Heissi 11.04.2004 01:33:56 | |
---|
Olipahan leffa. Näköjään Pekko Koivusalo ei sittenkään ole ikuinen epäonnistuja. Näyttelijävalinnat oli ainoa asia mistä löytyi moitittavaa (Esim. Esa Pakarinen - Heikki Nousiainen), mutta muuten todella hyvin tehty, jopa koskettava leffa. Ja minä en kovin monelle leffalle "koskettava-arvonimeä" anna. Pidittekö? Niin ja hienoja biisejä, kerrassaan. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Saami 11.04.2004 03:21:46 | |
---|
Eikö tuo ole tullut TV:stä jo aikaa sitten? Seurasin sivusilmällä, mutta aika ~. Tuli väistämättä mieleen Koivusalo - Suosalo -akseli, ja se, milloin mahtaa tulla Sibelius-leffa DVD-levitykseen. Elokuva nostatti fiiliksiä ihan pirusti. |
KooAa 11.04.2004 10:39:16 | |
---|
Mua vähän häiritsi se että tapahtui asia, sitten toinen ja kolmas jne. Tietty kun se toistakymmentä vuotta kattoi niin ei kovin syvällisiä ehdi kertomaan. Ja Jallua meni enemmin lääkäri oli määrännyt. Da da sanoi nimismies ja tuli meidän bileisiin. -Popeda |
Danny s 11.04.2004 16:26:39 | |
---|
Hemmetin hieno. Valottaa meille nykynuorillekin menneisyyden musiikkia ja maailmaa. Rautavaara on kuningas. |
Härski 11.04.2004 17:05:58 | |
---|
Joo, tulihan tuo joskus katsottua, ja melko raa'asti kertoo myös siitä, miten ajat muuttuivat. Rautalankamusa yksinkertaisesti vei leivän Repen ja Tapsan suusta. Liikuttihan tuo pentele kaiken lisäksi. |
Stain 11.04.2004 21:00:43 | |
---|
Hyvä elokuva. Vallan hupaisa kohta se kun istuvat isännän kanssa saunassa ja se alkaa sitten yhtäkkiä hirveällä voluumilla laulamaan :) Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Lähikauppias 14.04.2004 18:55:17 | |
---|
Yllättävän hyvä. Olen aika skeptinen Koivusalon suhteen, mutta on se näemmä ainakin kerran onnistunutkin. Masa Niemen kuolema oli jopa koskettava. |
Nimismies 14.04.2004 20:53:46 | |
---|
Koivusalon paras leffa, erittäin hyvä. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Saami 14.04.2004 21:42:21 | |
---|
Koivusalon paras leffa, erittäin hyvä. Sibelius, Saattana! |
Muuten hyvä, mutta Pakarisen ja Niemen näyttelijät ei tasan muistuttanu sitä mitä piti. Ainakin Niemen näyttelijää olis voinu hiukan vielä harkita. Fuck the reality! I'm going home! |