Olen jo vuoden verran seurannut sivusta Perloset mikrofonista käytävää keskustelua.
Jokin aika sitten kaverini hankki kyseisen S1 mikrofonin ja sai myös minut tilaamaan kyseisen mikin.
www.perloset.com Olen joskus-jossain nähnyt tämän mikrofonin edellisen version (oli ruma). Mutta tämä uusi on jo todella ammattimaisen näköinenkin.
Nyt en muuta käytäkään, kun esim taltioin musaa/puhetta ja varsinkin kun sävellän uutta musiikkia.
Olen antanut positiivista palautetta valmistajalle ja nyt myös päätin kirjoittaa mikrofonista tänne, koska mielestäni laadukas kotimainen mikrofoni jota oikeasti on mukava käyttää työssään ansaitsee arvostusta.
Valmistaja sanoi, että suusta-suuhun mainostus on ollut heille elintärkeää koska tyytyväiset käyttäjät ovat kertoneet kavereilleen mikrofonista.
Mainostuksiin heillä ei kuulemma rahaa edes olisi.
Ja itse leipäni jo pitkään freenä tomineena haluan todella tukea pientä yritystä, enkä tunkea rahaa kansainvälisten yhtiöisen taskuihin.
Tässä minun pienoinen puheeni kotimaisen valmistajan hyväksi, onhan se kehittänyt ja "antanut" minulle oivan työkalun työtäni helpottamaan.
-Anssi-