Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tuottaminen ja sovittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Audio interface ja aktiivimonitorit kotistudioon.
1
rogue24
08.03.2012 10:05:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Jouduin" mukaan hieman eri tason proggikseen kuin mihin olen aikaisemmin tottunut ja tätä myötä tuli pakollisesksi harkita laitteiston päivittämistä.
 
Pari iltaa olen tässä seilannut blogeja ja arvosteluja ja tässä kaksi vahvaa ehdokasta:
 
Focusrite sapphire pro 14, audio interface ja monitoreiksi:
M-Audio Studiophile Bx5a deluxet.
 
Nämä irtoaisi yhteishintaan ~400e.
 
Eli kysymys kuuluukin onko tuossa rahoille vastinetta?
 
Teen sämplepohjaista musiikkia ja ehkä tärkein asia on että vinyyliltä sämplätyt pätkät säilyttävät mahdollisimman puhtaana alkuperäisen muotonsa siirtyessään analogisesta digitaaliseen muotoon.
 
Lisäksi bassot soitetaan midi kiipparista ja käytän myös kitaraa kappaleissa (lähinnä rytmisoittimena) eli myös näille pitäis olla tilaa.
 
Sitten vielä kysymys usb-levysoittimista? Onko jollain kokemusta näistä ,että tietäis kertoa hinta/laatusuhteeltaan pätevän laitteen.
 
Cathi777
22.05.2012 11:17:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rogue24: "Jouduin" mukaan hieman eri tason proggikseen kuin mihin olen aikaisemmin tottunut ja tätä myötä tuli pakollisesksi harkita laitteiston päivittämistä.
 
Pari iltaa olen tässä seilannut blogeja ja arvosteluja ja tässä kaksi vahvaa ehdokasta:
 
Focusrite sapphire pro 14, audio interface ja monitoreiksi:
M-Audio Studiophile Bx5a deluxet.
 
Nämä irtoaisi yhteishintaan ~400e.
 
Eli kysymys kuuluukin onko tuossa rahoille vastinetta?
 
Teen sämplepohjaista musiikkia ja ehkä tärkein asia on että vinyyliltä sämplätyt pätkät säilyttävät mahdollisimman puhtaana alkuperäisen muotonsa siirtyessään analogisesta digitaaliseen muotoon.
 
Lisäksi bassot soitetaan midi kiipparista ja käytän myös kitaraa kappaleissa (lähinnä rytmisoittimena) eli myös näille pitäis olla tilaa.
 
Sitten vielä kysymys usb-levysoittimista? Onko jollain kokemusta näistä ,että tietäis kertoa hinta/laatusuhteeltaan pätevän laitteen.

 
Kannattaisi varmaan laittaa tämä ilmoitus sille kuuluvalle alueelle. Itse asiassa tuolla tietotekniikka osiossa löytyy vastauksia jo ihan ilman, että laittaa edes uutta topicia pystyyn.
 
Only pop music can break my heart...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «