Akitus 20.05.2012 00:56:19 | |
---|
Näin täysin neutraalisti katsomisen aloittaneena täytyy myöntää, että hivenen Drogban tasoitus lämmitti, Robbenin moka toi jo hymyn huulille ja ratkaiseva pilkku sai aikaan jo kevyen tuuletuksen. Harmillista, että niinkin hieno pelaaja kuin Schweinsteiger oli pääkonnan roolissa, mutta jollekin se aina osuu. Chelseasta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä Cechille ja Drogballe tuon voiton suo. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
rockjihad 20.05.2012 01:01:31 | |
---|
Äri on ryöstetty. Imekää munaa. |
DJKaaos 20.05.2012 01:05:49 | |
---|
Minä olen minä. |
rockjihad 20.05.2012 01:06:32 | |
---|
|
DJKaaos 20.05.2012 01:10:09 | |
---|
Minä olen minä. |
TheBlackestEye 20.05.2012 01:11:35 | |
---|
rockjihad: Äri on ryöstetty. Imekää munaa. Painoin varoitusta. Tarviiko sanoa enempää? |
rockjihad 20.05.2012 01:13:20 | |
---|
|
DJKaaos 20.05.2012 01:15:30 | |
---|
rockjihad: Vasuri ja vielä tyhmempi, miltä näyttää. Olisi tyhmää olla eri mieltä tästä asiasta. Minä olen minä. |
rockjihad 20.05.2012 01:15:52 | |
---|
TheBlackestEye: Painoin varoitusta. Tarviiko sanoa enempää? Painele vaan varoitusta. Ei kiinnostakkaan olla osa ''laatu''keskustelua, jossa leijonasydän on jonkin sortin pseudokansanaarre. |
DJKaaos 20.05.2012 01:17:25 | |
---|
rockjihad: Painele vaan varoitusta. Ei kiinnostakkaan olla osa ''laatu''keskustelua, jossa leijonasydän on jonkin sortin pseudokansanaarre. Mutta muista, Arhinmäen onni on Hottentotin epäonni. Minä olen minä. |
rockjihad 20.05.2012 01:26:40 | |
---|
DJKaaos: Mutta muista, Arhinmäen onni on Hottentotin epäonni. Kun se ei tällä hetkellä lämmitä paskan vertaa. |
rockjihad: Kun se ei tällä hetkellä lämmitä paskan vertaa. Yritin vaan löytää jotain positiivista. Mutta mietihän sitten muutaman kuukauden päästä, kun tämä tapaturma on unhoittunut, niin silloin kaikilla on mielessä vain se, ettei Hottentotit pelaa Tsämppärissä alkavalla kaudella. Minä olen minä. |
TheBlackestEye 20.05.2012 01:30:27 (muokattu 20.05.2012 01:34:35) | |
---|
DJKaaos: Yritin vaan löytää jotain positiivista. Ime munaa. Mitäköhän jengiä ens kaudella kannustais. |
rockjihad 20.05.2012 01:32:10 | |
---|
DJKaaos: Yritin vaan löytää jotain positiivista. Mutta mietihän sitten muutaman kuukauden päästä, kun tämä tapaturma on unhoittunut, niin silloin kaikilla on mielessä vain se, ettei Hottentotit pelaa Tsämppärissä alkavalla kaudella. Niin pitkä aika vielä siihen, tällä hetkellä mielessä kaivaa vaan kuvat leijonasydämestä nostelemassa pyttyä. |
DJKaaos 20.05.2012 01:33:41 | |
---|
rockjihad: Niin pitkä aika vielä siihen, tällä hetkellä mielessä kaivaa vaan kuvat leijonasydämestä nostelemassa pyttyä. Oli muuten aika irvokas näky, kun Leijonasydän meni haaskalle tosta noin vaan... Onneksi oli vain toisessa korvassa kiinni. Minä olen minä. |
rockjihad 20.05.2012 01:40:14 | |
---|
DJKaaos: Oli muuten aika irvokas näky, kun Leijonasydän meni haaskalle tosta noin vaan... Onneksi oli vain toisessa korvassa kiinni. Oli, todella irvokas, vaika olikin vain yhdessä koravassa kiinni, niin siitä huolimatta jopa tämä tuottaa enemmän mielihyvää, kuin se leijonasydämen tänpäivänen näky: http://www.youtube.com/watch?v=zQ4j5S0myag |
DJKaaos 20.05.2012 01:45:28 | |
---|
rockjihad: Oli, todella irvokas, vaika olikin vain yhdessä koravassa kiinni, niin siitä huolimatta jopa tämä tuottaa enemmän mielihyvää, kuin se leijonasydämen tänpäivänen näky: http://www.youtube.com/watch?v=zQ4j5S0myag No, meillä on sitten jotain yhteistä muisteltavaa, joka lämmittää mieliämme. Minä olen minä. |
rockjihad 20.05.2012 01:53:30 | |
---|
DJKaaos: No, meillä on sitten jotain yhteistä muisteltavaa, joka lämmittää mieliämme. Näin on, hyvä veli. Luulin tänäänkin juhlivani tätä lopputulosta ennakkoon ajateltuna, mutta paskat, ei se lopulta mennytkään niin. Mielummin Äri ja nousukkaat, kuin leijonasydän ja kuudes sija. Otteluennakossa muuten näin Arhinmäen paikanpäällä ne typerät lasit silmillään ja alaliittenä nimen otsikoinnissa oli; ''Chelsea-kannattaja''', sillon kelasin, että ihan kun ennen en olisi tota mulkkua tarpeeksi vihannut. |
DJKaaos 20.05.2012 01:59:41 | |
---|
rockjihad: Otteluennakossa muuten näin Arhinmäen paikanpäällä ne typerät lasit silmillään ja alaliittenä nimen otsikoinnissa oli; ''Chelsea-kannattaja''', sillon kelasin, että ihan kun ennen en olisi tota mulkkua tarpeeksi vihannut. Varrohan, kun jäsen/panomies Funkonaut saapuu tänne meuhkaamaan tosta voitosta. Kuseksii tän läävän varmaan hunajalla ympäriinsä. Minä olen minä. |
rockjihad 20.05.2012 02:06:07 | |
---|
DJKaaos: Varrohan, kun jäsen/panomies Funkonaut saapuu tänne meuhkaamaan tosta voitosta. Kuseksii tän läävän varmaan hunajalla ympäriinsä. Jäsen FunkÅnaut on muistaakseni aika vasurivastainen itsekkin, joten jos se alkaa symppaamaan Arhista tän voiton myötä, niin se on ite niinsanottu poseeraaja, tai 'pouseri', niinkun teillä vaaleilla finskeillä on tapana sanoa. |