VeKrio 14.05.2012 21:26:09 | |
---|
Pitäisköhän tehä visiitti Savonlinnaan? Ei pelittänynnä tuo timanttiterä, kuten jotkut viisaat arvelivatkin! Tuli vaan malkosta naarmua ja tooooosi mahdoton pidellä kohdillaan käsiporalla. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
hollmi-5 15.05.2012 10:35:17 | |
---|
VeKrio: Pitäisköhän tehä visiitti Savonlinnaan? Ei pelittänynnä tuo timanttiterä, kuten jotkut viisaat arvelivatkin! Tuli vaan malkosta naarmua ja tooooosi mahdoton pidellä kohdillaan käsiporalla. Jotenkin oli etiäinen tuosta timanttiterästä... Jos tänne tulet, niin poraillaan ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
VeKrio 15.05.2012 15:10:13 (muokattu 15.05.2012 15:11:59) | |
---|
hollmi-5: Jotenkin oli etiäinen tuosta timanttiterästä... Jos tänne tulet, niin poraillaan ;) Kiitos vaan! No ei se varmaan mitään meedion kykyjä vaatinut... :) Kaikkee pitää kokeilla. Pylväspora on varmaan se juttu. Saat sit vaikka ton timanttiterän palkaks poraus-urakasta. Mä väähn funtsin tota. Minkä kokoisia teriä sulla on? Ihanko 50 mm? Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
hollmi-5 15.05.2012 16:26:00 | |
---|
VeKrio: Kiitos vaan! No ei se varmaan mitään meedion kykyjä vaatinut... :) Kaikkee pitää kokeilla. Pylväspora on varmaan se juttu. Saat sit vaikka ton timanttiterän palkaks poraus-urakasta. Mä väähn funtsin tota. Minkä kokoisia teriä sulla on? Ihanko 50 mm? Muistaaksen 52mm terällä tein Kailikselle ja se oli ihan paras... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jarmando 15.05.2012 16:45:49 | |
---|
Pernaales, aletaankos täällä tinkimään... Ei vaiskaan, jos vesileikkuu menetelmänä vielä kiinnostaa: Kysäisin naapurifirmasta ja lupasivat suhauttaa tuon neljälläkympillä. Saa jopa katsoa vierestä. Sori vaan Hollmi, nyt sulta kosiskellaan varmaa asiakasta. Kurjaa olla niin älykäs, että käsittää, ettei ole kauhean älykäs. |
VeKrio 15.05.2012 18:21:16 | |
---|
Jarmando: Pernaales, aletaankos täällä tinkimään... Ei vaiskaan, jos vesileikkuu menetelmänä vielä kiinnostaa: Kysäisin naapurifirmasta ja lupasivat suhauttaa tuon neljälläkympillä. Saa jopa katsoa vierestä. Sori vaan Hollmi, nyt sulta kosiskellaan varmaa asiakasta. Oijjoi. Mikä se sijainti olikaan? Keuruu? Mut hollmi, älä vielä huokaise... ;) Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
hollmi-5 15.05.2012 21:02:24 | |
---|
Jarmando: Pernaales, aletaankos täällä tinkimään... Ei vaiskaan, jos vesileikkuu menetelmänä vielä kiinnostaa: Kysäisin naapurifirmasta ja lupasivat suhauttaa tuon neljälläkympillä. Saa jopa katsoa vierestä. Sori vaan Hollmi, nyt sulta kosiskellaan varmaa asiakasta. No sehän on ilmaista... Minä en näistä mitään ole keltään pyytänyt ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
VeKrio 15.05.2012 21:15:07 | |
---|
hollmi-5: No sehän on ilmaista... Minä en näistä mitään ole keltään pyytänyt ;) Oon sitä mieltä, että hollmin hinta on kilpalukykyisempi :D. Ainoa kulu on matka 150 km. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Jarmando 16.05.2012 09:41:17 (muokattu 16.05.2012 09:42:29) | |
---|
Juu, kaikki käy. Muistin vain, että vesileikkuu sua kiinnosti ja tarkistin sen hinnan. Tuo poraaminen on paras tapa ja näin taisin jo alussakin neuvoa. Siinä jää vähiten hiomisia ynnä muita hommia. Saat siis Hollmi pitää asiakkaan. Edit: Niin, tottahan minäkin tuon hintaeron huomasin. Kurjaa olla niin älykäs, että käsittää, ettei ole kauhean älykäs. |
VeKrio 16.05.2012 16:46:21 | |
---|
Jarmando: Juu, kaikki käy. Muistin vain, että vesileikkuu sua kiinnosti ja tarkistin sen hinnan. Tuo poraaminen on paras tapa ja näin taisin jo alussakin neuvoa. Siinä jää vähiten hiomisia ynnä muita hommia. Saat siis Hollmi pitää asiakkaan. Edit: Niin, tottahan minäkin tuon hintaeron huomasin. Jos sijainti olisi edes hitusen likempi niin lähtisin katselemaan. Ja kiitos Jarmando kun kyselit, arvostan vaivannäköäsi! Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
marktark 16.05.2012 22:00:35 | |
---|
Rei'istä ja niiden poraamisesta on juttua riittänyt ja riittää hamaan tappiin asti... mut mihin suuntaan mahtaa itse värkätyissä pelleissä reiät soundia viedä ? Play that song, not the instrument. |
Kailis 16.05.2012 22:29:28 | |
---|
marktark: Rei'istä ja niiden poraamisesta on juttua riittänyt ja riittää hamaan tappiin asti... mut mihin suuntaan mahtaa itse värkätyissä pelleissä reiät soundia viedä ? Mulla meni 16" Bosphorus Gold Fast crash, kuten jo muutamaan kertaan olen todennut, sellaisesta kelpo peruspelistä kihisevän nopean chinan suuntaan. Erittäin hieno lisämauste joka sai setistä paikkansa. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
VeKrio 17.05.2012 18:10:31 | |
---|
Olis kyllä superhienoa kuulla vaikka yhdeltäkin Sabian HHX O-zone 18" omistajalta, että kuinka paljon lätty painaa. Thin se on, mutta noi sanat nyt on mitä on. En nimittäin halua, että toi omani menee liian köykäiseksi. Bosse painaa reiättömänä 1444 grammaa. Jos O zone painaa lähellekään sen kahdeksalla reiällä, aloitan luultavasti neljällä reäillä. Lisäähän niitä saa, mutta ei vähennettyä.... Tein visuaalisen mallinnuksen paperilla, miltä näyttäisi neljä kappaletta 52 mm reikää. http://img826.imageshack.us/img826/2281/imag0064i.jpgAinoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
markkuliini 17.05.2012 18:17:12 | |
---|
VeKrio: Olis kyllä superhienoa kuulla vaikka yhdeltäkin Sabian HHX O-zone 18" omistajalta, että kuinka paljon lätty painaa. Thin se on, mutta noi sanat nyt on mitä on. En nimittäin halua, että toi omani menee liian köykäiseksi. Bosse painaa reiättömänä 1444 grammaa. Jos O zone painaa lähellekään sen kahdeksalla reiällä, aloitan luultavasti neljällä reäillä. Lisäähän niitä saa, mutta ei vähennettyä.... Tein visuaalisen mallinnuksen paperilla, miltä näyttäisi neljä kappaletta 52 mm reikää. http://img826.imageshack.us/img826/2281/imag0064i.jpg Mun kokemusen mukaan ne on aika ohuita. Paria oon kokeillut ja ohuilta tuntuivat myös käsitellessä, joskin voihan se olla että reität hämäävät. Tuo 1444 gr ei ole edes vielä mikään thin-thin, vaan vähän medium thiniin jo kallellaan. En usko painon perusteella että menee liian ohueksi. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
VeKrio 17.05.2012 18:36:12 (muokattu 17.05.2012 18:36:24) | |
---|
markkuliini: En usko painon perusteella että menee liian ohueksi. Kiitsa. Liian kevyeksi monella reiällä? Ja kuinka isolla reiällä? :) Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
OPJ1974 17.05.2012 20:01:50 | |
---|
VeKrio: Kiitsa. Liian kevyeksi monella reiällä? Ja kuinka isolla reiällä? :) Yksi 18" reikä vois riittää? |
Vallu-Veke 17.05.2012 20:10:48 | |
---|
VeKrio: Kiitsa. Liian kevyeksi monella reiällä? Ja kuinka isolla reiällä? :) Kokeile ratkaista matikan/geometrian avulla se tuleva paino? Laske vaikka koko symbaalin pinta-ala. Oleta paksuus vakioksi. Laske yhden reiän pinta-ala ja kerro se reikien määrällä. Saat pinta-alan, mikä vähennetään kokonaispinta-alasta, saadaan uusi pinta-ala. 1.asteen yhtälö: Alkuperäinen paino kg/kokonaispinta-ala m2 = X kg/uusi pinta-ala m2 X=? Kuka on viimeksi kouluja käynyt laskekoon. Minulla on lääkitys päällä, kun repäisin selkälihakset. Ei oikein järki luista. |
markkuliini 17.05.2012 20:52:56 | |
---|
VeKrio: Kiitsa. Liian kevyeksi monella reiällä? Ja kuinka isolla reiällä? :) Vastaavilla mitä niissä Sabianin O-zoneissa on. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
EJ84 17.05.2012 21:07:15 | |
---|
|
EJ84: "Perforated by 2" holes, this innovative crash delivers raw, dark and dirty bite." - http://www.sabian.com/en/cymbal/118 … -18-inch-hhx-evolution-o-zone-crash Eli 51mm Sabianeissa. Juu. Aika paljolta tuntuu kaheksan viiden sentin holea, mutta ei kai se ole. Tosi paljon vaihtelee noissa holet. Joissain AAX:ssä on kuus, APX:ssä ihan tsiljoona. Pellin halkaisija varmaan vaikuttaa määrään jne... Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |