Aihe: Sainpa makeat naurut..
1 2
Ylläri
12.04.2004 00:42:11
Heh heh.. työkaverini tarjosi minulle tahattoman huumoripläjäyksen.

Kyseinen tyyppi soittelee kitaraa, ei järin hyvin mutta soitteleepa kuitenkin. Tänään kundi ilmoitti aikovansa perustaa bändin kaverinsa (joka myös soittaa kitaraa) kanssa. No mitäs minä siihen, hieno homma, mutta sitten miekkonen heitti perään kaikkien aikojen vitsin: "Ajateltiin että se on helppoa rahaa".

Hoh hoh hoo! Ko. kaveri oli usein aiemmin kysellyt bändini keikkapalkkioista yms. ja nyt selvisi miksi. Vai että helppoa rahaa.. no, jos äijät pääsevät Popstarsiin tai Idolsiin tai vastaavaan niin ehkä sitten, mutta muuten epäilen tiedossa olevan lähinnä helppoa rahanmenoa.
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
Antti1
12.04.2004 00:59:09
Heh heh.. työkaverini tarjosi minulle tahattoman huumoripläjäyksen...

Hoho. No joo, onhan tuo kieltämättä vähän omituinen ajattelutapa. Mutta älä sitten vaan sano tätä sille ihan suoralta kädeltä, ettei miekkonen lannistu ja lopeta vaikka koko soittamista.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Ylläri
12.04.2004 01:27:37
Hoho. No joo, onhan tuo kieltämättä vähän omituinen ajattelutapa. Mutta älä sitten vaan sano tätä sille ihan suoralta kädeltä, ettei miekkonen lannistu ja lopeta vaikka koko soittamista.

Juu, en toki. Sanoin pari kannustavaa sanaa, mutta sivulauseessa mainitsin että älä nyt kuitenkaan ihan vielä irtisano itseäsi...
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
vantage
12.04.2004 13:31:11
Juu, en toki. Sanoin pari kannustavaa sanaa, mutta sivulauseessa mainitsin että älä nyt kuitenkaan ihan vielä irtisano itseäsi...

Sanoiko yhtään minkä tyylistä musiikkia ne soittaisivat?
"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen IHKK #5
Pallisti
12.04.2004 16:33:04
Joo, meigä on ihan perkeleen rikas. Mulla on niin pajon rahaa, ettei paskalle taivu. Mun isoin keikkapalkkio on ollut 30€+2kaljaa+hanakokista niin paljon, kuin jaksaa+ruoat. Meniköhän ne 30€ kaljaan?
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
Reddie
12.04.2004 17:02:34
Hohhoh... Mä odottelen innoissani sitä päivää kun saan keikkapalkkiota... Tai kyl yhden kerran sain pusun yhdeltä tytöltä.. Joka oli kylläkin mun tyttöystävä.. Joka ei kyl ollu edes kyseisellä keikalla.. Mut silti! Se sano että se oli mun keikkapalkkio! :D
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Numbie
12.04.2004 17:27:30

Joo, meigä on ihan perkeleen rikas. Mulla on niin pajon rahaa, ettei paskalle taivu. Mun isoin keikkapalkkio on ollut 30€+2kaljaa+hanakokista niin paljon, kuin jaksaa+ruoat. Meniköhän ne 30€ kaljaan?

Sama lukuunottamatta 30e:tä...
PJS
12.04.2004 18:12:04

Mun suurin keikkapalkkio on tähän mennessä ollu 35€...aika köyhää puuhaa on ollu.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
JCM
12.04.2004 18:18:02

Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Ylläri
12.04.2004 18:19:26
Sanoiko yhtään minkä tyylistä musiikkia ne soittaisivat?

Heviä meinasivat... sehän se vasta rahasampo onkin...
Dumb
12.04.2004 20:23:59

Kuka pakottaa?

No, ei kukaan pakota, mutta aika harvassa olisi keikat olleet tähän asti, jos olisi aina pitänyt saada palkkio. Tottakai, ensisijaisesti yritetään jotain liksaa saada (ilman kulukorvauksia ei kovin pitkälle lähdetä), mutta monesti saattaa olla vaan fiksumpaa mennä soittamaan ilmaiseksi, kuin kieltäytyä kokonaan.
PuNkKi
13.04.2004 01:11:36
30€+2kaljaa

juma.. tolla jo rikastuu.. mä olen about 40keikkaa heittänyt
ja yhteensä 10euroa olen saanut.. se se on jotakin :)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
miän vain
13.04.2004 12:17:01

Ne on kuullu sen ac/dc:n biisin.

Gonna be a rock'n'roll singer
gonna be a rock'n'roll star

I hear it pays well
Alpha
13.04.2004 18:53:22 (muokattu 13.04.2004 18:54:52)
Ne on kuullu sen ac/dc:n biisin.

Gonna be a rock'n'roll singer
gonna be a rock'n'roll star

I hear it pays well

Jättäneet kuuntelematta AC/DC:n "It´s a long way to the top(if you wanna rock´n roll)"...
L.C.F
13.04.2004 19:18:59
Juu noh... Mun "keikka" palkinto oli pari kaljaa, siideriä ja vähä viinaa :)... Sillonki mua pyydettiin soittaan Vain ja Ainoastaan yö:n joutsen laulu :)!
"Hautala, 7 miljoonaa kiloa kaadettuja hautakiviä"
juici
13.04.2004 20:50:00

Ruokapalkalla olen minäkin käynyt soittelemassa. Vaan eipä seurakunta paljon muuta voi tarjota...
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
kid ego
14.04.2004 01:07:36
Mä olen saanut kerran 50 markkaa, vai jaettiinkohan se sittenkin bändin kesken. Ostin rahoillani linnan ja Ferrarin.
On totuus tulla lapsen suuhun.
JMP71
14.04.2004 01:41:10
Pakko kertua..

Eka keikka ikinä paikallisella nuorisotalolla, heiluin kiljupäissään takahuoneessa, ja mua pyydettiin kirjottaan nimmari rintojen väliin. Ja kyseessö oli siis nainen.

Okei, se oli kaveri ja homma oli muutenki ihan huumoria, mutta kuitenni.

Paras keikkapalkka :)
Hanki parempaa luettavaa.
Antti1
14.04.2004 01:55:33
Pakko kertua..

Eka keikka ikinä paikallisella nuorisotalolla, heiluin kiljupäissään takahuoneessa, ja mua pyydettiin kirjottaan nimmari rintojen väliin. Ja kyseessö oli siis nainen.

Okei, se oli kaveri ja homma oli muutenki ihan huumoria, mutta kuitenni.

Paras keikkapalkka :)

Vähän samantapainen tapaus on mullakin ollut kerran "keikkapalkkiona". Sellainen yksi puolituttu mielestäni hyvännäköinen naispuolinen henkilö halusi välttämättä nimmarin rintaansa. No kyllähän se siihen tuli sitten hartaasti ja tarkkaan katsoen kirjoitettua. Alkujärkytys oli kyllä melkoinen, eikä sitä yhtään helpottanut selvinpäin oleminen. :)
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)