Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 560 61 62 63 64370 371 372 373 374
DJKaaos
16.05.2012 20:21:23
Loijaa: Olen pettynyt. Itse olisin Chairmanina antanut Kennyn jatkaa seuraavalle kaudelle.

En ymmärrä pettymystä. Dalglish ei tuonut tullessaan mitään muuta kuin menneen maailman ja jonkun epämääräisen hyvän fiiliksen, jolla pystyi ratsastamaan yllättävänkin pitkään.
Minä olen minä.
Loijaa
16.05.2012 20:43:14

Dalglish ei tuonut tullessaan mitään muuta kuin menneen maailman ja jonkun epämääräisen hyvän fiiliksen

Totta.

menihän Fergusonillakin aikanaan vuosia ManUn peräsimessä, ennen kuin joukkue voitti yhtään mitään. Vaikka liigasijoitus pettymys olikin, Pool ei kuitenkaan ollut häntäpäässä liigaa, kuten Aston Villa, jonka valmentaja ansaitsikin saada potkut. Tämä nolo episodi kertoo vain siitä, että menestystä pitäisi päättäjien mielestä saada samantien, eikä pitkäjänteisellä työllä..
God damn, it's the PUSHER!
DJKaaos
16.05.2012 20:50:34 (muokattu 16.05.2012 21:34:00)
Loijaa: Totta.

menihän Fergusonillakin aikanaan vuosia ManUn peräsimessä, ennen kuin joukkue voitti yhtään mitään.

Totta, mutta mä en usko, että Dalglish olisi pystynyt luotsaamaan Liverpoolia tulevaisuuteen tai kehittämään joukkueen peliä kovinkaan erikoisesti. Mennyt maailma ilmenee selvimmin vanhassa pelitavassa, mikä ei edes toiminut kummoisesti. Liverpoolin pelaajistolla toi pelitapa on ihan hyvä idea, mutta joukkue ei varsinaisesti kyennyt missään vaiheessa pelaamaan sellaista peliä, mikä oli ilmiselvästi ajatuksena. Liverpoolin peli oli koko kauden yksiselitteisesti syvältä perseestä, minkä todistaa sarjasijoitus, pistemäärä, tehtyjen maalien lukumäärä ja selittely luoduista maalipaikoista. Dalglishin jatkaminen olisi ollut ihan samanlaista joukkohypnoosia menneisyyden kultahaamun edessä kuin oli hänen reilun vuoden takainen palkkaaminenkin.

E:

Vaikka liigasijoitus pettymys olikin, Pool ei kuitenkaan ollut häntäpäässä liigaa, kuten Aston Villa, jonka valmentaja ansaitsikin saada potkut. Tämä nolo episodi kertoo vain siitä, että menestystä pitäisi päättäjien mielestä saada samantien, eikä pitkäjänteisellä työllä..

Aston Villan jo alunperin tuhoon tuomitut managerileikit ei ole mikään vertailukohta Liverpoolille... En myöskään oikein ymmärrä tota Fergusonin ManU-uran alun vertaamista Dalglishin toiseen tulemiseen. Ferguson tuli silloin uutena managerina seuraan kera uusien visioiden, kun taas Dalglish tuli vanhaan seuraan selvästi vanhojen juttujensa kanssa, joiden ajateltiin toimivan edelleen. Munsta tässä on oleellista just toi, että Dalglishin eväät katsottiin päättyneellä kaudella ja seurajohto (ja moni muu) totesi eväät syödyiksi.

Samaa mieltä olen tosta nykyisestä lyhytjänteisyydestä ja kärsimättömyydestä, mutta mun mielestä tässä keississä on paljon muustakin kyse.
Minä olen minä.
Loijaa
16.05.2012 22:39:34 (muokattu 16.05.2012 22:49:17)

DJKaaos: Totta, mutta mä en usko, että Dalglish olisi pystynyt luotsaamaan Liverpoolia tulevaisuuteen tai kehittämään joukkueen peliä kovinkaan erikoisesti. Mennyt maailma ilmenee selvimmin vanhassa pelitavassa, mikä ei edes toiminut kummoisesti. Liverpoolin pelaajistolla toi pelitapa on ihan hyvä idea, mutta joukkue ei varsinaisesti kyennyt missään vaiheessa pelaamaan sellaista peliä, mikä oli ilmiselvästi ajatuksena.

Itsellä uskoa olisi vielä riittänyt Kennyyn, niiden tiettyjen, yksittäisten matsien ansiosta, joissa Liverpoolin peli rullasi loistavasti; mutta samaa mieltä siinä olen, että suurimmaksi osaksi hommat eivät toimineet..Josko sittenkin virheistä olisi opittu jotain ensi kautta ajatellen, sitä emme saa koskaan tietää.

Liverpoolin peli oli koko kauden yksiselitteisesti syvältä perseestä, minkä todistaa sarjasijoitus, pistemäärä, tehtyjen maalien lukumäärä ja selittely luoduista maalipaikoista.

Tätä ei käy kiistäminen. Syvällä käytiin tällä kaudella..

Dalglishin jatkaminen olisi ollut ihan samanlaista joukkohypnoosia menneisyyden kultahaamun edessä kuin oli hänen reilun vuoden takainen palkkaaminenkin.

Pelonsekaisin tuntein odotan Englannin ulkopuolelta tulevan valmentajan värväystä ;)

En myöskään oikein ymmärrä tota Fergusonin ManU-uran alun vertaamista Dalglishin toiseen tulemiseen. Ferguson tuli silloin uutena managerina seuraan kera uusien visioiden, kun taas Dalglish tuli vanhaan seuraan selvästi vanhojen juttujensa kanssa, joiden ajateltiin toimivan edelleen.

Hyvä pointti on tässäkin, jota en ottanut huomioon.

Liigacupin voitto oli kuitenkin ihan hyvä saavutus, ja FA Cupissa runner-up. Eli ei ihan turhasta jätkästä ollut kyse, vaikka liigasijoitus oli mitä oli.
God damn, it's the PUSHER!
DJKaaos
16.05.2012 22:44:16
Loijaa: Itsellä uskoa olisi vielä riittänyt Kennyyn, niiden tiettyjen, yksittäisten matsien ansiosta, joissa Liverpoolin peli rullasi loistavasti

Viime vuoden keväällä, kun Dalglish tuli puikkoihin, homma näytti välillä jopa freesiltä. Nyttemmin hommasta on kuitenkin jäänyt aika jämähtänyt maku.
Minä olen minä.
rockjihad
16.05.2012 22:59:57
https://twitter.com/#!/rodedra6/sta … us/202800929341321217/photo/1/large

Koko Nekin multikorporaatio voi haistaa pitkän paskan, onneksi se soppari on kohta katkolla ja toivottavasti sitä ei uusita.

Honka voitti taas, vaikeuksien kautta takasin kohti menestystä ja näin Suomen Arsenal on taas oikealla raiteilla.
DJKaaos
16.05.2012 23:03:04
rockjihad: https://twitter.com/#!/rodedra6/sta … us/202800929341321217/photo/1/large

Koko Nekin multikorporaatio voi haistaa pitkän paskan, onneksi se soppari on kohta katkolla ja toivottavasti sitä ei uusita.

En edes viitsi olla vahingoniloinen, kun osuu kuitenkin omaan nilkkaan jossain vaiheessa...
Minä olen minä.
Secreterial
16.05.2012 23:29:13
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
16.05.2012 23:32:15
DJKaaos: En edes viitsi olla vahingoniloinen, kun osuu kuitenkin omaan nilkkaan jossain vaiheessa...

Ei kannatakkaan, sillä Arsenalin kohdalla tämä pelleily voi olla ohi jo tämän kauden jälkeen, kun sopimus Niken kanssa päättyy sillon, missä muistaakseni ManU taisi juuri hiljattain jatkaa omaa sopimustaan kyseisen valmistajan kanssa pitkälle tulevaisuuteen.
DJKaaos
16.05.2012 23:44:31
rockjihad: Ei kannatakkaan, sillä Arsenalin kohdalla tämä pelleily voi olla ohi jo tämän kauden jälkeen, kun sopimus Niken kanssa päättyy sillon, missä muistaakseni ManU taisi juuri hiljattain jatkaa omaa sopimustaan kyseisen valmistajan kanssa pitkälle tulevaisuuteen.

Kymmenen vuotta Niken rättejä olisi kyllä ollut ihan riittävä aika.
Minä olen minä.
DJKaaos
16.05.2012 23:55:32
Secreterial: http://i.imgur.com/0fBZH.jpg

Tuleekohan jatko-osa, jossa Stewart seikkailee Puolassa ja Ukrainassa?
Minä olen minä.
DJKaaos
17.05.2012 00:04:28
rockjihad:
Tai 'plastic cannon made in italy', kuten hienommat miehet sen ilmaisevat:

http://www.youtube.com/watch?v=H0J5G0kuXVc

John Lydon ja Liam Brady, teikäläisen idolit?
Minä olen minä.
rockjihad
17.05.2012 00:22:40
DJKaaos: John Lydon ja Liam Brady, teikäläisen idolit?

Eeehhh, jonkin sortin henkilökohtaisia sankareita ja vaikuttajia kumpainenkin, mutta ei idoleita.
DJKaaos
17.05.2012 00:23:55
rockjihad: Eeehhh, jonkin sortin henkilökohtaisia sankareita ja vaikuttajia kumpainenkin, mutta ei idoleita.

Okei, okei. Merkittäviä henkilöitä kuitenkin.
Minä olen minä.
VR
17.05.2012 00:43:13
Secreterial: http://i.imgur.com/0fBZH.jpg

Invisible ois parempi nimi.
Everything is a OK! YNWA
Lord of the strings
17.05.2012 13:40:19
HIFK nappasi avausvoittonsa Hämeenlinnasta lukemin 1-3 mikä nosti tähtirinnat 6. sijalle Ykkösessä. Vittu saihan sitä odottaa - Brahiksella johdettiin Oulua kahteen otteeseen mutta surkea oman pään pelaaminen auttoi oululaiset kahdesti tasoihin.

Toivottavasti se alkukauden kidutus väistyisi nyt. Maalihanat on ainakin saatu auki kun kolmessa viimeisessä pelissä on tehty 6 maalia - kahdessa ensimmäisessä ei saatu edes kunnon laukauksia.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Ziggy Bubba
17.05.2012 14:30:38

Loijaa: Totta.

menihän Fergusonillakin aikanaan vuosia ManUn peräsimessä, ennen kuin joukkue voitti yhtään mitään. Vaikka liigasijoitus pettymys olikin, Pool ei kuitenkaan ollut häntäpäässä liigaa, kuten Aston Villa, jonka valmentaja ansaitsikin saada potkut. Tämä nolo episodi kertoo vain siitä, että menestystä pitäisi päättäjien mielestä saada samantien, eikä pitkäjänteisellä työllä..

Kyllä toi 8. sija on Poolin kokoiselle jengille sama kuin Villalle se häntäpää. Kokonaisuudessaan jengi pelasi aivan älyttömän huonosti. Ainoa mistä pystyi olemaan varma kauden aikana oli jokaista ok-suoritusta seurannut mahalasku.

Toinen tarina on nämä päättömät ostokset, joihin upposi joku 100m puntaa. Floppia toisen perään... Pool voisi sijoittaa seuraavaksi vaikka 50 miljoonaa henkilöön, joka ymmärtää pelaajamarkkinoita edes vähän alusta. Taidettiin Beniteziäkin haukkua huonoista kaupoista, mutta oli siellä sentään aivan huippujakin: Alonso, Torres, Mascherano, Reina, Arbeloa..

Jotain tarttis tosissaan tehdä.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
Secreterial
17.05.2012 14:53:19
Mutta mitä tekee Owen?

Eli soppari loppuu nyt Unitedissa, ja uutta ei tarjota. Minne nyt? No, voittapa se Owen sen yhden mestaruuden kuiteski :)
"I never bluff" - Cordell Walker
Ziggy Bubba
17.05.2012 17:00:01

Sitten voikin alottaa pohdinnat Punaisten uudesta managerista... Villas Boasia jo tarjottu, vois toimia jos annetaan tosissaan työrauha ja aikaa rakentaa oman näköistä jengiä. Vai onkohan yhä liian vihreä noin isoon seuraan?

Wiganin Roberto Martinezista on myös ollut jotain juttua.. Oiskohan Rafalla muuta hommaa? ;)
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)