Regalis Apertura 19.05.2012 16:27:06 | |
---|
No voihan nenä. Sillä lailla aikuiset(?) ihmiset hoitaa asiat... Tulee mieleen kun Mike Anthonyn kuvat cropattiin Van Halenin kotisivuilta heti kun Eddie ilmoitti Wolfiesta tulevan uusi basisti (fanien palautteen ansiosta saatiin takaisin). Tosin tällä hetkellä sivulla on vain nykyinen kokoonpano... Aika säälittävää että molemmat bändit tuntuvat kieltävän historiaansa liittyvän jäsenensä "olemassaolon". |
Ziggy Bubba 19.05.2012 17:40:16 | |
---|
Jos Sharon ja kumppanit pyrkivät legendaarisen bändin nimen tosissaan tuhrimaan, niin ollaan just oikealla tiellä. Kyllä näyttää tosi huonolta tämä, huvittavalta suorastaan. |
Musta Arkipyhä 19.05.2012 20:15:36 (muokattu 19.05.2012 20:17:21) | |
---|
Geezerin kommentti: http://www.geezerbutler.com/2012/05/heavy-heart/ Tuosta saa kyllä hieman toisen kuvan kuka -tai pikemminkin kenen edustajat- ovat olleet ahneita...Geezerin kommentti vaikuttaa minusta melkoisen luotettavalta.Jos tämän takana olisi vain Sharon veikkaisin juurikin Geezerin häipyneen kuvioista. Clufetos siellä on ollut "rehearsal drummer". Luultavasti vetää paremmin kuin nykykuntoinen Ward joka ei ole Sabbathin keskeinen jäsen. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Regalis Apertura 19.05.2012 23:29:57 | |
---|
|
rheinone 20.05.2012 06:45:11 (muokattu 20.05.2012 06:47:06) | |
---|
PsychedelicWarlord: Geezerin kommentti: http://www.geezerbutler.com/2012/05/heavy-heart/ Tuosta saa kyllä hieman toisen kuvan kuka -tai pikemminkin kenen edustajat- ovat olleet ahneita...Geezerin kommentti vaikuttaa minusta melkoisen luotettavalta.Jos tämän takana olisi vain Sharon veikkaisin juurikin Geezerin häipyneen kuvioista. Clufetos siellä on ollut "rehearsal drummer". Luultavasti vetää paremmin kuin nykykuntoinen Ward joka ei ole Sabbathin keskeinen jäsen. On näköjään jopa Geezeriltä karannu lapasesta mikä on orkesterin orkkiskokoonpanon, tai paremminkin avainkokoonpanon, merkitys. Paska homma. |
Musta Arkipyhä 20.05.2012 09:56:57 (muokattu 20.05.2012 10:00:39) | |
---|
rheinone: On näköjään jopa Geezeriltä karannu lapasesta mikä on orkesterin orkkiskokoonpanon, tai paremminkin avainkokoonpanon, merkitys. Paska homma. Musta Geezer perustelee oikein hyvin asiansa.Syy Wardin poisjääntiin on tuossa sanottu: Miehen edustajat pyysivät tolkuttoman summan osallistumisesta.Lisäksi soittaminen hyväntekeväisyyskonsertissa ilmaiseksi oli ilmeisesti liikaa vaadittu.Toisekseen Ward -tai hänen edustajansa- lähtivät tuon Geezerin lausunnon mukaan itse puimaan asiaa julkisuudessa joka johti tähän farssiin.Tuokin on helppo uskoa koska muu bändi on ollut varsin vaitonainen asiassa. Tällä kertaa olen taipuvainen uskomaan Geezerin versiota tapahtuneesta.Ikävää tietystl ,että homma kaatui Wardin osalta ,mutta soiton kannalta voi olla parempikin juttu.Uuden matskun osaltahan homma perustuu Tonyn,geezerin ja Ozzyn yhteispeliin.Ward olisi siihen tuonut tuskin mitään lisäarvoa. EDIT:"Black Sabbath/Bill Ward Photo Statement "At the request of Bill Ward, through his attorney, so as to not give the public the wrong impression about his involvement in the current Black Sabbath lineup, we have temporarily removed Bill Ward's images from the main pages of the blacksabbath.com official website. In accordance with Bill Ward's attorney's request, we are doing so for the duration of the forthcoming shows." BLACK SABBATH" Eli Wardin kuvat on tuon Sabbathin facebook-sivujen mukaan poistettu Bill Wardin asianajajan pyynnöstä ettei synny "väärää kuvaa" nykykokoonpanosta. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Tympee Huttunen 20.05.2012 10:14:26 | |
---|
^Yhtään väärä kuva bändistä ei kuitenkaan tule 40 vuotta sitten otetuista kuvista? Aivan älytöntä pelleilyä. |
Pedroz 20.05.2012 10:21:15 | |
---|
PsychedelicWarlord: Lisäksi soittaminen hyväntekeväisyyskonsertissa ilmaiseksi oli ilmeisesti liikaa vaadittu. Tuntuu, että monelta on mennyt ohi se kohta Wardin statementista, jossa hän sanoo, että ei se ilmaiseksi soittaminen mikään ongelma ole, vaan se "katsotaan nyt miten se soitto kulkee" -epävarmuus. |
Onko muuten kellekään maksettu lippuja takaisin? Vai maksavatkohan keikan jälkeen? sääh |
Musta Arkipyhä 20.05.2012 11:27:33 | |
---|
Lastinen: ^Yhtään väärä kuva bändistä ei kuitenkaan tule 40 vuotta sitten otetuista kuvista? Aivan älytöntä pelleilyä. No pelleilyähän tämä on ja kuten Geezer kommentissaan mainitsee "Soap opera".Olen samaa mieltä Geezerin kommentin kanssa siitä ,että koko jupakkaa ei olisi tarvinnut tuoda julkisuuteen tässä määrin ja jos Ward ei olisi osallistunut niin lyhyt bändin yhteinen tiedote ilman ylitsepursuavaa "olen-pahoillani-faniemme-puolesta" -litaniaa. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 20.05.2012 11:32:43 | |
---|
Pedroz: Tuntuu, että monelta on mennyt ohi se kohta Wardin statementista, jossa hän sanoo, että ei se ilmaiseksi soittaminen mikään ongelma ole, vaan se "katsotaan nyt miten se soitto kulkee" -epävarmuus. Pitäneekö paikkansa? Vai onko kyseessä Wardin tulkinta asiasta? Vai "meriselitys" sille ,että oma palkkiopyyntö oli liian iso? Mene ja tiedä. Joka tapauksessa en ihmettele ,että muut halusivat varmistua Billin soittokunnosta.Eihän mies ainakaan minun tietääkseni ole viime vuosina juurikaan keikkaillut? Se toki on totta ,että asiasta olisi voinut varmistua ENNEN "re-union"-uutisen julkaisua. Tässä vaan kannattaa myös muistaa ,että jo 90-luvulla Appice toimi "vararumpalina" ja Mike Bordin oli myöhemmin rumpalina paikkaamassa Wardia.Tietysi rumpalin pesti on ihan fyysisestikin jo kova.Toki soittotyylistä riippuen. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Regalis Apertura 20.05.2012 12:02:31 | |
---|
Mulla on edelleenkin sellainen aavistus että perimmäinen syy tuohon saippuaoopperaan on vain ja ainoastaan raha. Wardin soittokuntoon (lähinnä sen epävarmuuteen) vetoaminen vain tekosyy. Kyllähän bändin tiedossa oli jo ennen kiertueen julkistamista että Ward pystyisi vetämään koko kiertueen ihan ok jos vain "sopimusasiat" olisi voitu hoitaa kuntoon jo hyvissä ajoin niin tätä sotkua ei olisi olemassakaan... |
velipesonen 20.05.2012 12:06:57 | |
---|
Niin, ja kyselikö joku vuonna 1970 soittokunnon perään? Sillä soitettiin mitä käsissä oli kurkusta lähti. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
2randpo 20.05.2012 12:24:19 | |
---|
velipesonen: Niin, ja kyselikö joku vuonna 1970 soittokunnon perään? Sillä soitettiin mitä käsissä oli kurkusta lähti. Silloin oli semmosta, nyt on tämmöstä... |
Dinorocker 20.05.2012 12:34:41 | |
---|
Turbo!!! |
Musta Arkipyhä 20.05.2012 12:42:47 | |
---|
Regalis Apertura: Mulla on edelleenkin sellainen aavistus että perimmäinen syy tuohon saippuaoopperaan on vain ja ainoastaan raha. Wardin soittokuntoon (lähinnä sen epävarmuuteen) vetoaminen vain tekosyy. Minä luulisin ,että molemmat asiat vaikuttavat. Lähinnä veikkaukseni tuosta soittokunnon testaamisesta perustuu juurikin tuohon 90-luvun reunion aikaan jolloin Appice toimi "vararumpalina" ja taisi olla kannuissa -olisko ollut Provinssi -98- Suomenkin keikalla.Tämän jälkeenhän Ward on ainakin -muistaakseni yhden Ozzfestin ajan- korvattu Mike Bordinilla. Eli tässä nyt mitään hirveän uutta ole. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 20.05.2012 12:47:22 | |
---|
velipesonen: Niin, ja kyselikö joku vuonna 1970 soittokunnon perään? Sillä soitettiin mitä käsissä oli kurkusta lähti. Niin ja ukot oli "hiukan" nuorempia.Nyt se "mitä on käsissä" ei välttämättä ole sitä mitä tuolloin.Eikä tämä ole loukkauksena tarkoitettu: Esim.Wardin rumpalointi oli melkoisen fyysisen oloista 70-luvulla.Ja settikin vaikuttaa kestoltaan melkoisen pitkältä? Itse odottelen uutta studiolevyä mielenkiinnolla eikä Wardin poissaolo haittaa.Ikävää toki ,mutta onhan Sabbath pärjännyt ilmankin. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Funkånaut 20.05.2012 13:13:34 | |
---|
PsychedelicWarlord: Ikävää toki ,mutta onhan Sabbath pärjännyt ilmankin. Teki Black Sabbath parempia levyjä ILMAN Ozzyä 80-luvulla, ku Ozzyn kanssa kaks viimestä. Mihin Ozzyä siis tarvitaan? Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
Musta Arkipyhä 20.05.2012 14:08:17 | |
---|
Funkonaut: Teki Black Sabbath parempia levyjä ILMAN Ozzyä 80-luvulla, ku Ozzyn kanssa kaks viimestä. Mihin Ozzyä siis tarvitaan? Luepas niitä minun aiempia viestejäni.Se ekan kokoonpanon sävellysvoima syntyi kolmikosta Iommi,Butler,Osbourne - tämä on aika selkeästi dokumentoitu esim.Paranoid-levyn making of-dokkarissa joka tuli YLE Teemalta taannoin. Jos vielä hukkaat aikaasi kommenttieni sisälukuun niin huomaat ,että mainitsen kuinka rumpalin -ja nimeltä mainiten Wardin- tyyli soittaa on hyvin fyysinen.Siis kokonaisen keikan soittaminen vaatii jo hyvää fyysistä kuntoa.Ainakin siten kuten Ward homman hoiti 70-luvulla.Lisäksi huomautin ,että jo 90-luvun "reunionin" aikaan Wardia paikkasi mm.Appice.Kiistatonta faktaa. Sitten Ozzyn tontti: Mies on 70-luvun Sabbath-levyjen Ääni.Ehkä epävireinen,ehkä ei laulullisesti täydellinen,monesti ja nykyäänkin epävireinen ,mutta silti se mies joka -jälleen kerran- Sabbathin Making of Paranoid-dokumentin mukaan se mies joka loi nuo laulumelodiat siinä kokoonpanossa. Mainitsen vielä pitäväni hyvinkin paljon KOKO Black Sabbathin tuotannosta.Läheisin aika on Ozzy ja Dio-era. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Dinorocker 20.05.2012 15:01:36 (muokattu 20.05.2012 15:02:44) | |
---|
Wardin saatua sydänkohtauksen Appice paikkasi 1998 keikoilla ja oli toki koko rundin mukana "just in case"- pohjalta... Bordin taisi olla 1997 mukana ennen "the" reunionia, kun eivät Wardia silloinkaan kelpuuttaneet, kunnes sitten samana vuonna myöhemmin taas Ward oli mukana. Sekavaa, noin se vissiin meni..? Mun mielestä toi Clufetosin soitto ei ole raskaaan kuuloista vaikka siltä näyttääkin. Turbo!!! |