DJKaaos 20.05.2012 02:15:14 | |
---|
rockjihad: Jäsen FunkÅnaut on muistaakseni aika vasurivastainen itsekkin, joten jos se alkaa symppaamaan Arhista tän voiton myötä, niin se on ite niinsanottu poseeraaja, tai 'pouseri', niinkun teillä vaaleilla finskeillä on tapana sanoa. Mä en luule, että se on Arhiksesta millänsäkään... Vain Chelskin voitolla on merkitystä. Minä olen minä. |
rockjihad 20.05.2012 02:21:44 | |
---|
DJKaaos: Mä en luule, että se on Arhiksesta millänsäkään... Vain Chelskin voitolla on merkitystä. No jeejee, leijonasydän sai omansa. Venatkaa vaan ens vuoteen, kun Frimpong ja Wilshere nostaa sen pystin yhdessä, Gibbs itkee ilosta ja Walcott on takasin Southamptonissa. |
Funkånaut 20.05.2012 02:23:00 (muokattu 20.05.2012 02:24:31) | |
---|
rockjihad: Jäsen FunkÅnaut on muistaakseni aika vasurivastainen itsekkin, joten jos se alkaa symppaamaan Arhista tän voiton myötä, niin se on ite niinsanottu poseeraaja, tai 'pouseri', niinkun teillä vaaleilla finskeillä on tapana sanoa. Arhista en kannata edes voiton myötä. Påusereita vituttaa kyl. Parempi våitti. Sikojenlahtaaja munas, ja that's it. E: Ja Chelski ollut vuodesta -97 mun joukkue, et pouseri-jutut menee tykimiehil! Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
rockjihad: No jeejee, leijonasydän sai omansa. Venatkaa vaan ens vuoteen, kun Frimpong ja Wilshere nostaa sen pystin yhdessä, Gibbs itkee ilosta ja Walcott on takasin Southamptonissa. Noni! Nyt kuulostaa siltä Rockjihadilta, johon mä oon tottunut! Suruaika on ohi. E: Juutti vielä takaisin ruotuun, niin eihän Arsenalia pysäytä mikään. Minä olen minä. |
TaikuriHärvä 20.05.2012 02:30:29 | |
---|
Funkonaut: Sikojenlahtaaja Eikös se ole ennemminkin siankasvattaja? |
rockjihad 20.05.2012 02:32:02 | |
---|
Funkonaut: E: Ja Chelski ollut vuodesta -97 mun joukkue, et pouseri-jutut menee tykimiehil! Hehehehehhh... Joo, olen sellainen suuri mieshuora, myönnän. Kamala ja jalkapallon kasvain. |
Funkånaut 20.05.2012 02:34:31 | |
---|
KaleviHärvä: Eikös se ole ennemminkin siankasvattaja? Ei nyt kiinnitetä pikkuseikkoihin huomiota, tänää juhlitaan! Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
DJKaaos 20.05.2012 02:35:46 | |
---|
Funkonaut: Ei nyt kiinnitetä pikkuseikkoihin huomiota, tänää juhlitaan! Onks muuten Paavo Väyrysellä sijaa näissä juhlissa? Minä olen minä. |
Funkånaut 20.05.2012 02:51:36 | |
---|
DJKaaos: Onks muuten Paavo Väyrysellä sijaa näissä juhlissa? Väykästä en ole varma, mut Putella olisi. NY RILLATAAN! Oli taas hieno tunne olla baarin ainoa Chelsean kannattaja... Mut kelpas Drogban kassin jälkeen tuulettaa!! Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
Funkånaut 20.05.2012 02:53:58 (muokattu 20.05.2012 02:54:24) | |
---|
Funkonaut: Väykästä en ole varma, mut Putella olisi. NY RILLATAAN! Oli taas hieno tunne olla baarin ainoa Chelsean kannattaja... Mut kelpas Drogban kassin jälkeen tuulettaa!! E: Zola, 25 Chelsean nutussa. Siitä se kaikki on lähteny. Ja nyt suurimman ja kauneimman voitto. Sanat ei riitä. E: Tää ei ollutkaa lainaus vaa vastaus, pahoittelen. Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
DJKaaos 20.05.2012 02:56:00 | |
---|
Funkonaut: E: Zola, 25 Chelsean nutussa. Siitä se kaikki on lähteny. Ja FIFA 98. Minä olen minä. |
Funkånaut 20.05.2012 02:59:18 | |
---|
DJKaaos: Ja FIFA 98. Kyllä! Siitä se mulla Chelsea tarttu joukkueeksi. Olin 9v tuon julkaisun jouluna -97 aikaan. On kyl kumma, miten oma joukkue ittelleen tulee. Mulla oli suosikkipelaaja Zola ja sinivalkoset paidat. Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
rockjihad 20.05.2012 03:15:38 | |
---|
Haistakaa silti kaikki paska. Joku manselais-arjalainen alkaa haukkumaan omia seuraamisia, ei hyvä, poistun takavasuriin. Kiitos ja näkemiin! |
Secreterial 20.05.2012 09:52:27 (muokattu 20.05.2012 10:11:38) | |
---|
Mutta joko nyt Roberto Di Matteo on tehnyt tarpeeksi työpaikkansa eteen? Olisi kyllä hieno veto Abramovicilta pistää Di Matteo nyt tylysti pihalle. Toivottavasti Saksa ei peluuta Gomezia kärjessä. Melko lahjaakkaasta kämmäili eilen.. Ja Unitedin kesän ensimmäinen hankinta tulee mitä ilmeisemmin olemaan.......NICK POWELL. -94 syntynyt keskikenttäpelaaja, joka ainakin alemmilla tasoilla on ollut melko huikeassa iskussa. Huhujen mukaan 4 miljoonan siirto olisi nyt valmis. "I never bluff" - Cordell Walker |
rockjihad 20.05.2012 11:11:59 | |
---|
Secreterial: Toivottavasti Saksa ei peluuta Gomezia kärjessä. Melko lahjaakkaasta kämmäili eilen.. Niillä on Klose, ei ne voi sen MJ-rekordeja sivuttaa tosta noin vaan, ainakaan toivottavasti. Gomezin kaltainen paskahousu ei edes ansaitsisi Saksan maajoukkueeseen kutsua eilisen jälkeen. Valitettavasti Schweini ottaa suurimman kulpritin roolin eilisestä, vaikka Robben ja Gomez olivat todellisuudessa ne pahimmat jäätyjät. |
DJKaaos 20.05.2012 12:38:08 | |
---|
Secreterial: Olisi kyllä hieno veto Abramovicilta pistää Di Matteo nyt tylysti pihalle. Sopisi kieltämättä seuran tyyliin, mutta jotenkin nyt tuntuu siltä, että Di Matteo kun toi Abralle sen, mitä se on kaikki nämä vuodet halunnut, niin Di Matteo saa ainakin aloittaa ensi kauden. Di Matteo kyllä lähtee, jos se meinaa jatkaa tolla peruutustaktiikalla. Cup-systeemissä tolla taktiikalla voi menestyä, mutta pisteitä kun kerätään, niin vaikeaa tulee olemaan. Minä olen minä. |
VR 20.05.2012 12:45:17 | |
---|
Mä en pysty kyllä käsittämään miten tuo Gomez on voinut paukuttaa niin kovaan tahtiin maaleja Bundesliigassa. Varmasti joku tilastovirhe. Olen nähnyt jäbän pelaavan 5-10 matsia, enkä ole ikinä nähnyt sen tekevän maaliakaan. Tuntemani Mario Gomez on käsittämätön tumpelo ja avopaikkojen haaskaaja. Esimerkkinä cameo-rooli Suomea vastaan silloin 3-3 päättyneessä karsintamatsissa. Hirveä mies! Everything is a OK! YNWA |
Secreterial 20.05.2012 13:03:00 | |
---|
VR: Mä en pysty kyllä käsittämään miten tuo Gomez on voinut paukuttaa niin kovaan tahtiin maaleja Bundesliigassa. Varmasti joku tilastovirhe. Olen nähnyt jäbän pelaavan 5-10 matsia, enkä ole ikinä nähnyt sen tekevän maaliakaan. Tuntemani Mario Gomez on käsittämätön tumpelo ja avopaikkojen haaskaaja. Esimerkkinä cameo-rooli Suomea vastaan silloin 3-3 päättyneessä karsintamatsissa. Hirveä mies! Yli 25 maalia se taisi tälläkin kaudella paukutella liigassa. Bayernissa vähän päälle 90 peliä ja vähän päälle 60 häkkiä. Mutta pakko yhtyä siihen, että itsekään en Gomezia ole ikinä pitänyt minään loistavana hyökkääjänä, vaan juuri sinä kaverina, joka pistää avopaikasta ohi, tai menettää pallon. Itsellä ainakin on ollut sellanen käsitys Gomezista, että se on se kaveri, joka aina pilaa hyvän hyökkäyksen. Kovaa tahtia se on kuitenkin häkkejä tehny. "I never bluff" - Cordell Walker |
TheBlackestEye 20.05.2012 13:07:36 (muokattu 20.05.2012 13:11:35) | |
---|
VR: Esimerkkinä cameo-rooli Suomea vastaan silloin 3-3 päättyneessä karsintamatsissa. Hirveä mies! En kyllä unohda ikinä sitä tilannetta, jossa pallo oli vierimässä Suomen maaliin ja Gomez kävi viime hetkellä pelastamassa sen maalipotkuksi. |
carlos 20.05.2012 13:13:20 | |
---|
VR: Mä en pysty kyllä käsittämään miten tuo Gomez on voinut paukuttaa niin kovaan tahtiin maaleja Bundesliigassa. Varmasti joku tilastovirhe. Olen nähnyt jäbän pelaavan 5-10 matsia, enkä ole ikinä nähnyt sen tekevän maaliakaan. Tuntemani Mario Gomez on käsittämätön tumpelo ja avopaikkojen haaskaaja. Esimerkkinä cameo-rooli Suomea vastaan silloin 3-3 päättyneessä karsintamatsissa. Hirveä mies! Montako kertaa Gomez pääsi eilen yrittämään maalintekoa vitosen boksin sisältä? Siitä se niitä häkkejä pääasiassa heittelee. Eihän tuo muuten mitenkään kummoiselta pelaajalta vaikuta, sattuu vain olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Eilisestä, oli kyllä taas hyvä peli. Drogba näytti kyllä näissä karkeloissa niin Barcelonaa vastaan kuin nyt finaalissakin, kuka sitä Kelssiä oikein liidaa. Ja tais sillä vähän onneakin olla mukana, kun aiheutti pari melkoisen ratkaisevaa pilkkua peräkkäisissä ucl-matseissa, eikä kummastakaan vastustaja tehnyt maalia... by the grace of God |