Wolfhound 17.05.2012 12:33:39 | |
---|
Se mikä ei tapa, vituttaa |
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Wolfhound 17.05.2012 13:10:13 | |
---|
TTV: No joo, soittoa olis voinu olla enemmänkin ja jättää hyminää ja höpinää vähemmälle. Niinpä. Onhan tuossa toki tunnelmaa saatu jossain määrin luotua, mutta riittääkö se sitten pitämään mielenkiintoa yllä - vaikea sanoa. Se mikä ei tapa, vituttaa |
carnation 11.05.2013 20:18:30 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
saku92 12.05.2013 11:43:42 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=z8RtBSXCo4M Varg sanoo ton videon tiedoissa, että lopettaa metallimusiikin tekemisen. Video on Vargin virallisen youtube -kanavan julkaisema. "With time I moved further and further away from metal, and today only the ambient music remains. Today (2013) I think I am done playing metal music for good." Itselle nämä Burzumin uudet levyt ovat toimineet todella hyvin ja onhan se sääli jos Varg on laittanut kitaran lopullisesti nurkkaan. Ambient musiikin ystävänä odotan Burzumin tulevaa levyä innolla. Sakke |
Maxwell von Karma 12.05.2013 12:25:35 | |
---|
Burzum ei vielä ole mun kirjoissa tehnyt yhtään floppia. Dauši Baldrs ja Hlišskjįlf ovat erinomaisia dungeon synth -levyjä, joita kuunnellessa mieli vaipuu transsiin lepäilemään. Ja halvat casiot on aina plussaa, kysykää vaikka Mortiisilta tai Summoningilta (vuonna -95)! Uusi Burzum-levy on meikäläiselle käytännössä välitön siirtyminen Levykauppa Äxän sivuille ja näin ollen levy on ennakkotilattu jo hyvän aikaa sitten. Harvoin ambientin kanssa muutenkaan joku menee ihan päin seiniä, mutta luotan Vargiin sen verran, etten edes ajattele moisia. Mitä tuohon viimeiseen metalli-Burzum -kappaleeseen tulee, olen jo kerran sanonut että kyseessä on helvetin tyylikäs "lähtö". Näin aloitettiin, näin lopetettiin. No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille. |
saku92 08.06.2013 14:53:33 | |
---|
Nyt on tämä uusi Sol austan, Mani vestan -levy kuunneltu. Mielestäni oikein laadukasta ambienttia ja miehen luomat melodiat ovat hienoja. Loppua kohden levy alkoi ehkä hieman toistaa itseään. Tunnelmaltaan levy on mielestäni kevyempi kuin edellisillä ambient levyillä. Levy on mielestäni erittäin hyvää jatkoa Vargin aiemmille ambient levyille ja toivon, että mies tekisi tämän tyylistä musaa enemmänkin. Sakke |
sarkain 16.07.2013 14:14:41 | |
---|
|
jarkkkk 16.07.2013 14:17:22 | |
---|
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. Hoi, hoi u embleer Hrair! |
Maxwell von Karma 16.07.2013 14:47:00 (muokattu 16.07.2013 14:47:51) | |
---|
No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille. |
damn u 16.07.2013 15:50:13 (muokattu 16.07.2013 16:57:14) | |
---|
Ihan kuin olisi taas jollain Ranskassa ollut liian vähän tekemistä viraston tiskin takana. Kun luin noita juttuja eri lähteistä niin tuli vahvasti sellainen olo että olisi reagoitu sellaisiin nettikirjoituksiin jotka eivät ole V:n virallisilta sivuilta. Itse hän ainakin on pariinkin kertaan tähdentänyt että vain burzum.org on hänen ainoa virallinen sivu ja muut on muiden kirjoittamia? Minusta sieltä ei löytynyt esim mitään kommentteja Ranskan junaturmasta vaikka niin väitettiin. |
Roadkill 17.07.2013 10:42:35 | |
---|
Lopulta taisi syynä olla ylireagointi harrastusvälineiden ostoon, kun ei ole mitään koko hommasta kuulunut tänään. We all like metal and Whiskey!
Livin' Hard and chasin' down Hell.
Read more: HANK WILLIAMS III - 3 SHADES OF BLACK LYRICS |
damn u 17.07.2013 15:40:54 | |
---|
Ilmeisesti se on kirjoittanut ranskaksi jotain provosoivaa nettisivuilleen. En tosin löytänyt mut jonkun norskilehde sivuilla oli juttua. Teksti sisälsi hänelle tyypillistä juutalais-kristitty -kritiikkiä ja sitä että vain "National Front" tai vastaava voi enää "pelastaa" Ranskalaiset. |
Tympee Huttunen 17.07.2013 16:23:46 | |
---|
Aika kovaa Vargia on mediassa lyöty. Turun Sanomatkin kertoi, että Vikernes on osoittanut tukensa Breivikille. Eikö Varg tehnyt ison jutun, missä tuomitsi koko homman? Ainoa yhteys lienee sama, kuin Suomen poliitikoillakin - Behringer lähetti manifestinsa myös hänelle. Jotain juttua on tosiaan ollut, että blogeista olisi moni huijauksia tai fanipoikien tekosia tms. |
Credence 17.07.2013 21:34:30 | |
---|
Juutalaisten ohjaama valtakoneisto vain yrittää poistaa Euroopan viimeisetkin totuudet torvet. Petrucci on epämusikaalinen homonyplääjä |
Vesihiisi 18.07.2013 20:39:11 | |
---|
Credence: Juutalaisten ohjaama valtakoneisto vain yrittää poistaa Euroopan viimeisetkin totuudet torvet. Juu, ne varmasti masinoivat tälläkin palstalla tuhotakseen kaiken. |
Herrah 18.07.2013 22:03:08 | |
---|
Varg siis vapaana nyt, mutta syytettä pukkaa rasismiin yllyttämisestä. Jonkun blogin takia, pliis? |
saastara 18.07.2013 22:09:40 | |
---|
Mun silmään näyttäisi aika vahvasti siltä, että kätevästi ennen tuloillaan olevia vaaleja, halutaan Vargin kaltainen nutipää liittää mediassa LaPeniin ja Front Nationaleen.. Joita Varg on siis suurisanaisesti ja avoimesti tukenut kirjoituksissaan. "I've suffered for my music. Now it's your turn" |
Musta Arkipyhä 19.07.2013 12:27:35 (muokattu 19.07.2013 12:28:11) | |
---|
saastara: Mun silmään näyttäisi aika vahvasti siltä, että kätevästi ennen tuloillaan olevia vaaleja, halutaan Vargin kaltainen nutipää liittää mediassa LaPeniin ja Front Nationaleen.. Joita Varg on siis suurisanaisesti ja avoimesti tukenut kirjoituksissaan. Ajaneekohan tuo puolue myös sitä -kuten moni vastaava puolue muissa Euroopan maissa- ettei Ranskaan tulisi lisää ulkomaalaisia? Etenkään perheenyhdistymisten -kuten avio/avoliiton- kautta? :-) "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
rapture 19.07.2013 21:34:50 | |
---|
Koko rasismi on pelkkä Vargin junailema keino myydä enemmän levyjä. Näin brändilleen uskollista miestä en ole kyllä vielä tavannut, istunut linnassa toistakymmentä vuotta ja on näköjään valmis menemään sinne uudelleen. tunnetilojen kehittymisen lataus al
oittaa1ntä siellä olemisen varjojen langenneet mitä |