Aihe: Korg Pitchblack vs. TC Elecrtonic Polytune
1 2
toxic
24.03.2012 09:23:57
Insane Kane: Kyl se manuaalikin sanoo että asetukset hukkuu kun muuntajan nappaa irti.

Minulla ne asetukset säilyvät ja pidän 9V paristoa sisällä vaikka käytän muuntajaa. :)
Insane Kane
24.03.2012 09:27:18
toxic: Minulla ne asetukset säilyvät ja pidän 9V paristoa sisällä vaikka käytän muuntajaa. :)

No perkele, pitää tyrkätä patteri sisään.
Debitille?
anatseri
13.05.2012 13:00:53
Joo... Päädyin tuohon Korgin Pitchblack polkusimeen. Ja pistin tilaukseen. Saa nähä koska thoomannilta on tulossa
toxic
13.05.2012 13:05:55
Insane Kane: No perkele, pitää tyrkätä patteri sisään.

Toimiko ;)
Aamuhaamu
13.05.2012 14:12:12
Pitipä sitten kokeilla tuota - uutta ja ah niin innovatiivista - Polytunea. Muuten hyvä, mutta enpä vain osannut virittää sillä kitaraa vireeseen Korgin halpisvirittimeen ja DT10:iin tottuneena. Oman osansa tähän soppaan toivat tietysti uudet kitarat jotka olivat mallia normaali satula aiemmista Earvana Compensated Nut -kitaroistani poiketen, mutta silti! Lisäksi ne Polytunen valot olivat ÄRSYTTÄVÄN PIENET. Vaihdoin mokoman torilla päittäin Pitchblackiin ja heti oli kotoisat oltavat sen kanssa, vaikken juuri tuolla Korgin mallilla ollut ikinä viritellytkään. Eli komppia Korgille täältäkin.
There's nothing like a Shin-Ei for that "bumble bee with a chainsaw being electrocuted in a metal trashcan" sound.
Imper
13.05.2012 20:39:16

Miulla on ollut laudassa yli vuotta Korg DT10, johon olen kaikin mahdollisin puolin tyytyväinen. Ostin kuitenkin joku aika sitten kokeeksi Polytunen, mutta eipä sitä oo juuri tullut käytettyä kun se arpoo liikaa. Polymode ja singlemode eivät oo yhteneväisiä: jos toisella tyylillä virittää kitaran vireeseen, niin toisella tyylillä näyttäisi olevan vielä epävireessä.
Everyone is a per-son
novo
13.05.2012 20:46:14
Meikälläkin vaihtu Polytune Pitchblackiin. Polytune oli ihan jepa ja nopia käyttää siihen asti kunnes meni rikki. Tosin jäsen kojones tais saada sen toimimaan näyttämällä vähän kolvia.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
VIPMetal
14.05.2012 10:33:23

Mites tuo Pitchblack vs. Boss TU-3? Onko mitään ratkaisevia eroja? Hintaa on pomolla reilusti enemmän... Ledejäkin 21 Bossissa, onko siitä sitten mitään hyötyä?
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
VIPMetal
14.05.2012 10:50:21

s8na: Pitchblackissä ne ledit kirkastuu ja tummuu vielä, joten niitä ledejä laskemalla ei voi sanoa tarkkuudesta mitään.

Tosiaan miettisin aika kovaan miks ostaisin bossin, kun itse en keksi mitään syytä. Toi Korgi on kuitenkin ollu pirun hyvä.

No niin se bändikaveri meinas, että ne ei yhdellä kirkkaudella pala ne Korgin ledit. Ilmeisesti Korg ei heilu yhtä pahasti kuin Boss? Eli virittäminen olis helpompaa?
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
s8na
14.05.2012 11:16:12

VIPMetal: No niin se bändikaveri meinas, että ne ei yhdellä kirkkaudella pala ne Korgin ledit. Ilmeisesti Korg ei heilu yhtä pahasti kuin Boss? Eli virittäminen olis helpompaa?

Mulla kyllä heiluu jonkun verran kun käytän korgia efektilenkissä. Vahvarin etuasteen eessä se kyllä toimii paremmin.
toxic
14.05.2012 11:22:46
s8na: Mulla kyllä heiluu jonkun verran kun käytän korgia efektilenkissä. Vahvarin etuasteen eessä se kyllä toimii paremmin.

Itselläni on ennen etuastetta pitchblacki ja toimii täävellisesti. Ledit tosiaan vaihtavat kirkkautta vireen mukaan. Itse käytän sellaista asetusta virittimessä, että ne ledit "liikkuvat" ja pysähtyvät vasta kun olen saanut vireen kohdilleen. Tuntuisi olevan tarkempi sillä tavalla virittäessä.
juki
14.05.2012 15:55:40
VIPMetal: Mites tuo Pitchblack vs. Boss TU-3? Onko mitään ratkaisevia eroja? Hintaa on pomolla reilusti enemmän... Ledejäkin 21 Bossissa, onko siitä sitten mitään hyötyä?

TBP vs. bufferoitu, valkkaisin sen jolle boardissa olisi näistä kahdesta isompi hyöty ja tilaus.
Ei se taito vaan se tatsi! Ja SOUNDI!
Ziggy Bubba
14.05.2012 18:34:34 (muokattu 14.05.2012 18:37:13)

juki: TBP vs. bufferoitu, valkkaisin sen jolle boardissa olisi näistä kahdesta isompi hyöty ja tilaus.

Tohon pohdintaan vois lisätä myös bufferoidun Korg DT-10:n.

Ite en niin bufferia tajuta niin kaivata, eli Pitchblack on oikein hyvä vehjes.

E: Jaa katos, ovatkos sittenkin lopettaneet tuon valmistuksen... No torilta sitten.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)