Aihe: MD-studio?
1
vernie
16.04.2004 22:45:06
Munkkiniemen nuorisotalon yhteydessä toimiva MD-studio vaikuttaisi edulliselta nauhoittelupaikalta. Olisiko kenelläkään täällä kokemusta ko. paikasta? Esim. nauhotuksen laatu, henkilökunnan yhteistyöhalukkuus, yleinen ilmapiiri, "nauhoituspäivän" pituus?
Tupakointi aiheuttaa savukkeiden loppumista.
absqua
19.04.2004 09:20:58
Jees, tutulta kuulostaa. Mä olen ollut n.5 kertaa ko. studiolla hommia tekemässä, eikä ole kerrassaan mitään huonoa sanottavaa. Jukka on äänittäjien valioluokkaa, siitä ei ole epäilystä. Samaten se itse studio on toimiva, mainio pikku paja.
Sinne vaan sanon minä.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Reddie
20.04.2004 19:43:36
Niin ja sen verran piti vielä todeta että onhan ne muutkin äänittäjät siellä nimekkäitä miehiä, mm. Kai "Hiili" Hiilesmaa. Niistä mulla ei kyllä löydy henk. koht. kokemusta.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
musa
22.04.2004 09:02:16
Hyvä mesta, tosin "hieman" ahdas ;-) Käytiin äänittämässä siellä vanhan bändin kanssa muutaman biisin demo viime vuosituhannen loppupuolella. Janne Joutsenniemi toimi äänittäjänä sekä miksaajana. Silloin siellä äänitettiin vielä "vanhalle kunnon kelanauhalle" :-)

Onhan Munkassa äänitetty mm. Don Huonojen & SubUrban Triben Sirkuksessa sinkku sekä HIMin esikoislevyäkin osittain - olisikohan ollut vokaaleja.
kivi
22.04.2004 11:55:46
Silloin siellä äänitettiin vielä "vanhalle kunnon kelanauhalle" :-)

Jep, siellä oli 1" 24-raitakone. Mä olen kans yhden 1990-luvun kesän viettänyt tuolla levynteossa, ja perinteisine nuokkaribiljardeineen (palloista puuttuu paloja!) se on varsin viihtyisä paikka josta ei oo pahaa sanottavaa. Ja Puurulahan on niin mukava kaveri, ettei mitään rajaa, vaikken miestä itse studiotyössä ole nähnytkään - etuastemieltymykset ja muut on kyllä keskusteltu läpi.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Reddie
22.04.2004 14:08:00
Ja Puurulahan on niin mukava kaveri, ettei mitään rajaa, vaikken miestä itse studiotyössä ole nähnytkään - etuastemieltymykset ja muut on kyllä keskusteltu läpi.

Joo miehen tekninen tuntemus kyllä oli varsin mainiota tasoa.
Notefix
22.04.2004 14:25:32

Mullakin on ollut sinne pari aika hulvatonta ex tempore keikkaa...

"me ollaan täällä, tuutko soittaan...ainiin osaatko äänittää kans?".

"täs olis pari kakkuu matskua, tuutko miksaa".

Ihan kiva mesta...kaikki toimi suunnilleen, ja patchbaystakin melkein puolet.
My name is Baron, Notefix Baron " Reijoteppo: Ääninäytteesi kuulostaa siltä kuin avo-hoitopotilaat olisi päästetty keikalle ja lääkkeiden otto on unohtunut
kivi
23.04.2004 13:34:28
kaikki toimi suunnilleen, ja patchbaystakin melkein puolet.

No sehän oli sitten melkein kun mun kotona:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
vernie
24.04.2004 16:05:43
Paljon kiitoksia vastauksista. Kai tässä pitää ruveta sitä aikaa sitten varailemaan. :)
Tupakointi aiheuttaa savukkeiden loppumista.
Reddie
24.04.2004 17:49:25
Paljon kiitoksia vastauksista. Kai tässä pitää ruveta sitä aikaa sitten varailemaan. :)

Kertoile ihmeessä miten meni!
munkka
13.11.2004 15:21:07

Tosa studiomme linkki kaikille kiinnostuneille!

www.nk.hel.fi/talot/munkkiniemi

Annamme mielellämme myös lisätietoja! (09) 489 283
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)