Aihe: Black Sabbath
1 2 3 4 528 29 30 31 3235 36 37 38 39
Topa-
20.05.2012 15:37:10
PsychedelicWarlord: Luepas niitä minun aiempia viestejäni.Se ekan kokoonpanon sävellysvoima syntyi kolmikosta Iommi,Butler,Osbourne - tämä on aika selkeästi dokumentoitu esim.Paranoid-levyn making of-dokkarissa joka tuli YLE Teemalta taannoin.

Jos vielä hukkaat aikaasi kommenttieni sisälukuun niin huomaat ,että mainitsen kuinka rumpalin -ja nimeltä mainiten Wardin- tyyli soittaa on hyvin fyysinen.Siis kokonaisen keikan soittaminen vaatii jo hyvää fyysistä kuntoa.Ainakin siten kuten Ward homman hoiti 70-luvulla.Lisäksi huomautin ,että jo 90-luvun "reunionin" aikaan Wardia paikkasi mm.Appice.Kiistatonta faktaa.

Sitten Ozzyn tontti: Mies on 70-luvun Sabbath-levyjen Ääni.Ehkä epävireinen,ehkä ei laulullisesti täydellinen,monesti ja nykyäänkin epävireinen ,mutta silti se mies joka -jälleen kerran- Sabbathin Making of Paranoid-dokumentin mukaan se mies joka loi nuo laulumelodiat siinä kokoonpanossa.

Mainitsen vielä pitäväni hyvinkin paljon KOKO Black Sabbathin tuotannosta.Läheisin aika on Ozzy ja Dio-era.

Yleensä pisteen jälkeen jätetään väli. Pilkku kuuluu laittaa myös sitä ennen tulevaan sanaan kiinni, eikä sitä seuraavaan.
rheinone
20.05.2012 16:49:30
Topa-: Yleensä pisteen jälkeen jätetään väli. Pilkku kuuluu laittaa myös sitä ennen tulevaan sanaan kiinni, eikä sitä seuraavaan.

Oli niin tai näin, tän raadollisen farssin jälkeen mua ei kiinnosta tää "reunion"-rundi paskan vertaa.
jigsore
20.05.2012 18:27:38

Bald Anus: Onko muuten kellekään maksettu lippuja takaisin? Vai maksavatkohan keikan jälkeen?

Maksettiin takaisin muistaakseni parin viikon sisällä lipun takaisinlähetyksestä.
Umpihullu
20.05.2012 18:51:39
Kovasti ovat keikkaa kehuneet juutuupin kommenteissa. Ozzykin kiekuu niinkuin pitää ja virtaa näyttää riittävän. Olisipa Ozzy ja frendeillä sama settilista.
http://www.youtube.com/watch?v=DHfbptOYgIQ
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
jazzmies
20.05.2012 18:53:16
1990-luvun lopulla Helsingin Jäähallissa Ward soitti älyttömän väsyneesti ja epäjohdonmukaisesti. Piisien lähdöissä rumpuroudari hakkasi Wardia selkään oikean tempon ja kohdan hahmottamiseksi. Se oli epä-rumpujensoittoa. Ja sitten Hesarin kritiikissä joku lahjattomuus kirjoitti tyyliin "raskaat kappaleet olivat raskaampia kuin koskaan". Ne olivat huonompia kuin koskaan ja koko ajan piti pelätä hajoaako kappaleet käsiin.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
hevikivinen
20.05.2012 18:58:53
Niin se vain on poijjaat, että Bill-sedän juna meni jo. Ei hänen peräänsä auta itkeä, vaikka voimien loppuminen on tietysti surullista.
MV
20.05.2012 19:21:33
Black label society lämppärinä näköjään keikalla.
Lennu
20.05.2012 19:29:03

MV: Black label society lämppärinä näköjään keikalla.

Käsi ylös, kuka on yllättynyt?
no is any good musics maked anymore...
aivokuolio
20.05.2012 19:32:26
MV: Black label society lämppärinä näköjään keikalla.

Sinnehän on tulossa todella irvokkaat bileet. Hyivittu.
Bald Anus
20.05.2012 20:13:21

jigsore: Maksettiin takaisin muistaakseni parin viikon sisällä lipun takaisinlähetyksestä.

Jaa, itse lähetin yli kolme viikkoa sitten, vieläpä ykkösluokassa. Jospa kohta tarttuisin puhelimeen.
sääh
mrk
20.05.2012 20:52:51
Lennu: Käsi ylös, kuka on yllättynyt?

Noin 2,5 kuukautta tiedossa olleet jutut harvemmin yllättävät enää tässä vaiheessa

Lippujen palautuksesta: palauttivat rahat yllättäen luottokortille, vaikka lomakkeessa kysyttiin tilinumeroa. Asiasta ei tietenkään mitenkään infottu muuta kuin siinä vaiheessa kun aloin kyselemään rahojen perään.

Palautin samassa kuoressa kahden eri henkilön tilaamia lippuja ja rahat palautuivat kahdelle eri luottokortille. Kolmas henkilö palautti kaksi lippua samasta tilauksesta ja sai kuitenkin rahat omalle tililleen. Ihme touhua. Onneksi kaikki kuuluivat lähipiiriin joten ei ongelmia, mutta jos olisi ostanut liput joltain tuntemattomalta niin voi olla vähän ikävämpi paikka kun rahoja ei kuulu.
"Short On Long Term Goals"
Musta Arkipyhä
20.05.2012 20:59:04 (muokattu 20.05.2012 21:01:35)
Dinorocker: Wardin saatua sydänkohtauksen Appice paikkasi 1998 keikoilla ja oli toki koko rundin mukana "just in case"- pohjalta... Bordin taisi olla 1997 mukana ennen "the" reunionia, kun eivät Wardia silloinkaan kelpuuttaneet, kunnes sitten samana vuonna myöhemmin taas Ward oli mukana. Sekavaa, noin se vissiin meni..?

Mun mielestä toi Clufetosin soitto ei ole raskaaan kuuloista vaikka siltä näyttääkin.

Miten mulla on muistikuva ,että Bordin oli mukana Appicen jälkeen? No ehkä muistini tekee tepposet.

EDIT:Katos vaan: Wikipedia varmistaa ainakin ,että Bordin olisi ollut mukana 1997 eli ennen Appicea. I stand corrected.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Musta Arkipyhä
20.05.2012 21:03:12 (muokattu 20.05.2012 21:06:49)
Topa-: Yleensä pisteen jälkeen jätetään väli. Pilkku kuuluu laittaa myös sitä ennen tulevaan sanaan kiinni, eikä sitä seuraavaan.

Painoin varoitusta.Pysytään aiheessa.

Tietysti tämän(kin) kokoonpanon ongelmana on ettei sen setti kata koko Sabbathin uraa ,mutta kai se on todettava ettei sellaista Sabbath-kokista enää tule.Dion tultua laulajaksi silloinen Dio-vetoinen Sabbath veti suvereenisti myös Ozzyn aikaista matskua.H&H taasen enää ei.Ja nyt kun Ozzy on keulilla niin..no vaan Ozzyn aikaista :-)
rheinone
20.05.2012 21:12:00
hevikivinen: Niin se vain on poijjaat, että Bill-sedän juna meni jo.

Voehan vittu, sanotaanko niin että Black Sabin juna meni. Joo, mutta hyvää työtä mun mielestä tähän päivään saakka. Respektit siitä!
Musta Arkipyhä
20.05.2012 21:12:18
aivokuolio: Sinnehän on tulossa todella irvokkaat bileet. Hyivittu.

En ole menossa ,mutta täytyy ihmetellä mikä tuossa noinkin sylettää? Meinaan ne jotka ei halua mennä saa lippunsa hinnan takaisin ja keikan peruuntuminenhan johtui Iommin terveydentilasta.

Ei kai Ozzyn keikalle ole pakko kenenkään mennä?
Musta Arkipyhä
20.05.2012 21:13:09
rheinone: Voehan vittu, sanotaanko niin että Black Sabin juna meni. Joo, mutta hyvää työtä mun mielestä tähän päivään saakka. Respektit siitä!

Ei sanota.Ei ole Sabbathin juna ennenkään ollut Wardista kiinni.Viime kädessä junaa on aina kuljettanut Tony Iommi.
rheinone
20.05.2012 21:14:58
PsychedelicWarlord: Ei sanota.Ei ole Sabbathin juna ennenkään ollut Wardista kiinni.Viime kädessä junaa on aina kuljettanut Tony Iommi.

Kyllähän sä tossa oikeessa oot, mut mua ei vaa jaksa kiinnostaa koko bändi enää. Siis just nyt.
Musta Arkipyhä
20.05.2012 21:33:08
rheinone: Kyllähän sä tossa oikeessa oot, mut mua ei vaa jaksa kiinnostaa koko bändi enää. Siis just nyt.

Ymmärrän tuonkin.Onhan toi melkoista saippuaoopperaa.Olishan nyt nuo asiat voinut oikeasti selvittää ennen asian julkistustakin.Liekö tuolla tasolla sitten taustavoimilla millainen mahti asiassa?
Jokapaikanapina
21.05.2012 02:40:23 (muokattu 21.05.2012 02:40:36)
Billin vastaus:

Dear Sabbath Fans and Musicians,

I have read Geezers statement of May 19, 2012 titled Heavy Heart. Out of respect for the Birmingham gig, I wanted to wait 24 hours before releasing this statement. There are some points he brought up which I want to respond to.

1) I had indeed notified Ozzy, Tony and Geezer, well before my first public statement, that I was having contractual difficulties.

2) I came out into a public forum to be accountable to the fans primarily, and to say at a public level theres a problem. The band members stopped talking and corresponding with me some time ago, with the exception of a nice letter from Tony on my birthday. Prior to that, Geezer and I were corresponding, but that stopped abruptly in late February after I emailed a specific question to him.

3) In my statement of May 15, I clearly stated I would play Birmingham for free. That was not a problem charity or otherwise.

4) My Download fee was not an extravagant amount. Originally, when Download was part of a full tour, I had asked for a decent fee. More recently, as we were negotiating just Download/Birmingham and Lollapalooza, I told my attorney that I would accept the proposed small Download fee, but there were other parts of the offer that were unsatisfactory.

I will continue to be honest and respectful towards the band and our fans. I will also confront any untruths about me, and any fault finding missions aimed at me that come to my attention.

I hope the band and the fans had a good gig in Brum.

Stay safe/stay strong.
Bill Ward
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)