friikki 18.05.2012 23:58:14 (muokattu 19.05.2012 00:26:33) | |
---|
pava: ..met vanhanliiton äijät tehdään keikkaa rahasta ja rakkaudesta musaan..nää narisijat on niitä jotka lähtee "keikalle" 50€/keikka ja kadehtii meitä jotka ei lähdetä alle 450€ mihinkään..sitähän sä kysyit?? Oot sää kyllä hyvä myyntimies jos joku tosiaan maksaa sulle karaoke dj:n hommasta 450€/ilta. Vai laskutatko keikat painon mukaan? :) Näillä mennään..... |
kouho 19.05.2012 02:00:06 | |
---|
pava: ..met vanhanliiton äijät tehdään keikkaa rahasta ja rakkaudesta musaan..nää narisijat on niitä jotka lähtee "keikalle" 50€/keikka ja kadehtii meitä jotka ei lähdetä alle 450€ mihinkään..sitähän sä kysyit?? Sitä se teettää tuo "ammattimuusikon VAHVA" itsetunto. |
Kummiseta 24.05.2012 09:59:17 | |
---|
Laitetaanpa tanne tammoinen pikku vertailu mika kouraisi minua syvalta sielusta. Mun ja vaimon haita oli alun perin tarkoitus viettaa Panamassa, illan antia suunnitellessa sitten venue tarjosi meille joko trio live-bandia hintaan $ 500. Ok eihan siina, huomioni kiinniti kuitenkin tarjouksessa vaihtoehdoksi tarjottu DJ hintaan $2000. On siina perkele liksa kohdillaan jatkalla. Haat siirtyivat jokatapauksessa Dominikaaniseen Tasavaltaan josta otettiin sitten setti missa tulee live-band mukana. |
EP 24.05.2012 12:04:09 | |
---|
Kummiseta: ..Haat siirtyivat jokatapauksessa Dominikaaniseen Tasavaltaan josta otettiin sitten setti missa tulee live-band mukana. Muista lähettää jätkän humpan ym. nuotit jo etukäteen pändille, niin ei tuu sitte pettymyksiä sen suhteen : ) |
Kummiseta 24.05.2012 18:59:21 | |
---|
EP: Muista lähettää jätkän humpan ym. nuotit jo etukäteen pändille, niin ei tuu sitte pettymyksiä sen suhteen : ) Hehe, saap nahda mita pojat veivaavat. Pidetaan mun vaelle erillinen haajuhla Suomesa niin siella saa humppa raiata. :) |
Kummiseta: Laitetaanpa tanne tammoinen pikku vertailu mika kouraisi minua syvalta sielusta. Mun ja vaimon haita oli alun perin tarkoitus viettaa Panamassa, illan antia suunnitellessa sitten venue tarjosi meille joko trio live-bandia hintaan $ 500. Ok eihan siina, huomioni kiinniti kuitenkin tarjouksessa vaihtoehdoksi tarjottu DJ hintaan $2000. On siina perkele liksa kohdillaan jatkalla. Haat siirtyivat jokatapauksessa Dominikaaniseen Tasavaltaan josta otettiin sitten setti missa tulee live-band mukana. uijui. Siellä on kuulemma kivaa. + hyviä DJ:tä kuuntelee mielellään. Osaavat hinnoitella itsensä, keneltä se on pois? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Lennu 24.05.2012 22:51:07 | |
---|
Epämuusikko: uijui. Siellä on kuulemma kivaa. + hyviä DJ:tä kuuntelee mielellään. Osaavat hinnoitella itsensä, keneltä se on pois? OMB:ltä. ei virhettä no is any good musics maked anymore... |
pava 04.06.2012 22:52:21 | |
---|
friikki: Oot sää kyllä hyvä myyntimies jos joku tosiaan maksaa sulle karaoke dj:n hommasta 450€/ilta. Vai laskutatko keikat painon mukaan? :) sä sitten oot "tosi muusikko" akkas hankkii leivän pöytään ja maksaa perheen elannon ja säharrastat eli rimputat sitä "flamekkoo" tekokynnet repeillen siellä kaksion komerossa ja käyt "keikalla" karaoke tuomarina ..niin juuri viimeksi reppana-poju kehui kuinka epävireisesti väki laulaa ja met kaikki tiedetään ettet osaa laulaa pätkääkään, et ymmärrä laulamisesta sen enempää kuin lapamato lentämisestä!! ja nyt siihen mitä mä keikalla teen niin tänä kesänä olen samalla tanssilavalla laulamassa mm. simo silmun ja jani jalkasen kanssa sekä mä laulan koko marraskuun siinä samassa yökerhossa missä sattumalta lauloin -99 ja 2000 koko talven siis 7kk..ts. kiinnitetty esiintyjä koko marraskuuksi..ymmärrä nyt rääpäle!! ja jos rupeet vittuileen mun ulkonäöstä niin sipasen sua turpaan seuraavan kerran kun kohdataan, mites nyt suu pannaan limanuljaska flamenkkon rämpyttäjä..sullahan ei ole asiaa rannikolle kun läksit viimeksi lipettiin maksamattomien vuokrien takia..so up yours!!! yleisö maksaa mun velat ja elinkustannukset, siis teen ja toimin sen mukaan..120%;lla, eli jokainen keikka on uuden alku..sitähän sä kysyit??? T. KARI VESA |
tarmo 04.06.2012 22:55:22 | |
---|
pava: tänä kesänä olen samalla tanssilavalla laulamassa mm. simo silmun ja jani jalkasen kanssa... Hyvä homma. Mä olen soittanut samalla lavalla mm. Baccaran kanssa. |
pava 04.06.2012 23:08:13 | |
---|
kouho: Sitä se teettää tuo "ammattimuusikon VAHVA" itsetunto. sorry mun täytyy pyytää anteeksi täälläolevilta nynyiltä, ruikuttajilta, kellari "ammattilaisilta"sekä sika kateellisilta niitähän täällä on pilvin pimein ja kaiklta muilta mus-örkeiltä..ja kaiklta niiltä jotka kuvittelevat tai luulevat tietämättä paremmasta!! toi hinta on 3x45 ja 5x45 min.. maksaa 650..joojoo mä tieän moni kvartetti soittaa samalla hinnalla..mutta se on mun hinta niin pyydän nöyrimmästi anteeksi kun oon niiiiiiin vahva ammattimuusikko ja uskallan hinnoitella itseni jo vuosia oikein..ja mikä on ihmeellisintä niin joku/jotku maksaa sen...eikö ooo ihmeellistä...sitähän sä kysyit urbo vai meneekö city-junttiuden piikkiin??? ps. kaikille aikuisen oikeille ammattilaisille toivotan hyviä keikkoja ja upeaa kesää!! karavaani kulkee ja.......!!!!! yleisö maksaa mun velat ja elinkustannukset, siis teen ja toimin sen mukaan..120%;lla, eli jokainen keikka on uuden alku..sitähän sä kysyit??? T. KARI VESA |
mack the knife 05.06.2012 00:16:48 | |
---|
pava: sorry mun täytyy pyytää anteeksi täälläolevilta nynyiltä, ruikuttajilta, kellari "ammattilaisilta"sekä sika kateellisilta niitähän täällä on pilvin pimein ja kaiklta muilta mus-örkeiltä..ja kaiklta niiltä jotka kuvittelevat tai luulevat tietämättä paremmasta!! toi hinta on 3x45 ja 5x45 min.. maksaa 650..joojoo mä tieän moni kvartetti soittaa samalla hinnalla..mutta se on mun hinta niin pyydän nöyrimmästi anteeksi kun oon niiiiiiin vahva ammattimuusikko ja uskallan hinnoitella itseni jo vuosia oikein..ja mikä on ihmeellisintä niin joku/jotku maksaa sen...eikö ooo ihmeellistä...sitähän sä kysyit urbo vai meneekö city-junttiuden piikkiin??? ps. kaikille aikuisen oikeille ammattilaisille toivotan hyviä keikkoja ja upeaa kesää!! karavaani kulkee ja.......!!!!! Vittu sä oot urpo. Eihän tommosta spedeä ole olemassakaan. Etkö sä nyt ymmärrä että oot ihan paska. TÄYS PASKA! Ymmärrätkö. Mä tiedän. Sä et osaa mitään, sulta pitäis louhia nenä poskelle ennen ku tajuat mistä on kysymys. COVS n:o 1. |
Master-x 05.06.2012 06:33:07 | |
---|
sulta pitäis louhia nenä poskelle ennen ku tajuat mistä on kysymys. Jotku ihmiset ei vaan tajua sittekään... Ei se mitä, vaan miten... |
Mesa/Boogie 05.06.2012 10:14:59 | |
---|
pava:ja nyt siihen mitä mä keikalla teen niin tänä kesänä olen samalla tanssilavalla laulamassa mm. simo silmun ja jani jalkasen kanssa Eli sä oot se edullinen nobody, joka vetää starojen tauot? |
Epämuusikko 05.06.2012 15:44:16 (muokattu 05.06.2012 15:46:25) | |
---|
pava: olen samalla tanssilavalla laulamassa mm. simo silmun ja jani jalkasen kanssa sekä mä laulan koko marraskuun siinä samassa yökerhossa missä sattumalta lauloin -99 ja 2000 Ei mikään turha jätkä! + flamenco on kunnon musaa, ootko kokeillu? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Ukko 05.06.2012 16:33:47 | |
---|
Mesa/Boogie: Eli sä oot se edullinen nobody, joka vetää starojen tauot? Sehän on staroille vaan eduksi kun kansa pääsee tekemään verrokkia. COVS jäsen nro 6 |
isojussi 05.06.2012 18:02:00 | |
---|
mack the knife: Vittu sä oot urpo. Eihän tommosta spedeä ole olemassakaan. Etkö sä nyt ymmärrä että oot ihan paska. TÄYS PASKA! Ymmärrätkö. Mä tiedän. Sä et osaa mitään, sulta pitäis louhia nenä poskelle ennen ku tajuat mistä on kysymys. Niin paljon, kun mää susta Mäkki tykkään ja sua arvostan, niin kylmä totuus on, että keikkoja hinnoitellessa ja liksoja laskiessa Pava ei yllä olevaa - sinänsä monilta osin nappiin osunutta - mielipidettäsi huomioi millään muotoa. Silti painan sulle plussaa, kun meinaan omia keikkoja myydessäni usein törmään kaiken maailman tunarien luomiin mielikuviin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 05.06.2012 18:29:36 (muokattu 05.06.2012 18:45:59) | |
---|
Ukko: Sehän on staroille vaan eduksi kun kansa pääsee tekemään verrokkia. Joo, mut tanssipaikoilla kuitenkin saattaa se tuntemattomampi pumppu joskus soittaa paremmin jalalle sopivaa. |
rintapek 05.06.2012 19:02:50 | |
---|
isojussi: niin kylmä totuus on, että keikkoja hinnoitellessa ja liksoja laskiessa Pava ... Mun puolesta Pava saa hinnoitella ja laskuttaa keikkansa just miten häntä huvittaa. Jos kauppa käy ja homma yleisölle maistuu, niin siit vaan. Mut sitä kyl oikeesti ihmettelen, et miten tolla asenteella onnistuis myymään edes vettä Saharassa. Äijä kerää kuukauden rohkeutta kirjoittaakseen ylipäänsä jotain ja sit ilmeisesti kolmen promillen kännissä vihdoin uskaltaa tulla kertomaan kuinka hän on suurinpiirtein maailman ainoa vanhan liiton kovan luokan ammattilainen ja kaikki muut on osaamattomia kateellisia ruikuttajia. Ne ihan oikeet ammattilaiset jotka mä tunnen on luonteeltaan vähän toisenmoisia. Eikä mun tartte kotikorttelistani poistua löytääkseni niitä kvartetin, tai ainaskin trion. Ero johonkin Pavaan on siinä, et paitti et noi painii sarjassa joka on valovuoden edellä jotain Pavaa, niin heidän kanssaan minäkin pystyn ihan asiallisesti juttelemaan musiikista ja keikoista. Kumma kyllä, ihan samoja ongelmia ja onnenhetkiä on heillä, kuin stressiklubillani, vaik mittakaava on tietty toinen. Oikeesti Pava, jos sä olet luonteeltasi tommoinen itteään korostava ja muita nälvivä pellehermanni, niin ammattilaisuudestasi huolimatta sä saisit pikaiset lähtöpassit jopa mun stressiklubistani ennen kuin ehtisit edes tarttua mikkiin. Harrastelijalla kun on varaa valita ne, keiden seurassa soittaa. One kind of music only - the good kind |
kouho 05.06.2012 19:13:33 | |
---|
pava: tänä kesänä olen samalla tanssilavalla laulamassa mm. simo silmun ja jani jalkasen kanssa... No voi sun Ziisus.....? Onpahan äijällä meriittiä!....... ........lopetan kommentoinnin...... "täältä tähän" Piste! |
isojussi 05.06.2012 20:36:10 | |
---|
rintapek: Mun puolesta Pava saa hinnoitella ja laskuttaa keikkansa just miten häntä huvittaa. Jos kauppa käy ja homma yleisölle maistuu, niin siit vaan. Tätähän mäkin tarkoitin. Harrastelijalla kun on varaa valita ne, keiden seurassa soittaa. Ja onneks ammattilaisellakin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |