Aihe: Metallica
1 2 3 4 5129 130 131 132 133497 498 499 500 501
Stoalainen
26.05.2012 22:14:42
Heroin: Pakko tulla kommentoimaan ku oikein yllätyin.

http://www.youtube.com/watch?v=Dz5YRrNYsxA&feature=relmfu

Täähän kuulostaa pitkästä aikaa heviltä! Laulu on tosiaan parantunu ihan järkyttävästi.. ei ole Metallicaa jaksanu kuunnella yhtään osaksi Jamesin uudempien määkimisten takia. Se on näköjään jättäny ne ärsyttävät maneerinsa vähemmälle ja tossa on "vähän" eri meininki muutenkin ku monissa viimevuotisissa liveissä.

Hienoo!

On kyllä kova veto. Lars pysyy myös messissä koko biisin, mitä on tapahtunut? Hienoa, hienoa.
Too weird to live, too rare to die
kaljataiteilija
27.05.2012 13:13:43
Tuohan on linkitetty sitten jo muutama sivua aikasemmin ... Ja yhtä huonosti se Larssi silloinkin soitti :)
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Röntgen-Jeesus
27.05.2012 15:00:25

Jumaleissön että tämä Misery on mahtava biisi!

http://www.youtube.com/watch?v=4KA7yCn5TFI
"franzen on homo-pelle" - masterhat 2012
Hetfield
27.05.2012 15:26:55

Röntgen-Jeesus: Jumaleissön että tämä Misery on mahtava biisi!

http://www.youtube.com/watch?v=4KA7yCn5TFI

On kyl. Hyvä yleisö myös. Jos joku missasi striimin, niin tässäpä se ihan ok laadulla: http://youtu.be/OjDTCmnaVuE
I quit the band... Now I just play with myself.
Tuomoo
27.05.2012 16:59:22 (muokattu 28.05.2012 16:52:30)
Mitenkähän mun Sonisphere-reissun kanssa käy? Mistään ei saa yösijaa, ja ei viitsisi oikein yötä vasten ajella takaisin Pohjanmaalle. Ja ennenkaikkea, töistä ei meinaa saada kahta päivää vapaaksi. Häättänäm. Pomokin jäi lomalle. Näyttää pahasti siltä, että meitsi on viikonlopun töissä, että pääsee Metallicaakatsomaan.
HaloOfFlies
27.05.2012 21:10:24

Tuomoo: Vastikään rekisteröitynyt, ja heti on Metallica-ketjussa trollaamassa. Painoin varoitusta.

Mitenkähän mun Sonisphere-reissun kanssa käy? Mistään ei saa yösijaa, ja ei viitsisi oikein yötä vasten ajella takaisin Pohjanmaalle. Ja ennenkaikkea, töistä ei meinaa saada kahta päivää vapaaksi. Häättänäm. Pomokin jäi lomalle. Näyttää pahasti siltä, että meitsi on viikonlopun töissä, että pääsee Metallicaakatsomaan.

Oletko koettanut Stadion Hostelia? Siellä voi ainakin majoittua edullisesti.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Tuomoo
27.05.2012 22:35:19
danny: Oletko koettanut Stadion Hostelia? Siellä voi ainakin majoittua edullisesti.

Kiitän tiedosta, pitää kysyä. Olisihan näköjään joissakin Omenahotelleissakin tiloja, mutta sääääääh kun on pari kaveria matkassa, ja taso ei oikein välttämättä riitä. Ja toisaalta, köyhiä opiskelijoita kun ovat, niin eivät halua maksaa paljoa majoittumisesta. Menisivät vittu töihin.

Kuuntelin tässä männä viikolla muuten Black Albumin pitkästä, pitkästä aikaa läpi. Pakko myöntää, että ensimmäisen kerran albumin kuuntelin kannesta kanteen läpi vuonna 2005, kun sen olin halvalla bongannut jostakin alelaarista, Olen nääs "myöhäisherännäinen" Metallican suhteen. Rippasin levyn välittömästi mp-3-nipuksi, ja kuuntelin albumia kun poljin kesän ensimmäisinä päivinä kesälukiosta kotiin. Tuli aivan hemmetin nostalgiset fiilikset päälle, ja osa biiseistä, kuten Through the Never sekä Struggle Within iskivät aivan tautisen kovaa.

Odotan tuota keikkaa jo melko paljon.
Point
27.05.2012 22:52:46
Tuomoo: Kiitän tiedosta, pitää kysyä. Olisihan näköjään joissakin Omenahotelleissakin tiloja, mutta sääääääh kun on pari kaveria matkassa, ja taso ei oikein välttämättä riitä. Ja toisaalta, köyhiä opiskelijoita kun ovat, niin eivät halua maksaa paljoa majoittumisesta. Menisivät vittu töihin.

Kuuntelin tässä männä viikolla muuten Black Albumin pitkästä, pitkästä aikaa läpi. Pakko myöntää, että ensimmäisen kerran albumin kuuntelin kannesta kanteen läpi vuonna 2005, kun sen olin halvalla bongannut jostakin alelaarista, Olen nääs "myöhäisherännäinen" Metallican suhteen. Rippasin levyn välittömästi mp-3-nipuksi, ja kuuntelin albumia kun poljin kesän ensimmäisinä päivinä kesälukiosta kotiin. Tuli aivan hemmetin nostalgiset fiilikset päälle, ja osa biiseistä, kuten Through the Never sekä Struggle Within iskivät aivan tautisen kovaa.

Odotan tuota keikkaa jo melko paljon.

Ai että, pitäiskö itekkin kuunnella läpi vuosien jälkeen. Sitä nostalgian määrää.
Röntgen-Jeesus
27.05.2012 23:32:36

Nyt ku katoin tuon Rock in Rio-vedon kokonaan ni alko kyllä harmittaa aivan helvetisti ettei pääse tuonne Sonisphereen. Työt alkaa just samana päivänä, prkl.
"franzen on homo-pelle" - masterhat 2012
VIPMetal
28.05.2012 09:12:11

AKWM: Ai että, pitäiskö itekkin kuunnella läpi vuosien jälkeen. Sitä nostalgian määrää.

Itekki kuuntelin tässä eilen TODELLA! pitkästä aikaa siivotessani Black albumin läpi. Tuli elävästi mieleen se hetki viidesluokkalaisena, kun pääsin serkkujen alkuperäistä C-kasettia kuuntelemaan ja ihastelemaan kansia. Enter Sandman ja Sad but true, sitten kelaus alkuun ja taas samat kaksi kipaletta. Huvittava yksityiskohta on se, että laulettiin luokkakaverin kans koulun kiikuissa Enter Sandmania ja kiikuttiin täyttä päätä... =D

No siinä se menikin sitte yläaste kyseisen orkesterin vanhempien levyjen seurassa, et tavallaan oon itekki myöhäisherännäinen bändin suhteen, mut tohon Black albumin huumaan sit pääsi mukaan.... Sääh, en oo vieläkään orkesteria nähnyt livenä, kun poika puski maailmaan juuri pahimmoiten tähän saumaan. Hyvässä iskussa näyttää veljet olevan! Hyvää keikkaa vaan kaikille menijöille!
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
EvilDead
28.05.2012 09:27:30
aivokuolio: METALLICA KONKURSSIN PARTAALLA! KUINKA KÄY LARSIN TAIDEKOKOELMAN?

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/ … eksi/art-1288471938718.html?ref=rss

Hah... Tulee mieleen South Parkin "Christian Rock Hard"-jakso.
There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark.
Arkka
28.05.2012 11:00:50

VIPMetal: Itekki kuuntelin tässä eilen pitkästä aikaa siivotessani Black albumin läpi. Tuli elävästi mieleen se hetki viidesluokkalaisena, kun pääsin serkkujen alkuperäistä C-kasettia kuuntelemaan ja ihastelemaan kansia. Enter Sandman ja Sad but true, sitten kelaus alkuun ja taas samat kaksi kipaletta. Huvittava yksityiskohta on se, että laulettiin luokkakaverin kans koulun kiikuissa Enter Sandmania ja kiikuttiin täyttä päätä... =D

haha :D Siinäpä olis oiva musavideoaihe.. Eniveis, mulla kolahti kans just vitosluokkalaisena just noi Enter Sandman ja Sad But True. Tuntu että levynä tuo oli ala-asteikäselle vielä vähän puuduttava, mutta ne kaks ekaa biisiä.. En ollut ikinä kuullut mitään niin coolia musaa.
kaljataiteilija
28.05.2012 11:51:40
haunted
28.05.2012 11:53:48
Arkka: haha :D Siinäpä olis oiva musavideoaihe.. Eniveis, mulla kolahti kans just vitosluokkalaisena just noi Enter Sandman ja Sad But True. Tuntu että levynä tuo oli ala-asteikäselle vielä vähän puuduttava, mutta ne kaks ekaa biisiä.. En ollut ikinä kuullut mitään niin coolia musaa.

Mä sain ala-asteella 4. luokalla pahaa silmää opettajilta, ku vein puppetsin levyraatiin, ku muilla oli jotai Rednexiä :D Vuosi tais olla -94
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
VIPMetal
28.05.2012 11:58:35

haunted: Mä sain ala-asteella 4. luokalla pahaa silmää opettajilta, ku vein puppetsin levyraatiin, ku muilla oli jotai Rednexiä :D Vuosi tais olla -94

Joo nää levyraadit oli aina hauskoja, ite vein sittemmin aina jotain dödistä ja opettaja kuuntelutti puoli minuuttia. =)
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
Sickness
28.05.2012 12:41:31
http://www.youtube.com/watch?v=ZGIVCEd17SU

Mitä tässä oikein tapahtuu? hahaha..
viikon päästä jäpät.
kaljataiteilija
28.05.2012 12:52:26
Sickness: http://www.youtube.com/watch?v=ZGIVCEd17SU

viikon päästä jäpät.

Siinä tapahtuu Larsin tyylikäs "filli"
Burn
28.05.2012 13:09:14

Sickness: http://www.youtube.com/watch?v=ZGIVCEd17SU

viikon päästä jäpät.

Tää oli yks niistä monista syistä miksi lähdettiin helvettiin sieltä keikalta. Oli niin kertakaikkisen ala-arvoista soitantaa alusta loppuun.
M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. NEREUS
Point
28.05.2012 15:46:17
VIPMetal: Itekki kuuntelin tässä eilen pitkästä aikaa siivotessani Black albumin läpi. Tuli elävästi mieleen se hetki viidesluokkalaisena, kun pääsin serkkujen alkuperäistä C-kasettia kuuntelemaan ja ihastelemaan kansia. Enter Sandman ja Sad but true, sitten kelaus alkuun ja taas samat kaksi kipaletta. Huvittava yksityiskohta on se, että laulettiin luokkakaverin kans koulun kiikuissa Enter Sandmania ja kiikuttiin täyttä päätä... =D

Oletko minä?

Kukaan ei vieläkään kertonut mulle, että paljonko metallican jäsenenä tienaa vuodessa. Kai joku salapoliisi sen tiedon onnistuu jostain nuuhkimaan. Kiinnostais oikeasti tietää. Selvää on, että David Guetta, Rihanna, Pitbull ja muut listahittien tahkoajat ui käteisessä, mutta mites on näiden laita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)