Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nexo Alpha
1
karhuntassu
14.05.2012 23:39:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaas kokemuksia.. mitä ootte tykänneet?
Itse vedin yhden keikan tuollaisella, ja haluaisin kuulla muidenkin mielipiteitä tuosta.
Selväksi tuli ainakin, että Painoa on. Huom. käytössäni oli "vain" half stacki.
 
stnprkl
15.05.2012 00:33:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

karhuntassu: Kertokaas kokemuksia.. mitä ootte tykänneet?
Itse vedin yhden keikan tuollaisella, ja haluaisin kuulla muidenkin mielipiteitä tuosta.
Selväksi tuli ainakin, että Painoa on. Huom. käytössäni oli "vain" half stacki.

 
Hyvä on, olen tykänny. PA:na oon käyttäny ja sidefilleinä lavalla ja molemmissa toimii oikeen mainiosti. Ja yleensä noi oikeet vehkeet on myös painanu oikeiden vehkeiden verran.
 
Viltsu audiokantaja
multipaavo
15.05.2012 00:45:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvähän tuo on. Tai siis ***tun hyvä.
 
Joitain vuosia takaperin nostin tuota tolpan puolelleen Sami Saaren kanssa, veti olon vähän haikeeks, Samin pituus ylettää kumminkin melkein ton subbarin korkeudelle.
 
-Paavo
 
Liian paljon päätetehoa on aivan oikein | www.5by5.fi | 5 by 5 Studio in Facebook
jorma666
15.05.2012 07:35:24 (muokattu 15.05.2012 07:37:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä tuotelinjahan tuo on. Parhaat muistikuvat jäi joskus kun oli M8 + B1 + S2 yhdistelmä. Jos tarkotit Alpha e:tä, niin silläkin saa informaation aika hyvin jaettua, mutta alakerta ei pelkällä B1:n voimalla ihan nykystandardeihin verrattuna riitä. Vaatis sen S2-subin kaveriksi. "puolikas stäkki" viittais mun mielestä tähän, eli oot vetäny yhellä Alpha e-yläkerralla ja yhellä B1-alakerralla. Kuulostaa ajatuksena vähän haikealta :)
 
Eikä nuo mun mielestä paina sen enempää kuin muutkaan "oikeat" pa:t. Enemmänki noita ois voinu Suomessa tulla vastaan. Liekö sitten itävaltalainen kilpailija ollu markkinoilla vahvemmilla siihen aikaan kun tuontyylisiä kaappeja ostettiin enemmän.
 
we call it music - they call the cops
mattivuorela
15.05.2012 10:03:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä nyyttihän se on... Mahtavan helppo läjätä ja purkaa, ripustussysteemi on loppuunsa simppeli ja toimiva. Lennättäessä erilaisilla setupeilla ja pienellä virkkaamisella saa ihmeitä aikaan. Ulosanti on ollu melkein paikassa ku paikassa fiksua ja voimaa riittää. S2 on todella mahtava subutin. Kailottimet on myös rakennettu todella helpoiksi pakata autoon, kunhan muistaa että B2:t on M3:sia ja M8:ja kevyempiä :)
dewil
15.05.2012 13:17:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä aivan erinomaisen musikaalinen läjä, eikä se painokaan ylitä vitutuskynnystä.
 
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
Terttu
15.05.2012 20:10:32 (muokattu 15.05.2012 20:12:47)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon tehny Alphalla viimeiset 8 vuotta pääosan klubikeikoistani.
 
Miksi?
Maailman helpoin stäkätä, setin soundi on miellyttävä ja potkua riittää mainiosti isompiinkin paikkoihin.
Nexon omalla prossulla (NX241) ja Vortex 6:lla ajettuna ei juuri ole harmittanut.
Lisäksi mulla on aina PS8:t etufilleinä.
 
Mä joskus aikanaan raahasin jopa Rytmikorjaamolle sen nyytin, kun en tullut toimeen vanhan Turbosoundin kanssa.
Siivu puolellaan (S2+B1+M8) riitti sille keikalle, mutta vain nippanappa.
Pienemmissä klubeissa ei oo kertaakaan jäänyt jalkoihin.
 
"kuinka moni ihminen yleisöstä on lähtenyt keikalta hyräillen bassarisoundia..?"
Mr General
15.05.2012 23:41:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokunen kokemus tuosta läjästä on, kaikki positiivisia ja kolleegat on pitkälti samoilla linjoilla, kuten tästäkin ketjusta voi havaita. Vaikka vannon ite saksalaisen nimeen, niin ei tuo sille häviä. On ton fiiliksessä jotain samaa kun omassa C7-setissä;)
 
karhuntassu
16.05.2012 19:32:24 (muokattu 16.05.2012 19:33:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juu siis mulla oli 3 kaappia per puoli, kettu kun en muista mallia tarkemmin. mulla on samaset käytössä nyt perjantaina vaisrockissa,joka alkaa jo klo 9 aamulla, ja jatkuu noin kahteenkin asti. saa tulla ihmettelemään ;) mua viisaampi siis sanos, että niitä kuuluis olla tupla läjä oikeesti.... eli 6 kaappia per puoli, kahdet yläpäät, bassot, subbarit. päätteinä oli QSC x2 ja Lab Gruppeenia yksi kipale. tarkistanpas huomenna tarkat merkit, kun menen varastolla kokoomaan settiä!
 
Daniel
 
sori kirjoitus virheet, kiirus ja uusi näppäimistö!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «