Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä v*tusta aikuisten kokoisia bändipaitoja?!!?
1
tomaattiorava
30.03.2012 18:54:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin. Tuli taas tilattua satasella paitoja, tällä kertaa Hellsinki Rockshopista. Sama juttu kuin aina, eli takasin lähtevät.
Oon mielestäni aika normaalivartaloinen mies ja tilasin XL- ja XXL-kokoisia paitoja.
XXL taaskin pienempi mitä XL. Ja missä vitussa on vika, jos ei XXL-kokoisessa paidassa edes hihat ylety ranteisiin?
Noh, yhden pesun jälkeen luultavasti olisivat sopivia mun 5v pojalle.
 
Oikeesti, saako jostain isoja bändipaitoja?
 
Jussiman
30.03.2012 19:07:12 (muokattu 30.03.2012 19:09:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Niin. Tuli taas tilattua satasella paitoja, tällä kertaa Hellsinki Rockshopista. Sama juttu kuin aina, eli takasin lähtevät.
Oon mielestäni aika normaalivartaloinen mies ja tilasin XL- ja XXL-kokoisia paitoja.
XXL taaskin pienempi mitä XL. Ja missä vitussa on vika, jos ei XXL-kokoisessa paidassa edes hihat ylety ranteisiin?
Noh, yhden pesun jälkeen luultavasti olisivat sopivia mun 5v pojalle.
 
Oikeesti, saako jostain isoja bändipaitoja?

 
Mulla on taas päinvastainen tilanne. Olen mielestäni normaalivartaloinen ja melkein kaikki paidat on aina liian isoja.
 
KTR
30.03.2012 19:14:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Ja missä vitussa on vika, jos ei XXL-kokoisessa paidassa edes hihat ylety ranteisiin?

 
Tilasit T-paitoja?
 
tomaattiorava
30.03.2012 23:02:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-paidat ovat vaan kaikin puolin liian pieniä mutta tuo hihojen riittämättömyys pitkähihasessa oli kerrassaan shokeeraavaa.
 
Selvennettäköön vielä ettei yllämainittua lafkaa kohtaan mitään moitittavaa, hienot paidat ja nopea palvelu. Niin saatanan perkeleen pieniä vaan...
 
Miikathebest
09.04.2012 14:08:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vebnytä hihoja pesun jälkeen. Njaam njaam!
 
Liikaa säröä!
Räbbänä
06.05.2012 14:04:20 (muokattu 06.05.2012 14:04:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja minä sain kolme neljä vuotta sitten siirtyä L koosta suoraan äSsään, että löytyi sopivaa rättiä. Tuntuu melkein kaikki nykyisin myytävät paidat olevan jenkkilän telttaa malliltaan. Pituutta kuitenkin reilu 180cm ja en ihan tuulen raiskaama aurausmerkkikään käsittääkseni ole rungoltani. S-kokoiset istuu ja harvoinpa liian lyhkästään osunut kohdalle. Tietty pidempihihaista ostaessa saa valkata aina pakostakin sen M:n vähintään, että riittää hihaa koko käden matkalle. Saatanan apina.
 
↑↑↓↓←→←→BA
Calliope
27.05.2012 08:47:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En valitettavasti osaa mitään osoitetta antaa, mistä aikuisten kokoisia bändipaitoja saisi, mutta luulis nyt, että Amerikan ihmemaasta löytys.
 
"Your mind makes a promise that your body can't fill"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «