J-PPP 16.04.2004 14:40:30 | |
---|
FOR SALE/TRADE: HAMER USA SUNBURST, ks. tori! WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! |
Mennääs ylöspäin... FOR SALE/TRADE: HAMER USA SUNBURST, ks. tori! WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! |
Vedder 19.04.2004 09:52:52 | |
---|
Nuo mainitsemasi vahvarit ovat varmasti erinomaisia kaikki,mutta kokemusta ei itselläni niistä ole,joten niihin en puutu. Sen sijaan voin lämpimästi suositella Laneyn 65 wattista akustiskomboa.Eli Laney LA65C. Aivan erinomainen laite ja edullinenkin. 420 euroa mm.Huttusella. Säätönipukoita löytyy joka lähtöön ja saundi ainakin omille korville hyvin miellyttävä. Laulukin tulee ulos mielestäni erinomaisesti,mutta se voi hyvinkin johtua myös erinomaisesta lauluäänestäni.;) Tiivistettynä: Huippupeli trubaduuritsembaloihin!! |
takamine 19.04.2004 12:03:57 | |
---|
Oon miettiny että hankkisin just ton saman Behringerin, mut pitäis päästä ensin kyllä kokeilemaan. Nii että jos jollain kyseinen peli löytyy, niin antakaahan mielellään kommenttia. Kyllä livenä lähtee! |
J-PPP 19.04.2004 14:27:12 | |
---|
Sen sijaan voin lämpimästi suositella Laneyn 65 wattista akustiskomboa. Eli Laney LA65C. Kiitos vinkistä, täytyy tuokin kokeilla ennen päätöstä. Löytyykö tuosta joitakin huonoja puolia tai erinomaisen hyviä puolia mielestäsi? FOR SALE/TRADE: HAMER USA SUNBURST, ks. tori! WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! |
Vedder 19.04.2004 15:04:15 | |
---|
Elikkä,kitarana minulla on Ibanezin AEF18 fishmanin mikityksellä ja laulumikrofonina Shuren SM58. Ainakaan tällä arsenaalilla en löydä vahvistimesta moitteen sijaa. Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää,että en ole verrannut saundia esim.Fenderin vastaaviin malleihin. Itselläni, tehdessäni ostopäätöstä, oli vaihtoehtoina nimenomaan Fenderin Acoustasonic ja Laney. Huttusella suositeltiin lämpimästi Laneyta,vaikka se halvempi olikin ja Fenderiäkin oli saatavilla. En ole katunut päivääkään ostostani. |
Telep 12.08.2004 10:41:31 | |
---|
Rolandin AC60 on myös varsin mielenkiintoinen laite. Olen testaillut tuota Fenderiä myös, ja Rolandi toistaa kyllä erittäin nätisti ja neutraalisti akustisen soundin. Laatikossa on myös varsin käyttökelpoiset reverb-, chorus- ja delayt. Varsin hyvät liitännätkin näytti olevan - kaksi kanavaa, joista toisessa on sekä plugi-, xlr- että stereo-rca liitännät. Efektejä ei voi säätää erikseen kanavakohtaisesti, mutta ne saa kyllä kanavakohtaisesti päälle tai pois. Parasta tuossa purkissa on kuitenkin sen kompaktius verrattuna varsinkin Fenderiin. Mukana tulee jopa olkalaukku, joten laatikko kulkee näppärästi mukana. Hinta näkyis olevan Töhmänillä 518 euroa, mutta ei se Suomessa paljoa enempää ole - Hellas-pianosta sain itseasiassa tuon alittavan tarjouksen, täytyy vaan odotella palkkaa ny... Rolandin tuotesivu: http://www.roland.fi/New%20Pages/news/NAMM2003/AC-60.htm Harmony-centralissa tuo on myös saanut melkoisen ylistäviä lausuntoja: http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/Roland/AC_60_Combo-01.html |
madu 12.08.2004 12:03:31 | |
---|
Isäukolle hankimme 50v lahjaksi jonkun Hughess&Kettnerin akustiselle ja yhdelle mikille tarkoitetun combon ja siinä on kyllä pirun hyvä soundi. F-musicista löytyi pari vuotta sitten. |
J-PPP 08.12.2004 23:44:44 | |
---|
Tuli hankittua tuo Laney sitten Huttuselta. Pari kuukautta ollut nyt käytössä ja soundien ja ominaisuuksien puolesta tämä on oikein toimiva paketti. Etukangas on sellaista "kaislamaista" ja ei tule käytössä pysymään hyvän näköisenä pitkään, tosin ei haittaa mua. Ohjekirjan mukaan tämän toinen kanava ei ole varsinaisesti tarkoitettu laululle, vaan molempien kanavien läpi on ajateltu toistettavan samaa instrumenttiä. Toiseen kanavaan siis akustisen tapauksessa kitaran oma piezo-mikki, ja toiseen kanavaan akustisen edessä oleva dynaaminen mikrofoni. Itse olen siis kuitenkin lauleskellut tuon läpi ja hyvin toimii. |