Gabe 29.05.2012 11:37:59 | |
---|
AngieRainbow: Voi vittu! Tänään hain matkahuollosta TT:n ja eihän se vittu toimi! Virta tulee ja valo palaa, mutta mitään ei kuulu. Sekä 7 että 15 wattisena se on mykkä. Kun volumea kääntelee, niin puolen välin tienoilla ihan pientä rahinaa kuuluu, mutta siinä se on. Olen kokeillut eri kaapeilla sekä 8 että 16 ohmisella. Lisäksi olen kokeillut toisella nupilla jolloin kaikki toimii, eli ei ole kitarassa tai piuhoissa vika. Sanokaa joku, mitä sille voi tehdä. Maksoin vielä sen saatanan särkyvänä lähetyksen, jotta se varmasti tulisi ehjänä. Oivoi :/ Nuo putket kannattaa katsoa jos niitä ei ollut irrotettu matkan ajaksi, bussin kyydissä kuitenkin tulla kolistelee. Tuo särkyvää palvelu on kans vähän kyseenalainen loppupeleissä. Itse olen aina ottanut sen 8€ vakuutuksen siihen kun muuten ne korvaa joku parikymppiä kilolta mikä ei yleensä lohduta kun kitarakamaa lähetellään. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
Laulava Kylätohtori 29.05.2012 12:16:31 | |
---|
Gabe: Oivoi :/ Nuo putket kannattaa katsoa jos niitä ei ollut irrotettu matkan ajaksi, bussin kyydissä kuitenkin tulla kolistelee. Tuo särkyvää palvelu on kans vähän kyseenalainen loppupeleissä. Itse olen aina ottanut sen 8€ vakuutuksen siihen kun muuten ne korvaa joku parikymppiä kilolta mikä ei yleensä lohduta kun kitarakamaa lähetellään. Mutta myös tuon vakuutuksen kanssa sinun pitäisi pystyä osoittamaan, että se on hajonnut kuljetuksessa. Nehän voi väittää, että se oli rikki jo lähetettäessä. Eikä siinä riitä, että myyjä sanoo sen toimineen. Eli väittäisin, että tässä tapauksessa vakuutuksesta ei olisi ollut mitään hyötyä... -Talk sense to a fool and he calls you foolish. -Euripides- |
AngieRainbow 29.05.2012 12:22:45 (muokattu 29.05.2012 12:25:39) | |
---|
Pyysin myyjää pakkaamaan hyvin ja itse asiassa painotin tätä, mutta se oli omassa laukussaan ja putket kaikki kiinni. Voi vittu. Mä jätin sen Tampereen Kitarakuuhun ja sanoin, että korjatkoon, jos halvalla onnistuu. Muussa tapauksessa mä heitän sen kaatopaikalle. Kaikki putket ja sulake käytiin jo läpi ja niissä vika ei ainakaan ole. Mulla on ennnenkin ollut aika huono tuuri, kun olen torilla asioinut. Yksi kallis LP oli kerran "pikkasen" eri kunnossa kun oli puhe. No tää on tämmöstä... Onneksi se on vain rahaa eikä oma onellisuus ole siitä kiinni. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Attew 29.05.2012 12:24:43 | |
---|
Toi on kyllä aika ikävää jos sitä nyt ei saada kuntoon. Tosiaan vähä kyseenalainen se "särkyvää"-käsittely matkahuollolla "Parta kasvaa ja mies voi hyvin" |
s151669 29.05.2012 13:01:30 | |
---|
AngieRainbow:Muussa tapauksessa mä heitän sen kaatopaikalle. Kerro toki mistä roskiksesta käyn tuon pelastamassa :) Toivotaan parasta kumminkin... Antikitarasankari |
Celeb 29.05.2012 13:21:39 | |
---|
AngieRainbow: Pyysin myyjää pakkaamaan hyvin ja itse asiassa painotin tätä, mutta se oli omassa laukussaan ja putket kaikki kiinni. Voi vittu. Kuka oli myyjä? |
AngieRainbow 29.05.2012 13:41:45 | |
---|
Celeb: Kuka oli myyjä? En viitsi nyt ainakaan vielä mustamaalata ko. nimimerkkiä, kun en ole häntä vielä tavoittanut. Olen yrittänyt pari kertaa soittaa ja laittaa pikaviestiä, mutta tänään vasta aamupäivällä kävin nupin hakemassa, niin ehkä hän ottaa vielä yhteyttä. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Celeb 29.05.2012 13:58:38 | |
---|
AngieRainbow: En viitsi nyt ainakaan vielä mustamaalata ko. nimimerkkiä, kun en ole häntä vielä tavoittanut. Olen yrittänyt pari kertaa soittaa ja laittaa pikaviestiä, mutta tänään vasta aamupäivällä kävin nupin hakemassa, niin ehkä hän ottaa vielä yhteyttä. Juu, oishan se ollut aika aikaista. :) Myyjä ei varmasti ilkeyttään ole pakannut vahvaria huonosti, vaikka vituttaahan se ku pientä apinaa jos satasia maksanut vahvistin ei toimikaan ja omasta mielestä paketin suojaamisessa on ollut puutteita. |
AngieRainbow 29.05.2012 16:22:04 | |
---|
No niin, Kitarakuusta Seppo soitti ja sanoi, että sulakepesä on rikki. Eli vaikka sulake on ehjä, niin se alusta, missä se on kiinni on rikki. Itse osa ei ole kallis, mutta vahvistinta joutuu purkamaan aika paljon, jotta se saadaan vaihdettua. Toinen ongelma on se, että mistä löytyy uusi osa. Saa nähdä, mitkä tulevat kustannuksiksi. Kysyin Sepolta, onko mahdollista, että se on kuljetuksen aikana mennyt rikki. Hän sanoi, että onhan se mahdollista, mutta aika epätodennäköistä varsinkin, kun vahvistimessa ei ole mitään muita merkkejä huonosta kohtelusta. Eli jos tuo osa olisi mennyt kuljetuksen aikana, niin luultavasti vahvistinta olisi pitänyt paiskoa aika paljon ja se todennäköisesti näkyisi myös muissa osissa. Tämmöstä... What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Spiral 29.05.2012 16:32:48 | |
---|
AngieRainbow: No niin, Kitarakuusta Seppo soitti ja sanoi, että sulakepesä on rikki. Eli vaikka sulake on ehjä, niin se alusta, missä se on kiinni on rikki. Itse osa ei ole kallis, mutta vahvistinta joutuu purkamaan aika paljon, jotta se saadaan vaihdettua. Toinen ongelma on se, että mistä löytyy uusi osa. Saa nähdä, mitkä tulevat kustannuksiksi. Kuinkahan monimutkainen osa tuo on? Tuntuu että vois olla aika yksinkertainen korjata/korvata jollain vastaavalla. Tiiä häntä. |
Spiral: Kuinkahan monimutkainen osa tuo on? Tuntuu että vois olla aika yksinkertainen korjata/korvata jollain vastaavalla. Tiiä häntä. Joo en ole mikään expertti, mutta saas nähdä. Sain myyjäänkin yhteyden ja hän meinasi, että vahvistin oli lähetettäessä kunnossa. Oli kuintenkin kiva, että hän ainakin vastasi. Sanoin, että voi halutessaan antaa pientä hyvitystä huonosta pakkauksesta. En siis aio tässä myyjän nimeä tai nimimerkkiä sanoa. Eihän tässä nyt mitään suurta vahinkoa tapahtunut, jos tuo saadaan kohtuullisella summalla kuntoon. Vähän meni ylimääräistä aikaa ja rahaa, mutta maailmassa on suurempiakin ongelmia. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Gabe 29.05.2012 20:04:24 | |
---|
AngieRainbow: Joo en ole mikään expertti, mutta saas nähdä. Sain myyjäänkin yhteyden ja hän meinasi, että vahvistin oli lähetettäessä kunnossa. Oli kuintenkin kiva, että hän ainakin vastasi. Sanoin, että voi halutessaan antaa pientä hyvitystä huonosta pakkauksesta. En siis aio tässä myyjän nimeä tai nimimerkkiä sanoa. Eihän tässä nyt mitään suurta vahinkoa tapahtunut, jos tuo saadaan kohtuullisella summalla kuntoon. Vähän meni ylimääräistä aikaa ja rahaa, mutta maailmassa on suurempiakin ongelmia. Silti vähän arveluttavaa toimintaa :( Noh, pitää kai luottaa ihmisen rehellisyyteen. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
AngieRainbow 31.05.2012 13:53:45 | |
---|
Orange on nyt korjattu. 60 euroa tuli korjaukselle hintaa. Kerroin myyjälle, että olisi aiheellista, jos hän hyvittäisi minulle tuon 60 euroa, mutta tehköön miten tahtoo. Nyt kun se toimii, niin hintaisekseen ihan hyvä vahvistin. Mukavasti löytyy dynamiikkaa gainin ja volumen avulla. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |