Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 559 60 61 62 63371 372 373 374 375
Funkånaut
14.05.2012 10:53:24

DJKaaos: Chelsean kauden pelasti jossain määrin Di Matteon saapuminen ja cup-menestys, mutta liigassa kausi oli katastrofi. Di Matteon pitäisi olla ainakin aidosti ehdolla, kun valitaan Chelsean ensi kauden manageria.

Chelskin kausi meni vähän kuin pelkäsinkin, kun kuulin Villas-Boasin tulevan valmentajaksi. Hyvä valmentaja, mutta väärässä joukkueessa.

Ensi kaudeks ei ois Di Matteo ollenkaan huonompi vaihtoehto valmentajaksi, kun Mourinhoakaan ei taida olla tarjolla. Di Matteo sai kyl joukkueen toimimaan mainiosti yhdessä, josta osoituksena Barcan pudottaminen Mestareiden Liigan finaalista.
Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä
DJKaaos
14.05.2012 13:47:59
rockjihad:

Kokonaisuudessaan eilinen päivä jalkapallon osalta oli niinku:

http://i.imgur.com/CPPZo.gif

Ei saatana... Jätkä ei kyllä koskaan petä näiden kuvien kanssa. Harmi, että sitä baarikuvaa ei löydy enää mistään.
Minä olen minä.
Secreterial
14.05.2012 15:59:50 (muokattu 14.05.2012 16:03:03)
Ruud van Nistelrooy lopettaa uransa! Kohtuullisen hieno ura miehellä takanaan.

Ja huhujen mukaan Alex McLeish tulee saamaan potkut Villan peräsimestä
"I never bluff" - Cordell Walker
TheBlackestEye
14.05.2012 17:53:30
rockjihad: Itse asiassa sehän olikin ihan paska päivä loppujen lopuksi.

Kaikista paskinta on itseasiassa se, ettei Tottenhamin kuplallisuus/kuplan eheys ole enää joukkueen omissa käsissä, vaan vielä joutuu jännätä, miten nahkapöksyt pärjäävät Valjun keskikastin joukkuetta vastaan Tsämppärissä.
ruusteri
14.05.2012 18:34:46
Secreterial:

Ja huhujen mukaan Alex McLeish tulee saamaan potkut Villan peräsimestä

Huhut ovat totta.
http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10265~2771920,00.html

Martinez on vedonlyöjien suosikki seuraajaksi.
"Damn good coffee, and hot!"
rockjihad
14.05.2012 19:12:31
TheBlackestEye: Kaikista paskinta on itseasiassa se, ettei Tottenhamin kuplallisuus/kuplan eheys ole enää joukkueen omissa käsissä, vaan vielä joutuu jännätä, miten nahkapöksyt pärjäävät Valjun keskikastin joukkuetta vastaan Tsämppärissä.

Pöh, sehän on vaan mukavaa, melkein sellanen voitto/voitto-tilanne toi ensi lauantain finaali. Ei se tottenham kuitenkaan karsinnasta läpi mene ensi syksynä, jos Chelsea nyt sattuisi finaalin häviämään ja näin ollen antamaan tottenhamille mahdollisuuden yrittää.

Ja Alex McLeish, hieno mies, viikon takainen 1-1 säilyy aina mielessä.
Secreterial
15.05.2012 07:44:49 (muokattu 15.05.2012 10:49:41)
Paul Scholes jatkaa uraansa! Eli yksi kausi vielä luvassa. Hieno homma! Samalla ilmoitti Gill, että Fergusonilla on kesällä rahaa hankkia pelaajia.

Eden Hazard jatkoi taas myyntimiehenpuheitaan, kun ilmoitti, että seuraava seura tule olemaan Manchester...jompikumpi. Eli totesi taas hienosti suhteita ylläpitäen, että ei tiedä kumpaan Manchesterin seuraan tulee liittymään.

Robert Lewandowski on kieltäytynyt uudesta sopparista Dortmundin kanssa. Saa nähdä miten käy, sillä kaveri on kuitenkin tällä kaudella tainnut sen 30 häkkiä nakata, joten kiinnostusta on varmasti runsaasti 23-vuotiasta hyökkääjää kohtaan.

E. Gary Neville liittyy Englannin valmennusryhmään! Neljän vuoden soppari.
pekkap82
15.05.2012 21:09:07
Löysin äsken pienen tilastokummajaisen. Tappiottoman kauden pelanneen Juventuksen paras maalintekijä oli Alessandro Matri 10 osumallaan.

Sitten vielä loppukevennys mieliaiheestani eli Blackburnin kulta-ajasta.
During his time at the club Dalglish had wanted to sign both Zinedine Zidane and Christophe Dugarry who were playing in France for FC Girondins de Bordeaux, however Rovers Chairman Jack Walker reportedly said to Dalglish: "Why do you want to sign Zidane when we have Tim Sherwood?"
DJKaaos
15.05.2012 21:35:30
pekkap82: "Why do you want to sign Zidane when we have Tim Sherwood?"

Mielenkiintoinen heitto. Zidanen hankkimatta jättämisen miettimiseen en näe mitään syytä. Munsta Sherwood hoiti tonttinsa täydellisesti Blackburnin kulta-aikana ja oli muutenkin sarjan parhaita pelaajia pelipaikallaan, vaikka ei koskaan saanut ansaitsemaansa arvostusta maajoukkuepelien muodossa. Lisäksi en usko, että mahdollinen Blackburn-pesti olisi Zidanen kohdalla ollut kovin pitkäikäinen. Zidane kehittyi huimasti pelaajana 90-luvun lopulla ja oli tietenkin lopulta eri tason pelaaja kuin Sherwood, joten suuremmat ympyrät olisivat vieneet ranskalaisen mennessään väkisinkin. En usko, että Blackburnin suunta olisi ollut radikaalisti toisenlainen, vaikka Zidane siellä keskikentällä olisi häärännyt.
Minä olen minä.
pekkap82
15.05.2012 22:03:56 (muokattu 15.05.2012 22:08:42)
DJKaaos: Mielenkiintoinen heitto. Zidanen hankkimatta jättämisen miettimiseen en näe mitään syytä. Munsta Sherwood hoiti tonttinsa täydellisesti Blackburnin kulta-aikana ja oli muutenkin sarjan parhaita pelaajia pelipaikallaan, vaikka ei koskaan saanut ansaitsemaansa arvostusta maajoukkuepelien muodossa. Lisäksi en usko, että mahdollinen Blackburn-pesti olisi Zidanen kohdalla ollut kovin pitkäikäinen. Zidane kehittyi huimasti pelaajana 90-luvun lopulla ja oli tietenkin lopulta eri tason pelaaja kuin Sherwood, joten suuremmat ympyrät olisivat vieneet ranskalaisen mennessään väkisinkin. En usko, että Blackburnin suunta olisi ollut radikaalisti toisenlainen, vaikka Zidane siellä keskikentällä olisi häärännyt.

Tämähän tapahtui nimenomaan 1995. Sherwoodilla oli takana uransa paras kausi ja Zidanesta ei Englannissa paljoa tiedetty. Sherwood oli kuitenkin sen verran rikkova pelaaja, että olisi heitä voinut peluuttaa yhtä aikaakin keskustassa. Eikä sinne liikaa laatupelaajia ollut. Seuraavana syksynä divariin myyty Mark Atkins pelasi Battyn loukkaantumisen takia mestaruuskaudella 34 ottelua. Tuli myös mieleen, että vaikuttikohan tämä episodi Dalglishin eroamiseen?
DJKaaos
15.05.2012 22:11:44
pekkap82: Tämähän tapahtui nimenomaan 1995. Sherwoodilla oli takana uransa paras kausi ja Zidanesta ei Englannissa paljoa tiedetty. Sherwood oli kuitenkin sen verran rikkova pelaaja, että olisi heitä voinut peluuttaa yhtä aikaakin keskustassa.

Joo, en noista yksityiskohdista väitäkään tietäväni mitään, mutta mietin vain yleisellä tasolla. Oikeastaan toi, että heitä olisi peluutettu samaan aikaan keskellä, kuulostaa hyvältä ajatukselta.
Minä olen minä.
DJKaaos
16.05.2012 17:17:38
Hodgson julkaisi Englannin EM-kisajoukkueen:

Goalkeepers
Robert Green (West Ham United), Joe Hart (Manchester City), John Ruddy (Norwich City).

Defenders
Leighton Baines (Everton), Gary Cahill (Chelsea), Ashley Cole (Chelsea), Glen Johnson (Liverpool), Phil Jones (Manchester United), Joleon Lescott (Manchester City), John Terry (Chelsea).

Midfielders
Gareth Barry (Manchester City), Stewart Downing (Liverpool), Steven Gerrard (Liverpool), Frank Lampard (Chelsea), James Milner (Manchester City), Scott Parker (Tottenham Hotspur), Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal), Theo Walcott (Arsenal), Ashley Young (Manchester United).

Forwards
Andy Carroll (Liverpool), Wayne Rooney (Manchester United), Daniel Welbeck (Manchester United), Jermain Defoe (Tottenham Hotspur).

Standby list
Jack Butland (Birmingham City), Phil Jagielka (Everton), Jordan Henderson (Liverpool), Adam Johnson (Manchester City), Daniel Sturridge (Chelsea).
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
16.05.2012 17:45:00 (muokattu 16.05.2012 17:45:37)

DJKaaos: Hodgson julkaisi Englannin EM-kisajoukkueen:

Stewart Downing (Liverpool)
Andy Carroll (Liverpool)

Näiden kahden valintaa en ihan ymmärrä, varsinkaan Downingia. Ehkä se on sitten Youngin varamieheksi otettu, muuten en tajua. Ja Andyllä nyt toki on potentiaalia, mutta näytöt tosi heikot.

Aika monta kaveria kyllä liigan kasista :) Ainakaan ei voi rohkeiksi noita Hodarin valintoja sanoa.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
DJKaaos
16.05.2012 18:07:39
Ziggy Bubba: Näiden kahden valintaa en ihan ymmärrä, varsinkaan Downingia.

Ja Andyllä nyt toki on potentiaalia, mutta näytöt tosi heikot.

Norwichissa 15 liigamaalia nakuttanut Grant Holt olisi tietysti voinut olla mielenkiintoinen vaihtoehto. En mä pidä Carrollin valintaa kuitenkaan mitenkään suurena vääryytenä, sillä nyt keväällä oli nähtävissä jo parempaa meininkiä hänen pelissään. Mitään kummempia tekoja ei silti varmaan kannata odottaa kisoissa. Tohon hyökkääjistöön olisi ollut muutamiakin "valitako-vai-ei" vaihtoehtoja. Aika pienillä eroilla varmaan valinnat tehty.

Downingin valintaa en ymmärrä minäkään.

Ainakaan ei voi rohkeiksi noita Hodarin valintoja sanoa.

Onhan toi aika tylsä joukkue jälleen kerran, mutta vaihtoehdot kun ovat mitä ovat, niin näillä mennään.
Minä olen minä.
pekkap82
16.05.2012 18:17:53 (muokattu 16.05.2012 18:18:28)
DJKaaos: Hodgson julkaisi Englannin EM-kisajoukkueen

Pelaakohan Rooney yksin kärjessä? Nuo muut vaihtoehdot ovat aika epäilyttäviä EM-tasolle. No nyt on kuitenkin ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen luotettavan tuntuinen maalivahti.
DJKaaos
16.05.2012 18:23:27
pekkap82: Pelaakohan Rooney yksin kärjessä? Nuo muut vaihtoehdot ovat aika epäilyttäviä EM-tasolle. No nyt on kuitenkin ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen luotettavan tuntuinen maalivahti.

Rooney yksin tai sitten joku Rooney + Carroll targetiksi... Maalivahti kestää vertailun mille joukkueelle tahansa, mutta kaikki muu onkin sitten vähän niin ja näin.
Minä olen minä.
Secreterial
16.05.2012 18:31:15
Carroll voi jopa yllättää nyt, kun Young on laidalla, jolloin boksiin saadaan tasokkaita palloja. Young saa siihen keskitykseensä sellasen kierteen, että siihen on todella hyvä puskea, jos vaan sopiva target on. Toisaalta olis mukava nähdä Rooney-Welbeck kaksikko myös yhtä aikaa kentällä, koska loppukaudesta peli toimi näiden kahden osalta ihan kivasti.
rockjihad
16.05.2012 19:13:02
Loijaa
16.05.2012 19:37:57

rockjihad: Kenny sai fudut...

http://www.liverpoolfc.tv/news/late … news/lfc-part-company-with-dalglish

Olen pettynyt. Itse olisin Chairmanina antanut Kennyn jatkaa seuraavalle kaudelle.

Niin, ja Downingin valintaa EM-koneeseen en tajua minäkään. Ehdottomasti isoin pettymys viime kaudella.
God damn, it's the PUSHER!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)