slapvete 15.04.2012 21:11:23 | |
---|
Mebrick: Kylläpä tele kuumottelee nyt. Onko porukalla kokemuksia Fernandesin teleistä? Joo, omistin yhden ohutkaulaisen 90-lukulaisen. Yllättävän toimivat mikit, hyvä viimeistely, mutta jostain syystä kaula tuppasi vähän elelemään omassa käytössä. Hinta/laatu-suhde all right kuitenkin. "There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people."
- Slipperman |
Muovinen 15.05.2012 21:18:17 | |
---|
Onko muilla kokemuksia noista made in china Modern Player teleistä? Sain tutulta testiin ton P-90 Thinline Deluxen ja yllätyin positiivisesti! En oo vielä ehtinyt testata kuin HD podilla, mutta jo sillä mikkien murakka ja erotteleva soundi kuulosti oikein hyvältä. Mulla on aika vähän aikaisempia kokemuksia P-90:stä (yks PRS SE) mutta sellainen fiilis oli jo valmiiksi että se vois olla meikäläisen mikki rokkihommiin - kiinatele vain vahvisti tuntemuksia. Tältä pohjalta tuntuu, että tuossa on aika paljon kitaraa tohon hintaan (käytettynä irtoais 300 euroon). Viimeinen tuomio tosin vasta treenistestin jälkeen. -General Petrovsky |
Muovinen: Onko muilla kokemuksia noista made in china Modern Player teleistä? Sain tutulta testiin ton P-90 Thinline Deluxen ja yllätyin positiivisesti! En oo vielä ehtinyt testata kuin HD podilla, mutta jo sillä mikkien murakka ja erotteleva soundi kuulosti oikein hyvältä. Mulla on aika vähän aikaisempia kokemuksia P-90:stä (yks PRS SE) mutta sellainen fiilis oli jo valmiiksi että se vois olla meikäläisen mikki rokkihommiin - kiinatele vain vahvisti tuntemuksia. Tältä pohjalta tuntuu, että tuossa on aika paljon kitaraa tohon hintaan (käytettynä irtoais 300 euroon). Viimeinen tuomio tosin vasta treenistestin jälkeen. Uskaltaisin vetää samalle linjoille noiden hehkutettujen Classic Vibe -sarjalaisten kanssa. Mallisto on vain modernimpaa, mikä on varmasti joillekkin hyvä, ja toisille vähän vähemmän hyvä asia. Mutta kyllä, P90 on tosimiesten rokkimikki. :) "Nobody boogie like the boogieman" |
WanhaWihtahousu 15.05.2012 21:47:30 | |
---|
Muovinen: Onko muilla kokemuksia noista made in china Modern Player teleistä? Sain tutulta testiin ton P-90 Thinline Deluxen ja yllätyin positiivisesti! En oo vielä ehtinyt testata kuin HD podilla, mutta jo sillä mikkien murakka ja erotteleva soundi kuulosti oikein hyvältä. Mulla on aika vähän aikaisempia kokemuksia P-90:stä (yks PRS SE) mutta sellainen fiilis oli jo valmiiksi että se vois olla meikäläisen mikki rokkihommiin - kiinatele vain vahvisti tuntemuksia. Tältä pohjalta tuntuu, että tuossa on aika paljon kitaraa tohon hintaan (käytettynä irtoais 300 euroon). Viimeinen tuomio tosin vasta treenistestin jälkeen. Itsekin olen hieman kuolaillut sellaisen perään! Ja ehottomasti tuo läpikuultava musta! http://www.myspace.com/metallishtan |
elsewhere 16.05.2012 13:12:11 | |
---|
Eilen kotiutui puoliakustinen G&L ASAT Classic Bluesboy Tribute. Ensivaikutelma on todella positiivinen: soundipaletti on monipuolinen ja kitara tuntuu todella hyvältä ja jotenkin tasapainoiselta soittaa. Loppuviikosta sitten tositesti bändin kanssa... ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Muovinen 16.05.2012 21:12:03 | |
---|
WanhaWihtahousu: Itsekin olen hieman kuolaillut sellaisen perään! Ja ehottomasti tuo läpikuultava musta! Väri ois juurikin toi, tyylikäs finish. Erittäin hyvältä kuulosti myös vaffarilla, molemmilla niillä. G-kielen intonaatio pitää vielä tsekata, että sen saa kohilleen, muuten myös vireisyys kunnossa. Tän kitaran soundia on vaikea saada tukkoon tai muutenkaan persiillleen - melkein millä tahansa vahvistinsäädöillä tahtoo unohtua soittelemaan mielissään. Esim bajaa saa venkslata paljon enemmän ennen kuin kaikki on kohillaan. Kuulosti kivalta myös ratin ja ts-808:n läpi. -General Petrovsky |
WanhaWihtahousu 17.05.2012 12:32:34 | |
---|
Muovinen: Väri ois juurikin toi, tyylikäs finish. Erittäin hyvältä kuulosti myös vaffarilla, molemmilla niillä. G-kielen intonaatio pitää vielä tsekata, että sen saa kohilleen, muuten myös vireisyys kunnossa. Tän kitaran soundia on vaikea saada tukkoon tai muutenkaan persiillleen - melkein millä tahansa vahvistinsäädöillä tahtoo unohtua soittelemaan mielissään. Esim bajaa saa venkslata paljon enemmän ennen kuin kaikki on kohillaan. Kuulosti kivalta myös ratin ja ts-808:n läpi. Häh, joko ostit sen? :D http://www.myspace.com/metallishtan |
Andy Six 29.05.2012 11:59:45 (muokattu 29.05.2012 12:00:27) | |
---|
...All the Way from Memphis... |
Gabe 29.05.2012 12:16:08 | |
---|
Andy Six: Esquirea tekevi mieli....http://www.thomann.de/fi/fender_50s_esquire_tele_mn_bk.htm Onko kellään kokemusta noista MIM-Eskoista..? Minua kans houkutteli tuommoinen joku aika takaperin. Yhtä räpelsin kun ostoa mietin. Ihan ok pelejä ovat. Samaa luokkaa laadultaan vaikutti olevan kuin bajat, eli oikein kelvollinen. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
Joey Mosquito 30.05.2012 11:19:16 | |
---|
Hyviä kitaroita ovat nuo MIM-Esquiret! Paras tele-kaula mitä oon soittanut. -Get down and get out. |
peetu666 30.05.2012 11:48:31 | |
---|
Onko täällä miten monta classic vibe telen omistajaa, onko kellään lisätä kahta senttiään? Hinnat on kohdillaan ja empä oo oikeen muuta kun hyvää kuullut niistä. Looks like I picked the wrong week to quit sniffing glue. |
Gabe 30.05.2012 12:57:25 | |
---|
peetu666: Onko täällä miten monta classic vibe telen omistajaa, onko kellään lisätä kahta senttiään? Hinnat on kohdillaan ja empä oo oikeen muuta kun hyvää kuullut niistä. Mulla on ollut CV, tosi hauska skeba.. harmittaa kun menin myymään. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
elsewhere 30.05.2012 14:36:20 | |
---|
peetu666: Onko täällä miten monta classic vibe telen omistajaa, onko kellään lisätä kahta senttiään? Hinnat on kohdillaan ja empä oo oikeen muuta kun hyvää kuullut niistä. Juuri myin omani jenkkitelen alta pois, mutta hieno soittopeli se oli. ~ Love broke out and I forgot it's war. |
weelie 30.05.2012 14:47:38 | |
---|
peetu666: Onko täällä miten monta classic vibe telen omistajaa, onko kellään lisätä kahta senttiään? Hinnat on kohdillaan ja empä oo oikeen muuta kun hyvää kuullut niistä. Mulla on ollut CVC tele siitä lähtien kun markkinoille tulivat. Onhan sitä kaikenmaailman haukkujakin kuultu CV-malleista: - kaulat ovat liian ohuita - CV50 kaulamikki tunkkainen ja tallamikki liian ylikäämitty (tunkkainen), CV50BSB/CVC/jne mallien tallamikki liian säyseä (ja kaulamikki erinomainen) - mäntyrunko (fiftarit) ja lehmusrunko (ei tele) ovat pehmeätä puuta - virittimet ovat ping-tasoa - rungon lakkaus liian ohut - ... en mä muista enää... Hienoa että halvallakin kannattaa tehdä hyvää. Sillä näyttää olevan niin että silti kaikki ostavat ensin halvan ja sitten vaihtavat kalliiseen... :) http://pickingjjcale.blogspot.com/ |
mattim 30.05.2012 14:52:04 | |
---|
weelie: Mulla on ollut CVC tele siitä lähtien kun markkinoille tulivat. Onhan sitä kaikenmaailman haukkujakin kuultu CV-malleista: - kaulat ovat liian ohuita - CV50 kaulamikki tunkkainen ja tallamikki liian ylikäämitty (tunkkainen), CV50BSB/CVC/jne mallien tallamikki liian säyseä (ja kaulamikki erinomainen) - mäntyrunko (fiftarit) ja lehmusrunko (ei tele) ovat pehmeätä puuta - virittimet ovat ping-tasoa - rungon lakkaus liian ohut - ... en mä muista enää... Hienoa että halvallakin kannattaa tehdä hyvää. Sillä näyttää olevan niin että silti kaikki ostavat ensin halvan ja sitten vaihtavat kalliiseen... :) Allekirjoitan tästä vain tuon kaulan osuuden. Muuten aivan lostava keppi, ostan heti uuden kun kaulaasia on kondiksessa tai käteni kutistuvat. "The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side."
-- Hunter S. Thompson |
Sergei Fallinen 30.05.2012 15:07:02 | |
---|
Ehkä se vähän pehmeää puuta on, mutta kolhut yleensä vain pukee telecasteria. En mä kyl tajua miks nää samat monen sivun CV -kehuntasessiot pitää järjestää kerran viikossa tässä(kin) ketjussa, etenkin kuin kysyjä jo myönsi ettei ole kuullut juuri muuta kuin kehuja. Ei niitä laitearvioita kukaan määräänsä enempää kuitenkaan tarvi vaan oma mielipide pitää päästä aika äkkiä muodostamaan. |
Ziggy Bubba 30.05.2012 17:42:59 (muokattu 30.05.2012 17:43:11) | |
---|
Itellä on just tuoreena tuo 50's CV Butterscotch-värillä - mä ymmärsin että tossa on ne tehokkaammat mikit eikä lussummat, vai miten? Tallamikki on etenkin säröillä varsin potkiva ja kaulamikissäkin on kirkkautta riittämiin. Jopa ihmeen hyvät stock-mikit kiinalaisessa kapulassa, musta. |
Jussiman 30.05.2012 19:23:39 | |
---|
Ziggy Bubba: Itellä on just tuoreena tuo 50's CV Butterscotch-värillä - mä ymmärsin että tossa on ne tehokkaammat mikit eikä lussummat, vai miten? Tallamikki on etenkin säröillä varsin potkiva ja kaulamikissäkin on kirkkautta riittämiin. Jopa ihmeen hyvät stock-mikit kiinalaisessa kapulassa, musta. Multakin löytyy sama tele. Ainoa huono puoli siinä on se kaulamikki, mikä on kyllä aivan onneton. Sitten kun on enemmän rahaa, vaihdan siihen uuden. |
weelie 31.05.2012 08:56:00 (muokattu 31.05.2012 08:58:22) | |
---|
Yksi miikka on että mikit voivat mennä mykiksi. Olen ainakin muutamalla näin lukenut käyneen ja yhtä valkoista olen kokeillut jossa oli aivan ponneton mikki (eli rikki siis). Buttercotchissa on ne vähemmän käämitetyt ("tehottomammat") mikit, jossa enempi twängiä. http://pickingjjcale.blogspot.com/ |
Ziggy Bubba 31.05.2012 16:52:51 | |
---|
weelie: Buttercotchissa on ne vähemmän käämitetyt ("tehottomammat") mikit, jossa enempi twängiä. Oorait. Mainostavat BSB:ssä olevan alnico 5 -malliset ja valkoisessa alnico 3. Jotenkin kuvittelin just noiden vitosten olevan ponnekkaammat, oh well. |