoa.
ps. syy on siis napanuora oli kaulanympäri synnytyksessä.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Skywriter
12.06.2012 18:35:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Hihattomissa, kuten muissakin paidoissa kaula-aukon koko on tärkeä tekijä. Juuri nyt ylläni on täydellisen muotoinen hihaton, jonka aikoinani ostin H&M:ltä. Hihattomassa kaula-aukon tulee olla hitusen suurempi kuin tavanomaisessa t-paidassa. Myös "käsiaukkojen" pitää olla suuremmat, kuin t-paidassa jonka hihat on revitty irti. Liian pienellä kaula-aukolla vaikutelma on liian sporttinen ja samalla jotenkin juntti.
 
MITÄM? Iso kaula-aukko ja isot käsiaukot tekevät paidasta oikein junttimaisen.
 
Kun bussi ajaa ylitse, sä et pääse perille.
fasces
13.06.2012 13:44:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku tuunauksen taitava ämmä tai vastaava vois laittaa ohjeet tai linkin semmosiin, miten tehdä t-paidasta hyvännäköinen hihaton. Esimerkiksi vaikka just semmonen tiukka kesäinen tank top, jossa on isompi kaula-aukko ja käsiaukot, mielellään vaikka ne resoritkin, vai mitä ovatkaan.
 
On nimittäin kaapissa vitusti liian isoja bändipaitoja ja varsinkin pitkähihaisia, joita ei pidä päällä enää Mooseskaan.
 
Harkitsen kaikkien paloittelemista.
TheMurno
13.06.2012 15:33:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fasces: Joku tuunauksen taitava ämmä tai vastaava vois laittaa ohjeet tai linkin semmosiin, miten tehdä t-paidasta hyvännäköinen hihaton. Esimerkiksi vaikka just semmonen tiukka kesäinen tank top, jossa on isompi kaula-aukko ja käsiaukot, mielellään vaikka ne resoritkin, vai mitä ovatkaan.
 
On nimittäin kaapissa vitusti liian isoja bändipaitoja ja varsinkin pitkähihaisia, joita ei pidä päällä enää Mooseskaan.

 
Jaa-a. Kait mä meen ämmästä. Neuvoni: Hihat vittuun. Hyvä tulee. Eikä kyllä ihan tankkitoppi, mutta ite tykkään.
 
Fake and gay
dinghie
15.06.2012 21:51:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TheMurno: Jaa-a. Kait mä meen ämmästä. Neuvoni: Hihat vittuun. Hyvä tulee. Eikä kyllä ihan tankkitoppi, mutta ite tykkään.
 
Mjoo, se ei tosiaan tätä vaikeempaa ole. :D
 
"It's almost full moon now 'cause my shorts are halfway down on my ass" -Chris Schewe
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «