Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: I killed GAS!!
1 2 3 4 514 15 16 17 18
VIPMetal
26.05.2012 09:54:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin tässä aivan hehkuissani jo matkalla kauppaan ostamaan MXR EQ pedaalia. Vakuutuin hetkessä m.netin ja muiden lähteiden kautta sen ylivertaisuudesta Mesan loopissa, luin arvosteluja ja vertailuja Bossin vastaavaan.
 
Sain kuitenkin ensimmäistä kertaa järjen avulla tehtyä hyvän päätöksen olla nyt ostamatta. Vaimonkin järki hieman auttoi, mut omani ansiosta se tosiaankin jäi kaupan hyllylle. Ostin vastasyntyneelle pojalle vaatteita, nyt sillä on jotain mitä laittaa päälle. Koin ensimmäistä kertaa tyytyväisyyttä siitä, että jätin jotain GASin kourissa ostamatta. Oli niin ihmeellinen tarina selviytymisestä GASin kourissa, että päätin jakaa sen täällä.
 
Onko muita joilla olisi samankaltaisia keidashetkiä elämässään?
 
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
balanced1
26.05.2012 10:08:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VIPMetal: Olin tässä aivan hehkuissani jo matkalla kauppaan ostamaan MXR EQ pedaalia. Vakuutuin hetkessä m.netin ja muiden lähteiden kautta sen ylivertaisuudesta Mesan loopissa, luin arvosteluja ja vertailuja Bossin vastaavaan.
 
Sain kuitenkin ensimmäistä kertaa järjen avulla tehtyä hyvän päätöksen olla nyt ostamatta. Vaimonkin järki hieman auttoi, mut omani ansiosta se tosiaankin jäi kaupan hyllylle. Ostin vastasyntyneelle pojalle vaatteita, nyt sillä on jotain mitä laittaa päälle. Koin ensimmäistä kertaa tyytyväisyyttä siitä, että jätin jotain GASin kourissa ostamatta. Oli niin ihmeellinen tarina selviytymisestä GASin kourissa, että päätin jakaa sen täällä.
 
Onko muita joilla olisi samankaltaisia keidashetkiä elämässään?

 
Hieno kirjoitus.
Itse ryvin samaisen oireyhtymän kourissa vuosia, enkä oikeasti tajunnut työntäväni isot määrän silmääkään räpäyttämättä soittimiin vaikka listalla olisi ollut vaikka mitä oikeasti tärkeämpääkin. Roinaahan on vieläkin tolkuttomasti, mutta en nykyään enää osta jotain kitaraa vain sen takia koska "tuo on halpa ja noita ei näy myynnissä missään..äkkiä pois torilta". Hyvä puolihan soittovermeissä on että rahan saa suunnilleen aina pois myydessä kuitenkin.
kitaroita olen omistanut vuosien varrella arviolta 150-200 ja suurin osa suht kalliitakin /kertonee jotain :DD
Nykyään on kiva laittaa sitä rahaa johonkin muuhunkin välillä. Sitäpaitsi aikaa jää enemmän soittamiselle, kun ei tarvitse kokoajan päivitellä soittimia.
 
makoskela
26.05.2012 11:00:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VIPMetal: Olin tässä aivan hehkuissani jo matkalla kauppaan ostamaan MXR EQ pedaalia. Vakuutuin hetkessä m.netin ja muiden lähteiden kautta sen ylivertaisuudesta Mesan loopissa, luin arvosteluja ja vertailuja Bossin vastaavaan.
 
Sain kuitenkin ensimmäistä kertaa järjen avulla tehtyä hyvän päätöksen olla nyt ostamatta. Vaimonkin järki hieman auttoi, mut omani ansiosta se tosiaankin jäi kaupan hyllylle. Ostin vastasyntyneelle pojalle vaatteita, nyt sillä on jotain mitä laittaa päälle. Koin ensimmäistä kertaa tyytyväisyyttä siitä, että jätin jotain GASin kourissa ostamatta. Oli niin ihmeellinen tarina selviytymisestä GASin kourissa, että päätin jakaa sen täällä.
 
Onko muita joilla olisi samankaltaisia keidashetkiä elämässään?

 
Wau! Hieno veto. Onnittelut siitä, että olet saanut 'taudin' hallintaan.
 
All I need is another Schecter
nannne
26.05.2012 11:26:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VIPMetal: Olin tässä aivan hehkuissani jo matkalla kauppaan ostamaan MXR EQ pedaalia. Vakuutuin hetkessä m.netin ja muiden lähteiden kautta sen ylivertaisuudesta Mesan loopissa, luin arvosteluja ja vertailuja Bossin vastaavaan.
 
Sain kuitenkin ensimmäistä kertaa järjen avulla tehtyä hyvän päätöksen olla nyt ostamatta. Vaimonkin järki hieman auttoi, mut omani ansiosta se tosiaankin jäi kaupan hyllylle. Ostin vastasyntyneelle pojalle vaatteita, nyt sillä on jotain mitä laittaa päälle. Koin ensimmäistä kertaa tyytyväisyyttä siitä, että jätin jotain GASin kourissa ostamatta. Oli niin ihmeellinen tarina selviytymisestä GASin kourissa, että päätin jakaa sen täällä.
 
Onko muita joilla olisi samankaltaisia keidashetkiä elämässään?

 
Mukava lukea tällaisia selviytymistarinoita! Ihan kyynel kihosi silmäkulmaan. Toivotaan että toipuminen on pysyvää. Älä masennu jos tulee takapakkia parantumisessa, tauti on vaikea. Päivä kerrallaan ja vertaistukea on saatavilla. Voidaan vaikka porukalla haukkua sinun himon kohteet ja tarvittaessa pitää semmoinen tapaaminen jossa vaimo on mukana niin saadaan asiaan vakavuutta. :)
 
lavaamo
26.05.2012 11:27:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosielämän selviytymistarina. Odotan innolla elokuvaversiota =)
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Decadetroll
26.05.2012 11:29:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Tosielämän selviytymistarina. Odotan innolla elokuvaversiota =)
 
Pääosassa Martti Suosalo, GASia esittää sitten Vesku Loiri.
 
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
StJerky
26.05.2012 11:34:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olen käytännössä "lopettanut elämisen". En osta itselleni yhtään mitään (no ehkä kuluvia osia, kuten kieliä ja putkia silloin tällöin). Soitan samoilla vehkeillä. Niissäkin enemmän kuin tarpeeksi. Kuuntelen levyt Spotifysta ja Groovesharkista (aiemmin hommattuissa jo riittävästi logistiikkaongelmaa). Vaatteitakin ostan hyvin harvoin.
 
Uskon pääseväni pian nirvanaan.
 
LamaAjanElvis
26.05.2012 11:54:54 (muokattu 26.05.2012 11:55:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaimon "järki" ja pojalle vaatteita? Sinä et tappanut kaasuja, perheesi tappoi sinut.
 
Hoito on vielä mahdollista. Yrität kuitenkin vaan pikkuhiljaa hivuttaa rahaa sinne kamakauppaan ja sillä moisesta kuoliosta.
 
Public enema 1
Jeszse
26.05.2012 11:57:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rupea työttömäks, tää on helppo tapa olla ostamatta kaikkee GASin yllättäessä.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
LamaAjanElvis
26.05.2012 11:59:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Rupea työttömäks, tää on helppo tapa olla ostamatta kaikkee GASin yllättäessä.
 
Minä olen ostanut suurimman osan rojuistani joko kelan tai sossun rahoilla.
 
Public enema 1
VIPMetal
26.05.2012 12:19:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Pääosassa Martti Suosalo, GASia esittää sitten Vesku Loiri.
 
Vesku ois kyllä hyvä GAS! =)
 
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
VIPMetal
26.05.2012 12:26:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Rupea työttömäks, tää on helppo tapa olla ostamatta kaikkee GASin yllättäessä.
 
Mutta kun tuohon tautiin ei ole aiemmin edes auttanut se, ettei olisi rahaa. Ja jos ihan rehellisiä ollaan, niin todella harvoin on ollut niin, että olisi ollut rahaa kitararomuihin. Aina se on ollut perheen selkänahasta pois. "Tämä on nyt elintärkeä ostos ja sen jälkeen kaikki on autuaallista ja voihan lapsille ostaa seuraavana kesänäkin pyörät...", puheilla on vaimoa saatu huijattua näihin hommiin. Taaskin olisi mennyt, jos olisin vain vakuuttanut mestarillisesti, mutta sehän se olikin kun aloin ite miettimään, että menisköhän tämä elämä eteenpäin ilman graafista equa tällä hetkellä. =)
 
Totta se on, tauti ei varmasti hellitä, mutta tällainen "maaginen" erävoitto tässä otettiin perheen eduksi. Jotenkin tuntuu paremmalta aviomieheltä ja vaimokin oli aivan ihmeissään tästä hommasta.
 
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
Gabe
26.05.2012 18:07:13 (muokattu 26.05.2012 19:39:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VIPMetal: Totta se on, tauti ei varmasti hellitä, mutta tällainen "maaginen" erävoitto tässä otettiin perheen eduksi. Jotenkin tuntuu paremmalta aviomieheltä ja vaimokin oli aivan ihmeissään tästä hommasta.
 
Hienoa :) Jatka samaan malliin. Jatkossa sit enemmän energiaa soittamiseen kuin kamanysväämiseen ;) Mä onneksi taltutin GAS:in jo heti alkuvaiheissa ja olen laittanut tietyt rajat rahankäytön ja kamojen määrän suhteen minkä sisällä mennään :)
 
Ja muutenkin isukkina se menee niin että ensin mukula, sitten vaimo ja itse.
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
tele09
26.05.2012 18:54:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epic happenin
 
hevikukko
26.05.2012 21:16:40 (muokattu 26.05.2012 21:24:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma pikku pojan palleroinen on alle 11kk vanha. On tullut pari kertaa juuri näin tingittyä ostoksista, kun sitä rahnan menoa riittää muutenkin. Hauskinta on, että tulee parin viikon taukoja soittamisessakin ihan huomaamatta. Kitaraa tulee soiteltua akustisesti muutama minuutti päivässä max. Tässähän ruostuu, mutta mitä sitten? Perhe menee etusijalle ja yhdessäoloa ei voita mikään härpäke tai kitara hyllyssä, kaupassa saatikka kotona. Kyllä tässä kerkeää soittelee vielä ja paljon :P Hahaa
 
VIPMetallille paljon onnea perheenlisäyksen johdosta! Daddy Cool
 
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
AngieRainbow
26.05.2012 21:35:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heteroiden ongelmia.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
the-Antero
26.05.2012 21:41:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täälläkin on tänään 8kk poika joka on kovin mennyt kamojen edelle. Ei aina mutta useimmiten. :) mutta pikkunen onneksi tykkää kattella kun iskä soittaa ja se tykkää väännellä niitten efektien namiskoita :D
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Gabe
26.05.2012 21:55:44 (muokattu 26.05.2012 21:56:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hevikukko: Oma pikku pojan palleroinen on alle 11kk vanha. On tullut pari kertaa juuri näin tingittyä ostoksista, kun sitä rahnan menoa riittää muutenkin. Hauskinta on, että tulee parin viikon taukoja soittamisessakin ihan huomaamatta. Kitaraa tulee soiteltua akustisesti muutama minuutti päivässä max.
 
Mä olen meidän parivuotiaalle niin kiitollinen siitä että hän tykkää kitaransoitosta :D Menee tuntikin helposti silleen et hän istuu ja kuuntelee/leikkii vieressä. Ei nykyään nukahdakkaan ellei iskä soita sähkistä olohuoneessa, kauhean metelin hän nostaa jos ei jaksais soittaa :D Tykkää myös kytkeä piuhat kitaraan ja vahvariin pyydettäessä. Asennekasvatusta alusta asti katsos ;)
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
hevikukko
26.05.2012 23:30:10 (muokattu 26.05.2012 23:35:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Mä olen meidän parivuotiaalle niin kiitollinen siitä että hän tykkää kitaransoitosta :D Menee tuntikin helposti silleen et hän istuu ja kuuntelee/leikkii vieressä. Ei nykyään nukahdakkaan ellei iskä soita sähkistä olohuoneessa, kauhean metelin hän nostaa jos ei jaksais soittaa :D Tykkää myös kytkeä piuhat kitaraan ja vahvariin pyydettäessä. Asennekasvatusta alusta asti katsos ;)
 
Hyökkää se meidänkin poika kiinni heti kitaraan ku näkee sen :D Kyse on siitä ettei vielä ainakaan viitsi altistaa herkkiä korvia muulle kuin akustiselle. Odotellaan hetki jotta poju kasvaa =) Saahan sitä hiljaakin soiteltua sähkiksellä...ja niin teenkin ku aikaa on. Jos oon yksin kotona, ei muuta kuin hanat kaakkoon!
 
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
VIPMetal
26.05.2012 23:35:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hevikukko: Hyökkää se meidänkin poika kiinni heti kitaraan ku näkee sen :D Kyse on siitä ettei vielä ainakaan viitsi altistaa herkkiä korvia muulle kuin akustiselle. Odotellaan hetki jotta poju kasvaa =)
 
Meidän vanhempi 1,5v tyttö on kuunnellut iskän sähkiksen soittoa pienestä pitäen. Aina kun jokin musiikki lähtee soimaan, alkaa pää heilua. =) Jotain kertoo musiikin tyylistä se, että myös imurin ääni saa tytön heilumaan, tai mikä tahansa teollinen toistuva rytmi. =D Saas nähdä miten tytön käy...
 
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 514 15 16 17 18

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «