Aihe: "HurmausBiisi"
1 2
da_Punk
19.04.2004 13:34:12
Okei, eli varastin tämän threadin suoraan tuolta tabulatuurit palstalta.

Ellikkäs mikä on hurmaava sekä mieleenjäävä bassolla soitettava biisi ?
Kitarallahan noita löytyy tiuttain, mutta bassolla ei pahemmin.

Olen tod. pahoillani tämän threadin puolesta ---> Anteeksi =)
Sä voit tehdä mitä vaan, kun menet kengältäni pois.
balzary
19.04.2004 13:37:47

meinaatko siis biisiä jota pitää räveltää soundtsekissä släppäämällä, vaikkei sitten setissä släppäisi kertaakaan tarkoituksena antaa mahd. hyvä kuva teknisestä osaavuudesta? :)
Karlsson
19.04.2004 13:42:54
Hippitytöt digaa ku soitteloo jotain dubbikuvioo joka tuntuu oikeissa paikoissa. Kait sekin sitten on hurmausta se.
"Sam, kuningas!" -Keny
Teijo K.
19.04.2004 13:43:45

meinaatko siis biisiä jota pitää räveltää soundtsekissä släppäämällä, vaikkei sitten setissä släppäisi kertaakaan tarkoituksena antaa mahd. hyvä kuva teknisestä osaavuudesta? :)

Justiinsa siihen malliin, että se sbasson soundi on sitten säädetty soundchekissä mikseristä juurikin sellaiseksi että kun varsinainen setti alkaa, niin siitä ei.

a-Erota mitään
b-Se on yhtä puuroa
c-se on kamala ihan yleisesti.

:)
Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa.
balzary
19.04.2004 13:47:54

eli tyttöjäkö pitäisi hurmata vai miten, selvennä ny vähän..
tunnistettava bassokuvio, jonka kaikki tietää, vai jotain bachia beisillä?

tunnistettava:
another one bites the dust - queen
white room - cream

jos ei noilla irtoo pesää niin on tyttössä vikaa.
da_Punk
19.04.2004 13:51:42
eli tyttöjäkö pitäisi hurmata vai miten, selvennä ny vähän..
tunnistettava bassokuvio, jonka kaikki tietää, vai jotain bachia beisillä?

tunnistettava:
another one bites the dust - queen
white room - cream

jos ei noilla irtoo pesää niin on tyttössä vikaa.

Elikkäs tarkoitan biisiä jolla, pitäisi saada muusikoiden ja/tai ei muusikoiden arvostus, sekä tottakai naisien seksuaalinen kiinnostus .
Sä voit tehdä mitä vaan, kun menet kengältäni pois.
balzary
19.04.2004 13:54:35

Elikkäs tarkoitan biisiä jolla, pitäisi saada muusikoiden ja/tai ei muusikoiden arvostus, sekä tottakai naisien seksuaalinen kiinnostus .

no sehän on helppoa. alotat queenin riffillä ja päätät riffin infernaaliseen peukutukseen. mutta varo ettei se riffin alulla naisissa herätetty kiinnostus lopahda liialliseen släppiin. eli tarkkana saa olla.

jos hauskaa peukuttelubiisiä haluaa, niin ite tykkäsin joskus kovasti soitella faith no moren underwater lovea, löytyy real thing albumilta.
Karlsson
19.04.2004 13:55:00

Yhen tyyppisiä muusikoita hurmataan hirveellä tekniikka pelleilyllä elikkäs kikkeliskokkelis-osastolla. Kokeile vaikka Wootenin classival thumpia.

Toisentyyppisiä taas ällistyttävän maukkaalla, groovaavalla ja vähäeleisellä soitolla. Eli vedät joka tahtiin vaan ykkösen ja kivasti biitin taakse nii vot.

Muikkeja sitte tolla dubbiosastolla ja jos ovat jotai goottinorsuja nii sitte hirveellä rokkiposeerauskella.

Ole hyvä.
"Sam, kuningas!" -Keny
mr.bungle
19.04.2004 14:23:30

Okei, eli varastin tämän threadin suoraan tuolta tabulatuurit palstalta.

Ellikkäs mikä on hurmaava sekä mieleenjäävä bassolla soitettava biisi ?
Kitarallahan noita löytyy tiuttain, mutta bassolla ei pahemmin.

Olen tod. pahoillani tämän threadin puolesta ---> Anteeksi =)

Ei ne naiset niistä biiseistä ilahdu. Se sex appeal tulee jostain ihan muualta, kitarapuolellakin.
paavi
19.04.2004 14:28:49
Soita bassolla ja laula samaan aikaan "Mike Pattonin" äänellä Faith No Moren Evidence. Toimivat todistetusti erikseenkin.
N_Bates
19.04.2004 16:24:31

mun tyttö hurmaantuu parhaiten kun pistän basson laukkuun ja siirrän huomioni häneen...
Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta.
Johannes_t
19.04.2004 16:38:32

mun tyttö hurmaantuu parhaiten kun pistän basson laukkuun ja siirrän huomioni häneen...

Totuutta! :) Omasta elämästä: Olin juuri saanut Warwickini, enkä oikein osannut jättää sitä rauhaan. Pakko oli kuitenkin kauppaan lähteä safkaa hakemaan, eikun beissi keissiin ja ovelle. Ovella iski jo ikävä ja huikkasin sieltä avokilleni, vilauta nyt vielä vähän (tarkoittaen siis tietenkin W:tä), mutta vaimoke perkele nosti paitansa päästäen kauniit tissinsä vapaaksi. No, minä haistoin oivan komediallisen tilanteen ja tarkensin vielä, että eikun sitä bassoo. Tapahtumasta riitti keskusteltavaa ja herkän taiteilijasielun tukija numero yksi otti virkavapaata hetkiseksi :D
N_Bates
19.04.2004 16:43:28

hoho!
Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta.
hugeli
19.04.2004 19:12:58 (muokattu 19.04.2004 19:13:10)
No apulannan anna mulle piiskaa tietysti.
Ai mut pitiks täs olla pääsoittmena basso. No jaa, mut voi silti toimii, jos vaan laulaa tosi komeesti
HOLY MACARONI
mr.bungle
19.04.2004 20:41:33

Soita bassolla ja laula samaan aikaan "Mike Pattonin" äänellä Faith No Moren Evidence. Toimivat todistetusti erikseenkin.

Jos joku vetää Mike Pattonin äänellä jotain niin multa heruu heti.
balzary
20.04.2004 08:36:10 (muokattu 20.04.2004 10:12:40)

Totuutta! :) Omasta elämästä: Olin juuri saanut Warwickini, enkä oikein osannut jättää sitä rauhaan. Pakko oli kuitenkin kauppaan lähteä safkaa hakemaan, eikun beissi keissiin ja ovelle. Ovella iski jo ikävä ja huikkasin sieltä avokilleni, vilauta nyt vielä vähän (tarkoittaen siis tietenkin W:tä), mutta vaimoke perkele nosti paitansa päästäen kauniit tissinsä vapaaksi. No, minä haistoin oivan komediallisen tilanteen ja tarkensin vielä, että eikun sitä bassoo. Tapahtumasta riitti keskusteltavaa ja herkän taiteilijasielun tukija numero yksi otti virkavapaata hetkiseksi :D

heh, tuosta plumpsahti plussa. jotenkin tuli meikäläinen mieleen...

edit: ihan mielenkiinnosta, heti kun olit todennu että bassoa tarkotit, niin alkoko kurkkua kuristamaan ja hiki kohoamaan otsalle "nyt tarttis vetästä joku pelastava repliikki ja ihan vitun äkkiä..."
KooMikko
20.04.2004 10:41:51

Hoho! Loistava!
Myy bassosi minulle, vasuri!
Johannes_t
20.04.2004 11:37:51 (muokattu 20.04.2004 11:39:12)

ihan mielenkiinnosta, heti kun olit todennu että bassoa tarkotit, niin alkoko kurkkua kuristamaan ja hiki kohoamaan otsalle "nyt tarttis vetästä joku pelastava repliikki ja ihan vitun äkkiä..."

Ei ei, elämästä on mukava tehdä välillä ns. real-life sitcomia :) Vaimokkeen huumorintaju joutu kyllä koetukselle.
paavi
20.04.2004 12:11:57

Näinhän se oikeasti menee...mä näin vaan unta... :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)